הלוואה לרכב למי שהחליט לקנות רכב חדש – הנה הגופים שייתנו לכם הלוואה

רננה מור5 דקות קריאה
איך בוחרים הלוואה לרכב
שתף:

גופי המימון השונים כמו חברות כרטיסי האשראי, בנקים ואפילו יבואני הרכב, זיהו את הפוטנציאל המתרחב של שוק הרכב בישראל, וכולן מציעות הלוואות לרכישת רכב חדש או יד שנייה, בתקווה שאם אתם מתכננים לקחת הלוואה לרכב – תעשו את זה דרכם.

 

עוד סיבה לכך שגופי המימון אוהבים לתת הלוואות לרכב היא רמת הסיכון הנמוכה יחסית להלוואה. מבחינת הבנקים וחברות האשראי הלוואה לרכב בטוחה יותר מהלוואות לצרכים אחרים, כמו הלוואה למימון אירוע או חופשה, בגלל שההלוואה ניתנת כנגד שעבוד של נכס, במקרה הזה- הרכב. אם לא תעמדו בתשלומים, המלווה יוכל לקחת את הרכב לידיו, וברוב המקרים הסכום שיקבל ממכירת הרכב יכסה את יתרת ההלוואה.

 

זו גם הסיבה שהריבית על הלוואות לרכישת רכב נמוכה יותר מהריבית על הלוואות "רגילות", אבל גם מומלץ לעשות שופינג בין החברות, כי הריבית בהתאם לקריטריונים שונים.

 

קבלו הצעה להלוואה מיידית לרכב, ללא שום התחייבות

כבר 22,534 אנשים קיבלו הצעה להלוואה לרכב

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

הלוואה לרכב – מי בעצם יכול לתת הצעות?

 הלוואות לרכב מחברות מימון חוץ בנקאיות- חברות מימון חוץ בנקאיות רבות מציעות הלוואת מגוונות לרכישת רכב חדש או יד שנייה, ממימון חלקי ועד 100% מימון. ההלוואות האלה נחשבות פופולריות מאוד,  והיתרון העיקרי שלהן הוא שהן לא באות על חשבון מסגרת האשראי שלכם בבנק.

 

אם תחליטו לקחת הלוואה מחברה כזו חשוב לבדוק שיש לה אישור ממשרד האוצר, כדי להימנע מלקחת הלוואה מחברה ששייכת לשוק האפור.

 

חברות כרטיסי האשראי נחשבות לחברות מימון חוץ בנקאיות, וכולן מציעות מימון לרכב בתנאים שונים. חברת לאומי כארד היא המובילה  במתן הלוואות לרכישת רכב, החברה מקיימת  שיתופי פעולה עם כעשרה יבואני רכב גדולים, ועובדים מטעמה נמצאים באולמות תצוגה שונים. 

 

כדי לקבל הלוואה מחברת כרטיסי אשראי אתם לא חייבים להחזיק בכרטיס אשראי של החברה, החברות נותנות הלוואות גם ללקוחות של חברות מתחרות. ישרכארט לדוגמה, מציעה הלוואה ללקוחות כל הבנקים, עד לגובה של 150,000 שקלים בהחזר של עד 60 תשלומים חודשיים. לאומי כארד מציעה הלוואה לרכישת פיג'ו או סיטרואן, במסגרתה משלמים 30% מערך הרכב בעת הרכישה (ישירות ליבואן), 40% נוספים מהסכום יתפרסו על פני 36 תשלומים חודשיים באמצעות כרטיס אשראי ייעודי של לאומי קארד ואת יתרת הסכום תשלמו רק מקץ 3 שנים. הריבית במקרה הזה אטרקטיבית ועומדת על פריים + 1%.

 

הלוואות לרכב מיבואני הרכב: יבואני רכב רבים מציעים הצעות מימון לרכב חדש , אם זה טרייד אין עם הרכב הישן שלכם או מימון מלא. ההצעות של יבואני הרכב משתנות בהתאם לתקופה, למשל לפני שנתון חדש היבואן רוצה להיפטר מהמלאי הישן שלו, ואז יכול מאוד להיות שתקבלו הצעות אטרקטיביות במיוחד. ההצעות של יבואני הרכב הופכות להיות יותר ויותר אטרקטיביות, ומהוות תחרות חזקה להצעות של חברות המימון החוץ בנקאיות.

 

הלוואה לקניית רכב מהבנק: כל הבנקים ישמחו להציע לכם הלוואות לרכב אם תעמדו בקריטריונים שהם קובעים. החיסרון העיקרי בהלוואה לרכישת רכב מהבנק היא שמסגרת האשראי שלכם עלולה להחסם ואז לא תוכלו לקחת הלוואות נוספות. בנוסף חשוב לשים לב לעמלות והקרנות שנילוות להלוואה, לפעמים הריבית על ההלוואה תהיה נמוכה יותר מאשר בחברות המימון האחרות, אבל העמלות יהפכו את ההלוואה לפחות משתלמת.

 

הלוואה לרכב יד שנייה מחברות ליסינג, חברות השכרת רכב ומגרשים למכירת רכבים- היום חברות ליסינג והשכרת רכב לא רק מציעות את הרכבים הישנים שלהם למכירה, אלא גם הלוואות כדי שתוכלו לרכוש אותם. בחלק מהמקרים, "רכב ישן" יכול להיות רכב בן שנה בלבד עם קילומטרז' נמוך, אבל בכל מקרה חשוב לבדוק היטב את מצב הרכב כי אלה לא רכבים שהיו בבעלות פרטית.

 

קבלו הצעה להלוואה מיידית לרכב, ללא שום התחייבות

כבר 22,534 אנשים קיבלו הצעה להלוואה לרכב

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme