הבזבזנות חוגגת – חיי הזוהר של הספורטאים הגדולים בעולם

מערכת2 דקות קריאה
הספורטאים שמרוויחים טוב - ומבזבזים טוב יותר
שתף:

הספורטאים הגדולים ביותר נהנים מחיי הפאר והזוהר. עם פרסי זכייה שמצטברים בקצב מהיר והסכמי חסות שמבטיחים להם עוד עשרות מיליוני דולרים, הם יודעים ליהנות מהכסף ולבזבז כל סנט. יש מי שמבזבז בלי הכרה בלי לחשוב על היום שבו הכל ייגמר, ויש מי שבוחר לחיות חיים ראוותניים ועדיין לשמור כמה גרושים ליום שחור. מה שבטוח הוא שהספורטאים הגדולים ביותר נהנים מהחיים, ועם הכסף שנכנס בכמויות אדירות אנחנו בהחלט יכולים להבין. ולקנא.

 

 

אנה קורניקובה

האמת היא שהטניסאית אנה קורניקובה הצליחה יותר מחוץ למגרשי הטניס. הייתה לה קריירה לא רעה אבל היא לא זכתה בטורניר גדול (ובוודאי שלא בטורניר גרנד סלאם). היא גם התמודדה עם לא מעט פציעות לאורך הקריירה. אלא שהיו לה הסכמי חסות שהבטיחו לה הכנסה יפה, ובזכותם היא יכלה לממן את חיי הזוהר ואת האחוזה במיאמי, זו שנמכרה במחיר "סמלי" של 7.4 מיליון דולר. היום היא מוערכת ב-50 מיליון דולר.

 

😘😎🌞

A post shared by 🐾 Anna 🎈Аня (@annakournikova) on

יוסיין בולט

המדליסט האולימפי, זה שרבים מכנים אותו האדם המהיר ביותר ביקום, זכה לא רק לשבור שיאים – אלא גם בהסכמי חסות מרשימים מאוד. הוא אמנם פרש אחרי המשחקים האולימפיים של 2016 אבל עם הכסף שזרם הוא ממש לא חזר לחיפושי עבודה. הוא רכש בית מפואר, הוא מקיים מסיבות פרועות עם השעון המוכר שלו שון פול, והוא גם מתחזק מכוניות יוקרה שנוסעות מהר כמעט כמוהו.

 

Official opening of @ubtandr Montego Bay, Jamaica 🇯🇲

A post shared by Usain St.Leo Bolt (@usainbolt) on

ניימאר

אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים ביותר היום הוא ניימאר דה סילבה סנטוס ג'וניור. עם הכסף הגדול הוא רכש נכסים בברזיל ובספרד (ארץ מולדתו מצד אחד והמדינה שבה הוא משחק כיום) וגם רכבי יוקרה ומסוק פרטי. כשהוא לא מתאמן הוא כנראה מסתובב במסיבות ובמקומות הלוהטים ביותר באזור, לרוב לצד הכוכבים המקומיים.

 

מייק טייסון

מאז שנות ה-80 מייק טייסון נחשב לאחד המתאגרפים הטובים ביותר, והוא ניצח קרבות לעיתים בתוך שניות בודדות. מאז הוא עבר תהפוכות, כולל מאסר בעקבות קרב אחד שיצא משליטה, אבל מאז ועד היום הוא נהנה מהופעות בסרטים ומתאושש מפשיטת רגל שאמנם פגעה קצת באיכות החיים שלו – אבל היום גם זה עבר רחוק. על כך יעיד הנכס המפואר שלו בווגאס, מתחם מפואר ששוויו מוערך ב-2.6 מיליון דולר.

 

סרינה וויליאמס

האחות הקטנה של ונוס וויליאמס היא הכוכבת הגדולה באמת על מגרשי הטניס, ובשנה האחרונה היא גם ריגשה לא מעט נשים כשחזרה מחופשת לידה והעפילה לגמר ווימבלדון. עם 23 תארי גרנד סלאם, שיא מפואר שהיא יכולה בהחלט להתגאות בו, היא יודעת לחיות את החיים הטובים. היא תמיד מגיעה לאירועים רשמיים כשהיא לבושה היטב, וזה היה נכון גם כשהגיעה סרינה לחתונה המלכותית של הארי ומייגן כאורחת של הכלה. היא תמיד קונה בגדים בחנויות המעצבים היקרות ביותר, האחוזה שלה היא יצירת מופת וגם מכוניות היוקרה מזכירות לנו שמדובר בטניסאית הגדולה בכל הזמנים.

 

Seeing us off. Flying baby style! @olympiaohanian

A post shared by Serena Williams (@serenawilliams) on

טייגר וודס

גם אם אתם לא חובבי גולף סביר להניח שהשם טייגר וודס נשמע לכם די מוכר. השחקן שווה היום יותר ממיליארד דולר, ולמרות כמה שערוריות – בראשן הבגידה המתוקשרת באשתו – הוא ממש לא מאבד חסויות יקרות. כך הוא יכול לתחזק יאכטה פרטית שעלתה לו 25 מיליון דולר, אחוזה שבנה ב-55 מיליון דולר ואיך לא – מתחם גולף פרטי משלו.

 

פלויד מייוות'ר

המילה הנרדפת למתאגרף הזה היא כסף, אין דרך אחרת לתאר אותו. הוא גם היה הידוען העשיר ביותר לפי פורבס בדירוג האחרון, וגם זו לא הפתעה. אורח החיים הראוותני מוכיח שהוא מנצל כל סנט, עם אוסף שעונים ששווה 6.4 מיליון דולר, שרשראות יהלומים, עשרות מכוניות יוקרה ואפילו ארון נעליים שככל הנראה גדול קצת יותר מהדירה שלכם.

 

#photooftheday

A post shared by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on

דייויד בקהאם

כוכב הכדורגל הבריטי מפורסם היטב, לא רק בזכות ימיו ככדורגלן בנבחרת מנצ'סטר, אלא גם בזכות המראה והזוגיות עם ויקטוריה אדמס (לימים בקהאם), כוכבת הספייס גירלז לשעבר. עם הקריירה המפוארת שלו ומותג האופנה המצליח שלה, אפשר היה לטעות ולחשוב לרגע שהם חלק ממשפחת המלוכה של בריטניה, לפחות בכל הקשור לסגנון החיים שלהם. אז אולי לא מפתיע לגלות שהם מקורבים למשפחת המלוכה, וגם הם היו בין האורחים החשובים בחתונה המלכותית האחרונה.

 

כריסטיאנו רונאלדו

היום רונאלדו נחשב לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, עם 26 אליפויות באמתחתו. הוא שווי היום קצת יותר מ-450 מיליון דולר ואם תציצו באינסטגרם שלו תגלו עד כמה נוצצים החיים שלו. הוא לובש בגדי מותגים יקרים, מתחזק נכסים מפוארים ויש לו אפילו בית מלון.

 

רוג'ר פדרר

אי אפשר לדבר על כוכבי טניס בלי להזכיר את רוג'ר פדרר, מי שעבור רבים נחשב לטניסאי הטוב ביותר בהיסטוריה. עם מספר שיא של 20 תארי גרנד סלאם ו-98 תארים זה לא מפתיע, והפרישה לא נראית באופק. בינתיים הוא כבר צבר יותר מ-100 מיליון דולר מפרסי זכיה בלבד, וכשמוסיפים למשוואה את החסויות (לרבות זו שעליה חתם עם יוניקלו לאחרונה) מבינים איך הוא מממן צוות שלם שמלווה אותו לכל טורניר, כולל מטפלות פרטיות לכל אחד מארבעת הילדים. גם הנכס המפואר בציריך והפנטהאוז בדובאי מדברים בעד עצמם.

 

🚁💨🗽👍

A post shared by Roger Federer (@rogerfederer) on

מריה שראפובה

גם שראפובה נהנית מקריירה לא רעה בכלל, יש לה כמה גביעי גרנד סלאם בארון והיא נחשבת לכוכבת גדולה. המעמד שלה נראה היה פגיע יותר כשהושעתה בעקבות חומרים אסורים שהתגלו בבדיקת סמים, אבל רוב נותני החסות נותרו לצדה והיא ניצלה את הזמן כדי לכתוב ספר שמכר מיליוני עותקים בכל העולם. אתם יכולים להציץ באינסטגרם שלה כדי לגלות שגם ההשעיה לא פגעה במצב הרוח או ברמת החיים שלה, והיא ממשיכה לטייל בכל היעדים האקזוטיים ביותר, וגם להגיע לכל האירועים הגדולים והחשובים כשהיא לבושה תמיד בבגדי מעצבים יוקרתיים.

 

🇮🇹🤗

A post shared by Maria Sharapova (@mariasharapova) on

 

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme