למרות רוג'ר ווטרס: הופעות מוזיקה אטרקטיביות במיוחד מגיעות לישראל

יובל פוגל5 דקות קריאה
למרות רוג'ר וולטרס יש הופעות בדרך לישראל
שתף:

לקראת סיום הקיץ, באים עלינו לטובה מזג אוויר נוח בשילוב חגי ישראל וזמרים מן העולם. נופים מגוונים כמו הגליל והמצדה בשילוב עיתות זריחה ושקיעה, הם רק חלק מהתפאורה המוזיקלית הצפויה לנו. בשנים האחרונות, על אף הביקורות וגינויי מדיניותה של ישראל, כמות האמנים המכריזים על קיום הופעות כאן הולכת ומתעצמת, וישראל מתגלה כקרקע פוריה ואטרקטיבית מאוד עבור אמנים מרחבי העולם. לא באנו לעסוק כאן בפוליטיקה, אלא להציג בפניכם את הופעות המוזיקה האטרקטיביות ביותר המתוכננות להתקיים בתקופה הקרובה.

 

 

כוכבת הפופ האמריקאית לנה דל ריי מגיבה לביקורות ומצביעה ברגליים

הופעתה הצפויה של לנה דל ריי בישראל לא מפסיקה לעורר התנגדויות מצד גורמים ברחבי העולם. דומה שרוג'ר ווטרס, זמר הענק האנגלי העומד בראש התופעה העל מוזיקלית הנקראת פינק פלויד, הוא פעיל אקטיבי מאוד בקמפיין הלחץ הבינלאומי הגדול על ישראל, ה-BDS. לאחרונה, שלח ווטרס מכתב לזמרת הפופ האמריקאית לנה דל ריי וכתב לה: "אל תגיעי לשם – זו מדינת אפרטהייד!". לנה מצידה, הצהירה כי פניה אל השלום, וכי היא אינה רואה את פני ישראל כשונים משלה. הופעתה של הזמרת עתידה להיות במסגרת "פסטיבל מטאור", הממטיר עלינו מטר הפתעות, ביניהן הופעה של לנה במרחביו הפתוחים של הגליל העליון. אכן, זה נשמע כמו ערב העתיד להיות אטרקטיבי במיוחד.

 

תאריך ההופעה: 7.9.18 (שישי, שנייה אחת לפני ראש השנה)

שעת ההופעה: 21:20

מיקום: פארק פקאן (במת נגה) – קיבוץ להבות הבשן

מחיר: 255 ₪ (כניסה יומית לקיבוץ להבות הבשן, סגירת דלתות 10:00 בבוקר)

לרכישת כרטיסים

 

 

להקת הרוק האמריקאית הותיקה Pere Ubu

להקת Pere Ubu, המשלבת בין היתר מוזיקת פאנק יחד עם משחקי סאונד, היא אחת מלהקות הרוק אוונגרד החשובות ביותר בהיסטוריית המוזיקה העולמית. הלהקה האגדית, תחת הנהגתו של הזמר דיוויד תומס, תנחת בישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי, וזאת כ-43 שנים לאחר צאת אלבומם הראשון פורץ הדרך: The Modern Dance.

 

מיקום ההופעה: "בארבי" תל אביב (רחוב קיבוץ גלויות 52)

תאריך ההופעה: 15.9 (מוצ"ש)

שעת ההופעה: 20:30

מחיר: 169 ₪

לרכישת כרטיסים

 

 

"Oscar and the Wolf"

הלהקה הבלגית, שנוסדה בשנת 2010, מפיקה ויוצרת מוזיקת אלקטרופופ, דרים פופ ואינדי רוק. בלהקה יודעים עד כמה שווה ומשתלם להופיע בישראל: בשנה שעברה הופיעה הלהקה בהאנגר 11 בתל אביב, וזאת לאחר שכרטיסיה הפכו מהר מאוד ל-Sold Out. הקהל הישראלי חושק בהופעה נוספת ואין כל צל של ספק כי גם הפעם הכרטיסים עתידים לאזול  במהרה. בימים אלו נמצאת הלהקה בסבב הופעות ענק, במסגרתו היא חוזרת להופיע בישראל באירוע שקיעה מרכזי תחת כיפת השמיים. להיטי הלהקה מתנגנים כיום על בסיס קבע ברבים מהפאבים בתל אביב ובישראל, ואת הלהקה מוביל האמן הבלגי המוכשר מקס קולומביה. יחד עם הלהקה, ינחתו ויושמעו בפארק הירקון הלהיטים Princess ו-Your Mine.

 

תאריך ההופעה: 15.9.18 (שבת)

פתיחת דלתות: 17:00 – מופע שקיעה

מיקום: פארק הירקון

מחיר: 249 ₪

לרכישת כרטיסים

 

 

Suzanne Vega

הזמרה והיוצרת האמריקאית סוזן וגה מגיעה גם היא להופיע בישראל, וזאת במסגרת פסטיבל התמר, המתקיים מדי שנה בחול המועד סוכות. הזמרת תופיע עם סימפונט רעננה בערב "מלכות המדבר", שיאפשר לנו להנות גם מקולותיהן הערבים של מרינה מקסימיליאן וריטה. גם סוזן וגה נהנית ומרוצה מאוד מההופעות בישראל, וחוזרת לכאן בפעם השישית, לאחר שהופעותיה הקודמות הסתיימו ב-Sold Out.

תאריך ההופעה: 26.9 (רביעי)

פתיחת דלתות: 19:30

תחילת ההופעה: 21:00

מיקום: למרגלות הר מצדה

מחיר: 229 ₪

לרכישת כרטיסים

 

בונוס לאלו שלא יוכלו להגיע עד למצדה: דעו כי סוזן וגה תופיע פעם נוספת יום למחרת (חמישי), במרכז הקונגרסים בחיפה. סגירת הדלתות תהיה בשעה 21:00, אז אל תאחרו! בקישור הזה תוכלו לרכוש כרטיס בעלות של 254 ₪.

 

 

"פסטיבל DGTL"

פסטיבל DGTL (דיגיטל) הוא פסטיבל מוזיקה ואמנות בינלאומי המתקיים בערים מרכזיות ברחבי העולם. הפסטיבל כבר זכה לפופולריות וקטף פירות הצלחה רבים בערים מרכזיות בעולם כדוגמת אמסטרדם, ברצלונה וסאו פאולו. השנה חוזר הפסטיבל בפעם השנייה לישראל יחד עם שמות חמים כדוגמת סטפן בודז'ן (שיחזור לארץ לאחר 5 שנים), די ג'יי מסאו פלקס (שיחזור לארץ לאחר שנתיים), הצמד הצרפתי Polo & Pan אשר יגיע לביקור ראשון בארץ, ועוד רבים וטובים מן העולם, וכל זאת לצד נציגים כחול לבן: ג'ניה טרסול, אוטרקי לייב, מגית קקון ועוד.

 

תאריך הפסטיבל: 29.9 (שבת)

מיקום: גני יהושע, תל אביב

שעת התחלת מופעים: 14:00

מחיר: 260 ₪

לרכישת כרטיסים

 

 

ואחרון אחרון, אבל ממש ממש חביב: חוליו איגלסיאס

אילו סופרלטיבים עוד לא נאמרו על חוליו איגלסיאס, הזמר הספרדי הגדול בכל הזמנים? הקול הגדול של הלבבות האוהבים מגיע בקרוב לישראל, להופעה אחת בלבד, לאחר שביקר בארץ מספר פעמים החל משנת 1998. הפעם האחרונה בה הופיע חוליו בארץ הייתה בשנת 2016 (הופעה שהתקיימה בהיכל מנורה מבטחים). גם הוא, בדומה לזמרים האחרים שציינו כאן, הגיע באופן לא מפתיע לרמת מכירה של Sold Out וסביר להניח כי יעשה זאת גם הפעם. ומדוע אנו אומרים זאת? כיוון שמבדיקה קצרה שביצענו, כבר מעכשיו זמינות הכרטיסים היא לא יותר מ"סבירה". אז, מהרו לשריין לעצמכם מקום במטרה שתוכלו להנות מערב מלא רוך ואהבה.

 

תאריך ההופעה: 6.10.2018 (שבת)

מיקום: היכל מנורה מבטחים, תל אביב

תחילת ההופעה: 21:00

מחיר: החל מ-279 ₪ (הנחות למועדון הנוסע המתמיד וללקוחות ישרארט ואמריקן אקספרס).

לרכישת כרטיסים

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme