באיזה גיל עשו המיליארדרים האלה את המיליון הראשון, והאם יש לכם סיכוי לעקוף אותם?

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

ברשימת המיליארדרים יש לא מעט יורשים ברי מזל, אבל גם כאלה שעשו את הכסף שלהם בעצמם. הרשימה שעשינו תגלה לכם לא רק כמה הם שווים היום, אלא גם באיזה גיל הם עשו את המיליון הראשון שלהם. זו ההזדמנות שלכם לבחון- האם יש עוד סיכוי להפוך למליונרים או שכבר אחרתם את הרכבת?

 

אוון שפיגל
Techcrunch / Flickr

אוון שפיגל: 23

המנכ"ל והמייסד של סנאפצ'ט עשה את המיליון הראשון שלו בגיל 23, ושנתיים אחר כך שווי מניות סנאפצ'ט שהחזיק הגיעו למיליארד דולר. צוקרברג אומנם קטף לפניו את מדלית המיליאדר בזכות עצמו הצעיר ביותר בהיסטוריה, אבל אנחנו בטוחים ששפיגל לא מאוד מאוכזב כי כבר בגיל 25 הצטרף גם הוא למועדון.

כמה הוא שווה היום:2.1 מיליארד דולר

 

 

 

 

Virgin Money / Flickr
Virgin Money / Flickr

סר ריצ'ארד ברנסון: 23

המיליארדר הבריטי המוחצן והמיוחצ"ן, ייסד את קבוצת Virgin ועשה את המיליון הראשון שלו ב- 1973 כשהיה בן 23. רק עשרים שנה מאוחר יותר, כשהיה בן 41, הצליח להתברג למועדון המיליארדרים בזכות עצמם.

זה אולי לקח לו הרבה יותר זמן מאשר ליזמי הטכנולוגיה הצעירים כמו צוקרברג ושפיגל, אבל אין שום סיבה לרחם עליו, אנחנו בטוחים שאת הדרך למיליארד הראשון הוא לא בילה בדירת שני חדרים.

כמה שווה היום:5.1 מיליארד דולר

 

 

 

Techcrunch / Flickr
Techcrunch / Flickr

מארק צוקרברג: 22

צוקרברג, המייסד והמנכ"ל של פייסבוק, עשה את המיליון הראשון שלו ב- 2006 כשהיה בן 22. די מהר הצטרפו למיליון הראשון עוד כמה מיליונים טובים, ובגיל 23 הוא כבר הצטרף לרשימה המכובדת של מיליארדרים בזכות עצמם, וקטף את השיא המדהים של המיליאדר בזכות עצמו  הצעיר ביותר בהיסטוריה.

כמה הוא שווה היום:  43.9 מיליארד דולר.

 

 

 

 

 

UN Geneva / Flickr
UN Geneva / Flickr

קרלוס סלים: 25

המגה טייקון המקסיקני עם השורשים הלבנונים, הפך למיליונר ב- 1965 כשהיה בן 25, בעיקבות השקעות נדל"ן מוצלחות. כ-25 שנה מאוחר יותר, כשהוא בן 51, שווי הנכסים שלו עמד על יותר ממיליארד דולר והיום הם כוללים חברות תקשורת בדרום ומרכז אמריקה, קונצרן העוסק בתחומי כרייה, בנייה, תעשייה, תחבורה, ומכירה בקמעונות, קונצרן העוסק בבנקאות, ביטוח וביטוח פנסיוני ועוד חברות רבות.

ב- 2015 הוכתר כאיש השני העשיר ביותר בעולם, אחרי ביל גייטס.

כמה שווה היום: 50 מיליארד דולר

 

 

 

Niall Kennedy / Flickr
Niall Kennedy / Flickr

לארי פייג: 25

מייסד גוגל עשה את המיליון הראשון שלו ב- 1999 כשהיה בן 25. הנפקת החברה ב- 2004 הניבה לו את המיליארד הראשון שלו בגיל 30, ומאז הוא ממשיך לצבור מילארדים באותה מהירות שרובנו צוברים ריבית על המינוס בבנק.

כמה שווה היום: 35.1 מיליארד דולר

 

 

 

 

 

OnInnovation / Flickr
OnInnovation / Flickr

ביל גייטס: 26

מייסד מיקרוספט נחשב לקיסר המיליארדרים, ומחזיק בתואר האיש העשיר בעולם. גייטס הפך למיליונר ב- 1981 בעקבות ההנפקה של מיקרוסופט, כשהוא בן 26. כשהיה בן 31 הפך למיליארדר בזכות עליית ערך מניות מיקרוספט, ועד שצוקרברג קבע שיא חדש, הוא נחשב למיליארדר הצעיר ביותר בהיסטוריה.  

כמה שווה היום: 74.7 מיליארד דולר

 

 

 

 

 

Fortune Live Media / Flickr
Fortune Live Media / Flickr

וורן באפט: 30

באפט הוא לא רק מיליארדר, אלא גם מנטור נערץ בכל רחבי העולם. למרות שהצהיר לאחרונה שהוא יוצא לפנסיה, לא לקח לו הרבה זמן להתחרט ולחזור לעבודה בכל הכוח. אחרי הכל, להיות האיש השלישי העשיר ביותר בעולם זו עבודה לא קלה. באפט הצטרף למועדון המיליון ב- 1960 כשהיה בן 30, והפך למיליארדר רק בגיל 56. הסיבה לשינוי הסטטוס המאוחר יחסית, היא כנראה העובדה שהוא לא מאמין בתעשיית ההיי-טק, ומקפיד להשקיע בתעשיות מסורתיות יותר. המיליאדר האמריקאי הוא פילנטרופ ידוע, ובין השנים 2002-2006 תרם סכום של 46.1 מיליארד דולר.

כמה שווה היום: 60.1 מיליארד דולר

 

 

 

Ian Evenstar / Flickr
Ian Evenstar / Flickr

אופרה וינפרי: 32

טייקונית התקשורת אופרה וינפרי היא אחת הנשים הבודדות ברשימה, וזו רק אחת הסיבות לכך שהיא מודל לחיקוי עבור מיליוני נשים בכל רחבי העולם.

וינפרי עשתה את המיליון הראשון שלה ב- 1986 כשהייתה בת 32, וב- 2003 , כשהייתה בת 49, הפכה לאישה השחורה הראשונה בהיסטוריה שהיא מיליארדרית בזכות עצמה.

כמה שווה היום: 3 מיליארד דולר

 

 

 

 

Oracle PR / Flickr
Oracle PR / Flickr

לארי אליסון: 42

את הרשימה שלנו סוגר לארי אליסון, המייסד והמנכ"ל של אורקל. אליסון הפך למיליונר בגיל 42, ובזכות מניותיו באורקל, הפך למיליאדר כמה שנים אחר כך, כשהוא בן 49.

כמה שווה היום: 43.6 מיליארד דולר

אליסון הוא דוגמה מצוינת לכל מי שחושב שהוא כבר לא יהיה מיליונר בגלגול הזה. לעשות את המיליון הראשון בגיל 22 זו בהחלט שורה טובה ברזומה, אבל כשההצלחה מגיעה אחרי הרבה מאמץ, היא הרבה יותר מתוקה.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme