פרסום בפייסבוק – 5 טיפים לפרסום יעיל

מערכת5 דקות קריאה
פרסום בפייסבוק – 5 טיפים לפרסום יעיל
שתף:

מאז נכנסה פייסבוק לחיינו ב-2004 היא עברה לא מעט תהפוכות, ובעיקר היא הפכה לאחד מכלי הפרסום המשמעותיים ביותר בעולם העסקים. הכוח שלה כאמצעי פרסום הוא אדיר, ובשנים האחרונות קשה למצוא עסקים קטנים או גדולים שאינם מפרסמים ברשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם. המספרים מדברים בעד עצמם. פרסום בפייסבוק לא היה קיים כלל לפני 2010, אבל מאז ועד היום הוא מוכיח את עצמו באופן חד משמעי. ההכנסות של פייסבוק בתחום הפרסום הממומן עומדות היום על 4 מיליארד דולר. אם אתם עומדים לנסות את הכלי הנהדר הזה בעצמכם, יש חמישה טיפים שכדאי מאוד לזכור, והם יהפכו את ההשקעה שלכם ליעילה הרבה יותר.

 

1 – פרסום בפייסבוק לקידום תנועה

אחד הכלים המרכזיים של פייסבוק הוא זה שמאפשר לכם ליצור מודעות שיובילו לגידול במספר העוקבים (או ה"לייקים") בדף העסקי שלכם. אם זו המטרה העיקרית, זו הדרך האידאלית עבורכם. היתרון המרכזי של פרסום בפייסבוק לקידום מספר ה"לייקים" הוא שמדובר במודעות שהצפייה בהן נוחה מאוד גם מהטלפון הנייד וגם מהמחשב או הטאבלט, והן מאפשרות לכם להציב כפתור פשוט מאוד שיניע את הגולש לפעולה. עם זאת, כדי שהקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי וישיג את התוצאות הנכונות מומלץ לתת דגש רב לאופן שבו המודעה נראית. תמונה טובה או עיצוב מיוחד לרגל הקמפיין יעשו את העבודה היטב, בעיקר אם תתאימו את האלמנט הגרפי הנבחר גם לקהל היעד שלכם.

 

פרסום בפייסבוק להגדלת החשיפה
פרסום בפייסבוק מאפשר לכם ליצור מודעות שיובילו לגידול במספר העוקבים (או ה"לייקים") בדף שלכם.

 

2 – קידום דף נחיתה

אם אתם רוצים לקדם את דף הנחיתה שלכם ולעודד את הלקוחות לקנות מוצרים ושירותים, להירשם לניוזלטר שלכם או ליצור עבור רשימת לידים חדשה ואיכותית, פרסום בפייסבוק הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. דרך ניהול המודעות של פייסבוק תוכלו להפנות את הגולשים לדף נחיתה או לאתר האינטרנט שלכם. כך תגדילו את התנועה לאתר, תעודדו לקוחות לקנות ותגבירו את החשיפה לעסק. שימו לב שמודעות מהסוג הזה לרוב לא יופיעו ללקוחות שגולשים דרך המכשיר הסלולרי שלהם, וזו נקודה שכדאי לקחת בחשבון.

 

3 – פרסומות בניוזפיד

כולנו מכירים את הפיד, הדבר הראשון שאנחנו רואים בכניסה לפייסבוק. כאן, בין שלל פוסטים של חברים, קבוצות ודפים עסקיים שאחריהם אנחנו עוקבים, אפשר למצוא פרסומות שבהן ניתן לצפות ממכשירים סלולאריים או דרך המחשב השולחני. פרסום בפייסבוק יכול להיות מאוד אפקטיבי אם הפוסט שלכם משתלב בין הפוסטים האחרים בפיד של החברים שלכם. במקום הזה אתם יכולים לפרסם פוסט מסוים או לקדם את האתר שלכם באמצעות תמונה אטרקטיבית שתמשוך את תשומת הלב של הגולשים. כך, גם מי שנכנס לרשת החברתית למטרה אחרת לחלוטין יימשך אל המודעה שלכם ויגיב אליה. כדי להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם מומלץ להוסיף לתמונה היפה גם טקסט מסקרן, ואם אתם מפיצים קישור לאתר שלכם נצלו את תיאור הקישור כדי למשוך וליצור עניין.

 

פרסום בפייסבוק על גבי הפיד של החברים
פרסום בפייסבוק יכול להיות כלי אפקטיבי במיוחד אם הפוסט שלכם משתלב בפיד של החברים שלכם.

 

4 – פרסום מספר מוצרים במקביל

מאז שנת 2014 פייסבוק מאפשרת לנו לקדם מספר מוצרים במקביל על ידי שימוש במודעות מרובות. פרסום בפייסבוק של מספר מוצרים במקביל הוא כלי נהדר וחשוב. כך אתם יכולים להציג עד שלושה קישורים לשלושה מוצרים או שירותים נפרדים, ובכל פעם ייחשף הגולש למוצר אחר או לתמונה ייחודית אחרת. זו דרך מצוינת לרענן את הפיד ולהימנע משימוש חוזר במודעה אחת בלבד.

 

5 – קידום סרטוני וידאו

קידום בווידאו הוא כלי פופולארי מאוד, וגם הצוות של פייסבוק מבין את זה. אם נדמה לכם שהשיטה הזו מתאימה רק לחברות גדולות עם תקציבי ענק שמאפשרים לה ליצור סרטי תדמית יקרים, תשמחו לדעת שזה לא ממש מדויק. עלויות ההפקה של סרטי וידאו נמצאות במגמת ירידה ויש דרכים טובות ליצור סרטונים מהסוג הזה לצורך פרסום בפייסבוק, בלי לרוקן את הכיס ובלי לעבוד קשה מדי. התוצאה נהדרת, שכן וידאו זוכה להצלחה גדולה הרבה יותר בהשוואה למודעות הפרסום הקלאסיות.

 

פרסום בפייסבוק גם באמצעות וידאו
פרסום בפייסבוק הוא אפקטיבי יותר כשאתם משלבים סרט וידאו. אל תוותרו על פרסום בווידאו, שכן זוהי דרך יעילה לנצל את כלי הפרסום של פייסבוק לטובתכם

 

טיפ קטן לסיום

פרסום בפייסבוק עובד, ואפילו לא רע. עם זאת, כדי לחסוך כסף וגם לא מעט זמן, השקיעו את הזמן בלימוד כלי הפרסום האפקטיבי הזה. הכלים של פייסבוק מתפתחים כל הזמן, ולכם נותר רק להכיר את המערכת ולהשתמש בה לצרכים המקצועיים שלכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme