5 טיפים שיגבירו את אבטחת הנכסים הדיגיטליים שלכם מפני האקרים

ענבל ויזל5 דקות קריאה
שתף:

העולם בו אנחנו חיים הוא עולם ללא גבולות, בו הכול אפשרי. בדרך כלל חוסר הגבולות גורם לנו לחוש חופש ואפשרות לבחור מה שאנחנו רוצים. אם יש תחום אחד בו יותר מדי חופש או מחסור גדול מדי בגבולות יכולים לגרום לנזק – זה תחום האבטחה. כיום כאשר אנחנו גולשים באינטרנט או מבצעים פעולות דרך המחשב הפרטיות שלנו מוטלת בספק. בעולם יש הרבה מאוד האקרים שכל רצונם הוא לפרוץ לחשבונות האישיים שלנו ולגנוב מידע אישי ולעיתים גם כסף. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהפרטיות שלנו מוגנת גם ברשת אנחנו חייבים לפעול באופן אקטיבי בשביל לשמור עליה. אבטחת הנכסים הדיגיטליים שלך תאפשר לך לישון טוב יותר בלילה. להלן 5 טיפים איכותיים שיגבירו את אבטחת הנכסים שלך והחשבונות האישיים שלך ברשת:

 

  1. ניתוק כבלי השמע והמיקרופון

בחיים אין דבר כזה יותר מדי זהירות. אם אנחנו רוצים לשמור במשנה זהירות על הפרטיות שלנו כדאי לנו תמיד להקפיד לנתק את כבלי השמע ואת המיקרופון מהמחשב שלנו. רוב הסיכויים שלא יהיה ניתן להאזין לכם דרך המיקרופון או כבלי השמע אבל במקרה שהאקרים מתוחכמים במיוחד ירצו לעשות זאת זה אפשרי. בשביל להיות בטוחים באמת נתקו את הכבלים.

 

  1. אל תשתמשו ברשת האינטרנט הציבורית Wi-Fi

שימוש ברשת ה- Wi-Fi יכול לחשוף אותנו לסכנות רבות ולפרצות רבות במחשב שלנו. כאשר אנחנו מקפידים לא לגלוש ברשת הציבורית אלא בנקודה החמה של מכשירי הפלאפון החכמים שלנו אנחנו יכולים לשמור יותר על אבטחת הנכסים הדיגיטליים שלנו. פעמים רבות דרך רשת האינטרנט הציבורים האקרים יכולים להשתלט על המחשב שלנו או לגנוב לנו סיסמאות ומספרי כרטיסי אשראי.

 

  1. לא לבצע פעולות בחשבון הבנק דרך הפלאפון החכם

כיום אנשים רבים בוחרים לבצע העברות כספים או תשלומים בנקאיים דרך הפלאפון החכם שלהם. חשבונות בנק מקוונים חשופים לפריצות שונות והאקרים מיומנים יודעים להעתיק מהם את הסיסמאות למרות כל מנגנוני האבטחה שיש בהם. הבחירה לא לבצע פעולות בבנק דרך האינטרנט היא יותר ממשתלמת לנו.

 

  1. בחרו סיסמאות מורכבות ולא צפויות לחשבונות האינטרנטיים שלכם

בחירה של סיסמאות מורכבות או לא צפויות תקשה על האקרים לפרוץ לחשבונות השונים שלכם. מומלץ לבחור סיסמאות שלא מכילות תאריכי לידה או שמות של אנשים הקרובים לכם. עוד מומלץ לבחור סיסמאות שונות לאתרים שונים. כאשר אותה הסיסמה חוזרת על עצמה בכל האתרים קל יותר לפצח אותה וכאשר פורצים לחשבון המייל שלכם קל יותר לפרוץ גם לחשבון הפייסבוק או הבנק שלכם כי זו אותה סיסמה.

 

  1. אל תשאירו את המחשב הנייד שלכם ללא השגחה

אנשים רבים בוחרים לעבוד בבתי קפה או במתחמים ציבוריים. עלינו לצאת מתוך הנחה שבמקומות ציבוריים יכול להיות פשוט יותר לגנוב את המחשב שלנו או להדביק לו תוכנות מעקב שונות. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהמחשב האישי שלנו וכל המידע שיש בו בטוחים אז לא כדאי לנו להשאיר אותו לבד. אם אנחנו צריכים למשל ללכת לשירותים אנחנו יכולים בהחלט לקחת את המחשב אתנו ביחד בתוך תיק. כך נוכל להיות בטוחים במאה אחוז שהמחשב והמידע בו מאובטחים.

 

לסיכום, הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות בשביל לאבטח את הנכסים הדיגיטליים שלנו הוא לשמור על ערנות גבוה. אסור לנו לתת את הסיסמאות או את הפרטים האישיים שלנו לאתרים זרים או לא מזוהים וחשוב שנשמור על דיסקרטיות רבה בכל מה שקשור לפרטים אישיים אלו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme