החופשה היקרה ביותר בניו יורק: 75,000 דולר ללילה

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
חופשה יקרה שתעלה לכם 75,000 דולר ללילה אחד
שתף:

עם תג מחיר של 75,000 דולר ללילה, מלון מארק בניו יורק מציע באופן רשמי את הסוויטה היקרה ביותר בארה"ב. זה לא מאוד מפתיע כשבוחנים את הפרטים הטכניים: המלון, שנבנה ב-1927, נחשב לאחד המלונות היוקרתיים באפר איסט סייד, והוא גם עבר שיפוצים משמעותיים מאוד בין 2006 ל-2009. המבואה כולה שופצה ומסעדות פאר נפתחו באזור, מה שמהווה גם מקום מפגש למפורסמים ולעשירים.

 

סוויטה יקרה ב-75,000 דולר
(Mark Hotel)

 

הסוויטה היוקרתית: 900 מ"ר

אתם בטח תוהים מה תקבלו תמורת 75,000 דולר (כ-270,000 שקלים) ללילה. בתור התחלה, תקבלו המון מקום. הסוויטה היוקרתית מתפרשת על פני שתי קומות (16 ו-17) ועל פני קצת יותר מ-900 מ"ר. בשטח הזה יש חמישה חדרי שינה, ארבע עמדות אח, שישה חדרי רחצה וחדר אירוח עם תקרות גבוהות ושטח רחב כל כך, שלעתים רבות הוא גם משמש כמקום מפגש לאירועים רבי משתתפים. לא שכחנו גם את הנוף, כמובן, ומהמרפסת תשקיפו אל סנטרל פארק.

 

סוויטה יקרה עם מטבח מפואר
(Mark Hotel)

 

הסוויטה נפתחת לראשונה להשכרה

בית המלון אמנם ותיק, וגם הסוויטה לא מאוד חדשה, אבל רק עכשיו היא מוצעת לראשונה לאורחים. מאז תום השיפוצים ועד היום הושכרה היחידה כדירת מגורים יוקרתית, כך שהיא מעולם לא שווקה באתר האינטרנט של המלון. היום, כשהדירה הפכה שוב לזמינה, גם תג המחיר שלה נראה בהתאם. אם תשאלו את מנהל המלון מה עומד מאחורי המספר האסטרונומי הזה הוא ישמח לספר לכם שהוא זה שקבע את המחיר, ויש לו גם סיבה ממש טובה.

 

לצורך השוואה, אוליבייר לורדוניס, מנהל המלון, מספר על סוויטה יוקרתית במלון ארבע העונות. גודל הסוויטה הזו הוא רק חצי מהסוויטה של מלון מארק ויש לה רק חדר שינה אחד בהשוואה לארבע מרפסות. המחיר שלה עומד היום על כ-50,000 דולר ללילה, ולטענת לורדוניס "אין סיכוי שהמחיר של הסוויטה שלנו יהיה זהה, שכן מדובר בסוויטה גדולה הרבה יותר. בנוסף, האורחים מקבלים את כל השירותים המדהימים שמלון מארק מציע".

 

 

וכמה עולה סוויטה בפלאזה?

בזמן שבמלון מארק תשלמו 75,000 דולר אפשר רק לתהות כמה יעלה לכם לילה אחד בסוויטה באחד המלונות היוקרתיים והמוכרים ביותר בעיר – הפלאזה. חשוב לזכור שגם שם מדובר על סוויטה קטנה הרבה יותר (קצת יותר מ-400 מ"ר) עם שלושה חדרי שינה. המחיר של הסוויטה עומד על 40,000 דולר ובתמורה תיהנו גם מחדר רחצה בעיצוב זהב (24 קראט) וגם מחדר כושר ומטבח עם שף פרטי.

 

במלון מנדרין אוריינטל, עוד יעד אטרקטיבי לעשירים ולמפורסמים, סוויטה בגודל 300 מ"ר עולה 36,000 דולר ללילה. אם תחפשו אותה באתר של המלון לא תמצאו אותה פשוט משום שהיא לא מוצעת לקהל הרחב – ורק אם תרימו טלפון ותשאלו, תוכלו להזמין לילה מפנק במחיר מופקע.

 

חופשה יקרה עם נוף מפנק
(Mark Hotel)

 

השירותים הנוספים של מלון מארק

נחזור למלון מארק ולסוויטה במחיר היקר ביותר שקיים היום בארה"ב, והבשורה הטובה היא שבמחיר הזה תקבלו המון שירותים נוספים. בתור התחלה תיהנו משירות חדרים סביב השעון, תוכלו לצאת לשיט בספינה מפנקת או לצאת לרכיבת אופניים בעיר. מצד שני מנהל המלון מודה שפוליטיקאים, אנשי עסקים ומפורסמים שמגיעים להתארח לא ממש מתעניינים באטרקציות הללו. במקרה הזה המלון דואג לספק שירות אישי מאוד ללקוחות, לפתוח את השהות עם בקבוק יין נדיר ויוקרתי וגם להציע התאמה לכל לקוח. למשל, כשלקוח עם משיכה עזה לאסטרונומיה עשוי לגלות טלסקופ במרפסת הסוויטה.

 

התמונות מאתר בית המלון מארק

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme