בלי תואר אקדמי: 6 מקצועות שצוברים תאוצה ואיפה לומדים אותם

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
יש תחומים אליהם תיכנסו גם בלי תואר
שתף:

יש היום שפע של משרות חדשות ומקצועות שלא היו כאן קודם, מה שבעיקר מספק הזדמנויות חדשות – גם למי שמתכנן את צעדיו הראשונים בעולם העבודה, גם למי שמחפש קריירה שנייה, וגם למי שרוצה להפוך לעצמאי ולנהל עסק משלו בלי תואר אקדמי.

 

בחלק גדול מהמקרים תגלו שאתם יכולים לבנות לעצמכם קריירה לא רעה בכלל גם בלי תואר אקדמי, או את הרצון (והמשאבים) להשיג אותו. כל מה שאתם צריכים זה כישורים מתאימים וידע, ואת אלה אתם יכולים להשיג דרך קורסים, חלקם מקוונים וחלקם לא. מה הם הכישורים הנדרשים ביותר ואילו תחומים באמת מבוקשים יותר מאחרים? הרשימה שלפניכם היא התשובה.

 

1 – ארט דיירקטור

ככל שהשוק נעשה יותר ויותר תחרותי, כך עולה גם חשיבות הפרסום. אין ספק שמדובר בעולם שלם של הזדמנויות עבור המעצבים או הקופירייטרים, אבל זו גם הזדמנות נהדרת להשתלב בתפקיד ארט דיירקטור, מי שמנהל את הצוות הגדול והמגוון הזה. הוא זה שהופך את החזון והיעדים למציאות ומגדיר שפה שיווקית. מסגרת הלימודים הזו היא לרוב מגוונת גם בכל הקשור לתכני הלימוד, והיא נמשכת כשנה – הרבה פחות מאשר תואר אקדמי שידרוש מכם שלוש עד ארבע שנות לימוד.

 

מסלולי לימוד אפשריים: הבצפר | מכללת ACC | HIT

 

פוטושופ בלי תואר אקדמי
קורוס פוטושופ יעזור לכם להציע מגוון רחב של שירותים גם בלי תואר

 

2 – בלי תואר: אסטרטגיית תוכן

אם נדמה לכם שהשיווק מתמקד בעיקר בדיגיטל אתם לא רחוקים מהאמת. רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, פורטלים ובלוגים, כולם דורשים תכנון ואסטרטגיית תוכן ברורה. עם הידע המקצועי והשליטה בכללי הקידום וניהול התוכן תוכלו גם להשתלב בארגונים גדולים – וגם להקים עסק משלכם, ולהציע שירותים כפרילנסרים. לרוב זהו גם קורס לא מפרך במיוחד, והוא יימשך כשלושה עד ארבעה חודשים.

 

מסלולי הלימוד: Digitalent | המכללה לניו מדיה | דיגיטל קולג'

 

 

3 – מציאות רבודה

אין צורך להציג את התחום הזה, אחד הלוהטים והמסקרנים בשנים האחרונות. לאט לאט הוא משתלב בחלקים שונים בחיינו, ומי שיודע איך זה עובד מאחורי הקלעים הופך מהר מאוד לאדם מבוקש מאוד. היום אתם יכולים ללמוד את היסודות גם דרך הרשת, בזכות הקורס של גוגל, וזו נקודת פתיחה לא רעה בכלל גם בלי תואר.

 

הקורס של גוגל

AR בלי תואר אקדמי
מציאות רבודה היא תחום מסקרן שמתפתח בקצב אדיר

4 – פיתוח צ'טבוט

כמה פעמים שלחתם הודעה לספק רק כדי לקבל תגובות אוטומטיות במקום נציג שירות אנושי? את השירות הזה קיבלתם באמצעות צ'טבוט, והיום מדובר בכלי שהחברות הגדולות ביותר רוצות לשלב גם אצלן. מבחינתכם זו הזדמנות, כמובן. אתם יכולים ללמוד איך לפתח צ'טבוט ולהתאים אותו לצרכיו האישיים של כל לקוח.

 

סדנת אונליין במכללה לניו מדיה

 

5 – אבטחת מידע

העולם כולו כבר עבר לאינטרנט, ובהתאם אנחנו מבצעים רכישות אונליין, מוסרים מידע רגיש ומקבלים אינפורמציה על הלקוחות שלנו. הבעיה היא שיש גם מי שמנצל את הרשת לרעה ומנסה לגנוב את המידע הזה, או להסב נזק למחשב הביתי או העסקי. קורסי אבטחת מידע הם ללא ספק חשובים בדיוק מהסיבה הזו, ויש כמה אתרים טובים שיאפשרו לכם להכיר את התחום מקרוב, אם כי הם בעיקר באנגלית.

 

קורס של Leap | קורס של Future Loan

 

 

6 – פוטושופ

עיצוב מודעות לפייסבוק, פוסטים לאינסטגרם, עלונים שיווקיים, מיילים פרסומיים ואפילו הזמנות לאירועים – את כל אלה מבצע המעצב המוכשר שיודע להשתמש בכלים הכי טובים שיש. אז אין אם אתם מתכננים לעצב לוגו לעסקים קטנים או ניוזלטרים לארגוני ענק, קורס פוטושופ הוא חיוני, והוא צעד נפלא בדרך, גם בלי תואר אקדמי.

 

קורס פוטושופ באסכולי | מכללת סולו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme