10 ספורטאים שהרוויחו הרבה כסף – למרות שאף אחד לא מבין למה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
הכירו 10 ספורטאים עם הכנסות מפתיעות
שתף:

אנחנו נוטים להאמין שהספורטאים הטובים ביותר הם אלה שמרוויחים משכורת עתק ונהנים מחסויות שמבטיחות להם עוד כמה עשרות או מאות מיליוני דולרים. השמות שבטח עולים כעת הם לברון ג'יימס, רוג'ר פדרר או ליונל מסי, אבל יש גם כמה ספורטאים שאנחנו לא לגמרי מבינים איך הצליחו לייצר הון מכובד כל כך. הם לא היו כוכבים גדולים – לא על המגרש ולא מחוץ למגרש – ובכל זאת הם נהנים מחשבון בנק מנופח למדי.

 

אגניישקה רדוואנסקה – 27.6 מיליון דולר

הטניסאית הפולניה נמצאת היום במקום השישי בדירוג הטניסאיות הרווחיות בכל הזמנים, והאמת היא שקצת קשה להבין איך זה קרה לה. כשבוחנים את הביצועים שלה בטורנירי גרנד סלאם מגלים שהיא הגיעה לגמר אחד בלבד. זה קרה בווימבלדון 2012 כשהפסידה לסרינה וויליאמס, ואז גם הגיעה למקום השני בעולם. עד אותה נקודה ובוודאי שמאז – היא לא עשתה יותר מדי, לפחות לא על המגרש.

 

אגניישקה רדוואנסקה
אגניישקה רדוואנסקה

 

תומס ברדיך – 28.9 מיליון דולר

עוד טניסאי שלא זכה מעולם בטורניר גרנד סלאם הוא תומס ברדיך, אם כי גם הוא היה די קרוב לשם. ב-2010 הוא הפסיד לרפאל נדאל בגמר ווימבלדון אבל חוץ מההישג ההוא, ברדיך רשם בסך הכל שישה חצאי גמר לאורך הקריירה, והוא כבר בן 32. למרות הכל הוא מדורג תשיעי ברשימת הטניסאים הרווחיים בכל הזמנים.

 

 

דויד פרר – 31.2 מיליון דולר

נמשיך עם עוד טניסאי אחד, שחקן שאמנם שמר בצורה מרשימה על מקומו בין עשרת הטניסאים הגדולים במשך תקופה ארוכה – אבל לא עשה את זה עם תואר גדול ביד. כלומר, הוא הגיע לגמר הרולאן גארוס (והפסיד לנדאל) אבל באופן כללי הדירוג שלו, שביעי ברשימת הטניסאים הרווחיים, הוא דירוג מפתיע למדי. אולי 27 התארים שבהם כן זכה, גם אם היו קטנים יחסית, הם שעזרו לו להיכנס לספרי ההיסטוריה.

 

ג'ים פוריק – 68.4 מיליון דולר

במקום הרביעי ברשימת שחקני הגולף הרווחיים בכל הזמנים נמצא פוריק בן ב-48 שזכה בתואר מייג'ור אחד בקריירה הארוכה שלו. זה הספיק לו כדי לסיים במקום מרשים מאוד ברשימה הזו, כשלפניו כמובן טייגר וודס, משחקני הגולף המוכרים ביותר אי פעם.

 

ג'ים פוריק
ג'ים פוריק

 

שיי וובר – 102.8 מיליון דולר

בגיל 33 וובר מדורג שישי ברשימת שחקני ההוקי הרווחיים בהיסטוריה והתוצאות שלו בכלל לא רעות. אלא שהן גם לא מספיק טובות כדי להסביר איך הצליח להגיע עד למקום השישי המכובד. אפשר להניח שהסכם חסות אחד מ-2012, זה שהיה שווה 110 מיליון דולר, הוא שבכל זאת מצדיק את הדירוג המרשים.

 

ננה הילריו – 126.5 מיליון דולר

שחקן ה-NBA רשם את רוב ההצלחות שלו בין 2008 ל-2011 אבל הוא מעולם לא נחשב לכוכב ענק. בכל זאת הוא נהנה מהכנסות גבוהות מאוד שמכניסות אותו למקום ה-52 בדירוג שחקני הכדורסל הרווחיים בכל הזמנים.

 

חוזה רייס – 137.1 מיליון דולר

אם אתם לא מכירים את חוזה רייס אתם כנראה לא ממש עוקבים אחר בייסבול, תחום שבהחלט לא זוכה לפופולריות מרשימה במיוחד בישראל. ובכל זאת רייס הוא שחקן מוכר שהגיע לשיאו ב-2011 ומאז נמצא במגמת ירידה מתמדת, ולמרות זאת הוא עדיין בשטח. אולי בזכות ההכנסות היפות, גם אם קצת קשה להסביר מהיכן הן מגיעות.

 

טייסון צ'נדלר – 171.5 מיליון דולר

כדורסלן נוסף מצליח להפתיע את האוהדים, וזהו שחקן ה-NBA שהגיע למקום ה-19 ברשימת הכדורסלנים הרווחיים ביותר. לא ברור איך זה קרה לשחקן שאמנם כיכב במשך עונה אחת (2011-12) אבל מאז לא ממש מצליח להתרומם.

 

טייסון צ'נדלר
טייסון צ'נדלר

 

ג'ו ג'ונסון – 214.7 מיליון דולר

ג'ונסון קיבל שכר מכובד מאוד, כזה שמגיע בדרך כלל לכוכבים הגדולים באמת של ה-NBA. זאת למרות שהוא לא היה כזה מעולם, וכנראה גם לא קרוב. איכשהו הוא מוצא את עצמו במקום ה-8 המפתיע מאוד, נתון יפה למי שהייתה לו קריירה שרבים יכולים לקנא בה, אבל עדיין לא כזו שמסבירה את הסכום האדיר.

 

 

כרמלו אנתוני – 227 מיליון דולר

אוהדי הכדורסל והצופים האדוקים של ה-NBA יודעים שאנתוני, אם נאמר זאת בעדינות, לא מימש את הפוטנציאל שלו. אם זה היה קורה הוא היה מרוויח הרבה יותר, וגם את הסכום המכובד שצבר עד גיל 34 היינו מצליחים לעכל קצת יותר טוב. היום הוא נמצא במקום טוב ברשימת הכדורסלנים הרווחיים לצד לברון ג'יימס, שאקיל אוניל וקובי בריאנט.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme