כמה זמן לוקח לאנשים העשירים בעולם להרוויח את השכר שלך?

מערכת5 דקות קריאה
מהירות השכר של עשירי העולם
שתף:

כולנו חולמים להיכנס לרשימת המיליארדרים של פורבס אבל עד שנגשים את החלום הזה יש מי שעושה את זה במקומנו. ג'ף בזוס נמצא בראש רשימת האנשים העשירים עם כמעט 40 מיליארד דולר בשנה, ואחריו נמצאים גם ביל גייטס, וורן באפט, ברנרד ארנו וכמובן מארק צוקרברג. יחד הם שווים היום למעלה מ-560 מיליארד דולר ואם אתם מנסים להעריך עד כמה הסכום הזה משוגע יש לנו רעיון לא רע בכלל: פשוט תגלו כמה זמן לוקח להם להרוויח את מה שאתם מרוויחים בחודש. ספוילר: זה כנראה לא ייקח להם יותר מכמה דקות, במקרה הטוב.

 

 

השכר שלכם בהשוואה לאנשים העשירים בעולם – טעימה קטנה

רק כדי להכין אתכם נפשית לקראת המבחן הקטן שאתם עומדים לעשות, ג'ף בזוס הוא האדם העשיר בעולם והוא מרוויח ב-46 שניות את השכר השנתי הממוצע בארה"ב, שעומד על 56,516 דולר. ביל גייטס ומארק צוקרברג יעבדו קצת יותר בשביל הסכום הזה ויצטרכו דקה שלמה. אם נשווה את השכר שלהם לשכר הממוצע בישראל, ג'ף בזוס צריך בשביל זה לא יותר מ-3 שניות.

 

 

נניח שאתם מרוויחים 15,000 שקלים בחודש

מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, זקוק ל-44 שניות בלבד כדי להרוויח את מה שאתם עושים בחודש שלם. ברנרד ארנו יצטרך 56 שניות. למייסד פייסבוק מארק צוקרברג זה ייקח דקה ו-54 שניות, בעוד וורן באפט יזדקק ל-3 דקות ו-23 שניות. ביל גייטס ירוויח את השכר החודשי שלכם בזמן "איטי" למדי: 7 דקות ו-6 שניות.

 

כדי לדעת כמה זמן ייקח למארק צוקרברג וג'ף בזוס להרוויח את השכר שלכם – לחצו כאן.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme