5 עסקים מהבית שתוכלו להקים גם בלי הון כלכלי גבוה

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
עסקים בזול - זה בהחלט אפשרי
שתף:

אם יש לכם קצת זמן פנוי ואתם רוצים לנצל אותו בצורה טובה ויעילה יותר, הקמת עסק צדדי קטן יכולה להיות פתרון אידאלי. מצד אחד תוכלו לעשות משהו שאתם אוהבים באמת ומצד שני להרוויח מזה עוד כמה שקלים ואולי לבנות עסק שיהפוך ביום מן הימים למקור ההכנסה העיקרי שלכם. למעשה, חברות גדולות כמו אפל התחילו מיזם אחד שבילה את הזמן הפנוי שלו בבית, עשה את מה שהוא אוהב וגילה שיש לו מוצר שיכול להכניס הרבה מאוד כסף. אם אתם חושבים שאתם חייבים הון ראשוני בשביל זה או ש"צריך כסף כדי לייצר כסף" תשמחו לגלות שיש עסקים שממש לא דורשים השקעה כספית גבוהה. הנה כמה מהם.

 

1 – שירותי שיווק

כדי להציע שירותי שיווק לעסקים אתם צריכים כמובן ידע וכישרון, אבל לא מדובר כאן בהוצאה גדולה במיוחד. קורס שיווק יספק לכם את הכלים שאתם צריכים, ותמיד אפשר להתמקד בנישות מסוימות כמו שיווק בפייסבוק (או במדיה החברתית בכלל), בתכנון אירועים או בהשקות. ההוצאה המרכזית שלכם היא למעשה התשלום על הקורס עצמו, וניהול העסק עצמו דווקא לא דורש השקעה גדולה. רק חשוב להגדיר מראש אילו שירותים אתם מעניקים, עם אילו עסקים אתם עובדים וכמובן – כמה אתם גובים על כל שירות.

 

עסקים מעולם השיווק הדיגיטלי
יש לא מעט עסקים פשוטים לניהול מהבית וניהול קמפיינים בפייסבוק הוא אחד מהם

 

2 – שיווק תוכן

שיווק תוכן מתייחס, בפשטות, לייצור והפצת תוכן רלוונטי ובעל ערך. תוכן איכותי מאפשר לעסקים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם ולייצר לעצמם מעמד של מומחים. יש מי שמבלבל בין שיווק תוכן לשיווק דיגיטלי אבל בפועל מדובר כאן בתחום שונה לחלוטין – התוכן הוא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח והיא נכללת תחת הקטגוריה של קידום אורגני (במקום קידום ממומן). אם אתם מתכננים להציע שירותי תוכן רצוי שתדעו לעשות את זה נכון – התוכן אמור לספק ערך לקוראים, הוא אמור להיות מגוון ומקורי וגם לעמוד בכללי ה-SEO.

 

 

3 – שיווק שותפים

שיווק שותפים הוא די פשוט, והמשמעות מאחורי השיטה הזו היא שאתם מקבלים תגמול כשאתם מקדמים חברות שונות ואת המוצרים שהן משווקות. תכניות שותפים שונות מגדירות מוצרים ושירותים שונים, וגם מערך תשלומים שונה, כמובן. לאחר שתצטרפו לתכנית כזו או אחרת תתחילו לשווק ולקדם את המוצרים ועל כל מכירה (או ליד) תקבלו סכום מסוים. יש לכם שפע של כלים לא רעים בכלל לצרכי קידום, דרך אגב, מרשימות תפוצה במייל, דרך בלוגים ועד למדיה החברתית.

 

4 – בניית אתרים

אם מושגים כמו פייתון או CSS לא נשמעים לכם כמו סינית יכול מאוד להיות שיש לכם יופי של עסק מהבית, ואתם יכולים להציע שירותי בניית אתרים. אם אין לכם ניסיון תצטרכו בכל זאת להשקיע בקורס שיספק לכם כלים וידע, וכדאי שיהיה לכם גם תיק עבודות שתוכלו להציג ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. כדי לבנות אותו תוכלו להציע לכמה לקוחות קטנים בניית אתר במחיר נמוך, פשוט כדי שתהיה לכם נקודת פתיחה טובה יותר.

 

עסקים מעולם בניית האתרים
בניית אתרים היא עוד דרך נהדרת לייצר הכנסה נאה – בלי לצאת מהבית

 

5 – פיתוח אפליקציות

עוד תחום שאליו תוכלו להיכנס עם תקציב קטן הוא תחום האפליקציות, וגם כאן תצטרכו לכל היותר קורס כדי ללמוד את העבודה. פיתוח אפליקציות מאפשר לכם לקדם את עצמכם או את הלקוחות שלכם, ואם אתם מקדמים את עצמכם ההכנסה המרכזית היא הכנסה מפרסומות או מפיתוח אפליקציות שניתן להוריד בתשלום בלבד. כך תוכלו לפתח משחקים באמצעות שירותים כמו GameSalad ואפליקציות נוספות אפשר לבנות גם אמצעות Appy Pie.

 

 

הקמת עסקים לא דורשת השקעה גדולה

חמשת הרעיונות שהצגנו כאן בהחלט מאפשרים לכם לשמור על מקום העבודה שלכם, לחסוך בעלויות ועדיין להקים עסק קטן שיכול להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם. ברוב המקרים אפשר לחלק את הזמן בין העבודה הקבועה לבין העסק הביתי שלכם, ובעידן האינטרנט האפשרויות פשוט אינסופיות. אז נסו להבין מה מדבר אליכם, במה אתם טובים ואילו קורסים יעניקו לכם את הדחיפה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך ולעשות את זה בגדול.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme