חתונה חסכונית זו כבר לא מילה גסה

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

לזוגות ישראלים כבר נמאס להוציא הון על חתונות גרנדיוזיות, ואחר כך להתמודד עם החובות. הנה מספר אלטרנטיבות שיכולות לעזור לכם עם חתונה חסכונית – 

 

חולמים על "חתונה שאף אחד לא ישכח": השלב הראשון במסע לחתונה במחיר שפוי יהיה לוותר על הפנטזיות. עם ישראל משתתף בכל כך הרבה חתונות, שכדי לרגש אותו בטרוף אתם צריכים להשקיע המון כסף, לעשות משהו מאוד יוצא דופן או להיות אוליגרכים. אז שחררו את הפנטזיה הזו, מבטיחים לכם שהקרובים אליכם באמת לא ישכחו את החתונה שלכם אף פעם, גם אם תתחתנו בגינה של ההורים.

 

לכו על האמצע: בין חתונה צנועה ברבנות לחתונה מפוארת במלון יוקרה יש אמצע, והאמצע הזה נקרא: אל תאבדו את זה, כי אחר כך תשלמו על זה. יש מספיק קשיים כלכליים להתמודד איתם בהמשך הדרך, כמו דירה שאי אפשר לקנות, והדבר האחרון שאתם רוצים זה להתחיל את החיים המשותפים כשאתם מחזירים חובות של ערב החתונה. בכל מקרה זכרו שאתם לא לבד- לרוב הזוגות שמתחתנים אין מאות אלפי שקלים להוציא על חתונה, וכולם כולם רוצים לחסוך בעלויות.  

 

הגינה של ההורים: אם יש לכם הורים/אחים/דודים שיש להם חצר מכובדת- זכיתם. זוגות שמוותרים על אולם או גן יכולים לחסוך סכום עצום מהוצאות החתונה, לכן גם אם זה אומר שתזמינו הרבה פחות אנשים כדאי לנצל את האפשרות הזו. עוד אפשרויות זולות יהיו  בית כנסת, אולם או גן חדשים, גני אירועים בפרברים או מסעדה ואפילו מועדון. זוג שהתחתן במועדון תל אביבי באמצע השבוע חסך עשרות אלפי שקלים, זכה בלוקיישן מעולה וכמובן בסאונד מושלם.

 

התפשרו על התאריך: נכון, זה ממש מגניב להתחתן ב- 7.7.17, אבל אם בסוף תזכרו את התאריך הזה כיום בו נכנסתם לחוב של 50,000 זה יהיה פחות כיף.  

 

חתונה בחורף: בהמשך לשיחתנו על תאריכים, חתונת חורף היא הפתרון המושלם עבור חתונה חסכונית ולהוזלה משמעותית בעלויות החתונה. הביקוש יורד ואיתו גם מחירי אולמות האירועים והספקים.

 

חנויות מיוחדות למתחתנים- מחוץ לתחום: אם בא לכם לשלם מחיר כפול במקרה הטוב, חנויות מיוחדות למתחתנים זה המקום בשבילכם. חנויות לנעלי כלה, חליפות חתן וכדומה זה ממש לא המקום לבקר בו אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות. במקום זה אפשר לקנות חליפה בחנות חליפות, ונעליים לבנות באחת מהרשתות.

 

שמלות כלה: (אם את מפנטזת על השמלה שתלבשי בחתונה מאז שאת זוכרת את עצמך, את יכולה לדלג על החלק הזה). היום יש הרבה מאוד אפשרויות זולות יותר לרכישת שמלת כלה, ממכירות סוף עונה אצל מעצבים נחשקים ועד קבוצות פייסבוק לשמלות כלה מיד שנייה, הכל רק לא לשלם את המחירים השערורתיים של מעצבי השמלות. ואם את ממש לוקחת את זה בקלות, אפשר למצוא שמלות לבנות ברשתות או בבוטיקים שמיבאים קולקציה קטנה וזולה יחסית של שמלות כלה.

 

הרשת לעזרתכם: כל מה שאפשר, כדי לשמור על חתונה חסכונית – קנו אונליין. בדרך כלל יש לכם כמה חודשים טובים עד החתונה, וזה מספיק זמן כדי להזמין מאתרים בכל העולם ולקבל את הפריטים בזמן. שמלת כלה, טבעות במחירים הוגנים (כן גם טבעות זהב) או מתנות קטנות של תשומת לב לאורחים, את הכל אתם יכולים למצוא ברשת בהרבה פחות כסף, ויישאר לכם מספיק זמן לתיקונים. זה אפילו יכול לחסוך לכם זמן כי במקום לשוטט בין חנויות במקומות שונים, אתם יכולים להקדיש ערב אחד או שניים ולמצוא הכל בכמה קליקים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme