פפסיקו תרכוש את סודהסטרים ב-3.2 מיליארד דולר

מערכת5 דקות קריאה
סודהסטרים תימכר לפפסיקו
שתף:

חברת פפסיקו הודיעה הבוקר (שני) על רכישת חברת סודהסטרים הישראלית. מחיר הרכישה עומד על 3.2 מיליארד דולר, והמהלך למעשה מעניק יתרון משמעותי לפפסי, ענקית המשקאות הקלים: בעידן שבו צריכת המשקאות הממותקים יורדת, הרכישה הזו מאפשרת לפפסי להרחיב את סל המוצרים שלה ולהגיע לקהלים חדשים.

 

יו"ר פפסיקו: "שידוך מעורר השראה"

יו"ר פפסיקו ומנכ"לית החברה אינדרה נויי התייחסה היום לעסקת הענק: "פפסיקו וסודהסטרים הן שידוך מעורר השראה," אמרה. היא הוסיפה כי סודהסטרים מציעה ללקוחות את היכולת להכין משקאות איכותיים ואמרה כי המטרה הזו משתלבת עם המטרה המרכזית של פפסיקו – הכנת משקאות מזינים יותר והגבלת הפגיעה בסביבה בתהליך. "יחד נוכל לקדם את החזון המשותף שלנו שבו היקום בריא יותר ובר קיימא."

 

פפסיקו רוכשת את סודהסטרים
"שידוך מעורר השראה". פפסיקו

 

מנכ"ל סודהסטרים: "ציון דרך היסטורי"

גם מנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום, התייחס לעסקה: "היום הזה מהווה ציון דרך היסטורי במסע של סודהסטרים ותעודת כבוד לתעשייה הישראלית ולמשק כולו." הוא הוסיף כי הפעילות תישאר בישראל וכי מדובר בגאווה ישראלית שמעידה כי ההצלחה איננה רק בתחום ההיי-טק, אלא בתעשייה המקומית בכלל. הוא הוסיף: "אני נרגש מכך שהצוות שלנו יקבל גישה ליכולות ולמשאבים של פפסיקו, אשר יקחו אותנו אל השלב הבא. אלה חדשות נהדרות ללקוחות, לעובדים ולשותפים שלנו בכל העולם."

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme