קולות מן העולם – ההופעות הצפויות להגיע לישראל ממש בקרוב

יובל פוגל5 דקות קריאה
מחפשים הופעות מחו"ל - הנה מה שצפוי בקרוב
שתף:

הקיץ בעיצומו, השמש קופחת, אנשים משתזפים בחופים, הבירה הקרה ביד, לעיתים קצת יותר מן הנורמה (או שזוהי הנורמה?), ואיך לא, הים הקריר והכחול. בין אם נביט או נשחה, אנו פשוט נהנה מהקיץ הזה, ומהחיים… בחופים מתנגנים צלילי מוזיקה בינות לצלילי המטקות, ולעיתים בא לנו פשוט להעתיק את מושבנו, אפילו מחוף הים המענג, אל עבר איזו הופעה טובה בערב קריר של צלילים ובירה. אז אספנו עבורכם את הקולות מן העולם שעתידים להופיע ממש בימים הקרובים, כדי, וכדאי – שלא תפספסו! הפעילו רמקולים, שימו אזניות, כי הכתבה הזו עתידה להרקיד אתכם ואת ליבכם.

 

 

מישל פוגאן (צרפת)

תאריך ההופעה: רביעי, 25.7.18 (20:30)

פתיחת דלתות: 19:30

מיקום: בית האופרה, שדרות שאול המלך, תל אביב

כרטיסים: ההרשמה המוקדמת הסתיימה, לרשימת ההמתנה יש לשלוח מייל לכתובת Billets@LiveStage.com

מחיר: 190-490 ₪

 

מישל פוגאן הוא פשוט זמר אגדי. משורר מהדור הישן, הכותב מילים עמוקות ונוגעות ללב. האיש חתום על קלאסיקות כגון "זה סיפור ישן" ("סיפור של אהבה") ו"לעוף כמו ציפור", שנזשרו יחדיו באלבום אגדי בשנות ה-70. שירי האלבום תורגמו על-ידי המשורר האהוב  אהוד מנור ז"ל, הולחנו והושרו על ידי דני ליטני. לחצו "Play" והתענגו על מספר רגעים של קלאסיקה צרפתית אותנטית של שנות ה-70'.

 

"Clean Bendit" (בריטניה)

תאריך ההופעה: חמישי, 26.7.18

מיקום: לייב פארק, ראשל"צ

פתיחת דלתות: 19:00

מחיר: 199-299 ₪

לרכישת כרטיסים באתר זאפה

 

איזה הרכב בריטי כייפי וקליל… אין מילים לתאר את מצב הרוח הטוב שההרכב הזה מסוגל לעשות. האחים ג'ק, גרייס צ'אטון ולוק פטרסון יוצרים מוזיקת פופ, המשלבת מוזיקה אלקטרונית וכלי נגינה קלאסיים. ללא ספק מעניין ומסקרן… ולאלו מכם שהשם לא אומר להם כלום, המתאמנים שביניכם וודאי מכירים את שיריהם מחדרי הכושר, "Workout Time", ללא ספק.. עושים חשק לרוץ, להתאמן, ואיך לא? לרקוד! פשוט הפעילו את הקליפ מטה, ויאללה, התמסרו והתחילו לזוז.

 

מארק לאנגן (ארה"ב)

תאריך ההופעה: מוצ"ש, 28.7.18 (סגירת דלתות, 20:30)

מיקום: "מועדון הבארבי", תל אביב

מחיר: 219 ₪

לרכישת כרטיסים: מוקד הזמנות, 9066* או 03-5111777

 

לאלו מכם שאוהבים קול באס עמוק וגברי, מארק לאנגן הוא הפתרון המושלם עבורכם. האיש וקול הבאס הוא אחד המוזיקאים המוערכים והמגוונים ביותר באמריקה, והוא עתיד להופיע בסוף השבוע הקרוב בישראל בפעם השלישית! לאלו מכם שאוהבים כתיבה עמוקה, האיש לא רק שר, לאחרונה התגלה גם שהוא מחזיק בכישרון כתיבה נדיר.

 

Alanice Morisset (קנדה)

תאריך ההופעה: שני, 30.7.18

מיקום: לייב פארק ראשל"צ

פתיחת שערים: 18:30

מחיר: 285-565 ש"ח

לרכישת כרטיסים

 

אלאניס מוריסט, זמרת ומשוררת מעוטרת, שזכתה במהלך הקריירה בשבעה "פרסי גראמי" (פרס המוענק בארה"ב על הישגים יוצאי דופן בעולם המוזיקה). מי יכול לומר באמת ובתמים שהוא אינו מתגעגע לניינטיז? כמעט שאף אחד כנראה. אז, אלאניס מוריסט תספק לכם חווית צלילים של תקופה נהדרת בעולם המוזיקה. ולפני שנשכח, במידה ובא לכם קצת להתחמם לפני המופע, הרווחתם הופעת חימום מענגת של נינט טייב. יותר טוב מזה?

 

Carlos Vives (קולומביה)

תאריך ההופעה: שלישי, 31.7.18

מיקום: היכל "מנורה מבטחים", תל אביב

מחיר: 249-999 ₪

לרכישת כרטיסים

 

לאלו מכם האוהבים מוזיקה לטינית כייפית ומרקידה, גם עליכם חשבו כאן הקיץ. קרלוס ויואס, האחראי ללהיטים לטיניים רבים, ביניהם "La Bicicleta" (דואט שביצע יחד עם זמרת הענק שאקירה), מגיע לארץ במיוחד עבורכם. אז קדימה, צאו לשמוח… וגם כאן יעלה על הבמה ויופיע אורח מיוחד – עידן רייכל, האיש והכישרון.

 

זיגי מארלי (ג'מייקה, הבן של…)

תאריך ההופעה: שלישי, 31.7; רביעי 1.8

מיקום: שלישי – בארבי תל אביב; רביעי – אמפי שוני – בנימינה

מחיר: החל מ-184 ₪

לרכישת כרטיסים

את אביו וודאי שאין צורך להציג בפניכם. ואותו? בטוח שיצא לכם כבר לשמוע. מדובר בכישרון מוזיקלי אמיתי, אשר ינק בגיל צעיר צלילי תופים וגיטרה. מאז, חלפו השנים והילד הפך לזמר רגאיי מוערך ומעורר השראה, המגיע אלינו לשתי הופעות כמעט אינטימיות, במרכז ובצפון הארץ, אז מהרו להכיר מקרוב את היורש לאצולת מארלי.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme