השווי הכספי של ספורטאים מעוררי השראה – מקרה בוחן של 5 ספורטאים שעשו זאת בגדול!

ענבל ויזל5 דקות קריאה
Helsingborgs Dagblad \ Flickr
שתף:

בעולם יש מספר ספורטאים שעשו זאת בגדול. סיפורי ההצלחה של ספורטאים אלו יכול לעורר השראה ברבים מאתנו. פעמים רבות ספורטאים מצטיינים הופכים את הספורטיביות שלהם וההישגים שלהם בספורט לקרש מקפצה לקריירה מצליחה ועשירה הרבה יותר בתחום העסקים. ספורטאים אלו מטיבים לדעת למנף את המצוינות האישית שלהם לקמפיינים של פרסום ולעסקים בתחומים אחרים כמו תחום המסעדנות או האופנה. רכזנו עבורכם פרטים אודות כמה ספורטאים שעשו את זה ובגדול.

 

  1. לברון ג'יימס

התפרסם כ: שחקן NBA מצטיין ואחד מהשחקנים הטובים ביותר שהיו אי פעם בליגה זו.

שווה מבחינה כספית: 300 מיליון דולר

איך הוא עשה את זה: על ידי הפיכתו לשחקן מצטיין שמקבל מילוני דולרים לכל עונה בה הוא משחק כדורסל מצוין. חוץ מעסקי הכדורסל שלו יש לו עסקים נוספים של חברת מדיה חברתית שמתמחה בייצוג וקידום של ספורטאים. החברה שלו מחברה בין ספורטאים ובין האוהדים שלהם. יש בבעלותו רשת מסעדות מצליחה וגם קמפיינים פרסומיים של חברות ספורט וחברות שונות כמו למשל חברת נייקי.

 

  1. סרינה וויליאמס

התפרסמה כ: שחקנית טניס מן הטובות בעולם. היא זכתה במעל מ-21 תארים של טורנירים של גראנד סלאם.

שווה מבחינה כספית: 150 מיליון דולר

איך היא עשתה את זה: חלק חשוב מההון של סרינה ווילאימס מגיע מפרסים כספיים בהן זכתה בטורנירים של גראנד סלאם. חוץ מזה לסרינה יש עסקי אופנה וקמפיינים פרסומיים בהם היא מדגמנת לחברות שונות כמו: נייקי, דלתא איירליינס, פפסי וחברות נוספות.

 

  1. מייקל ג'ורדן

התפרסם כ: אחד השחקנים הכי טובים בכל ההיסטוריה של ליגת ה-NBA.

שווה מבחינה כספית: 1.2 מיליארד דולר

איך הוא עשה את זה: על ידי הצטיינות ככדורסלן מוביל בכל הזמנים. הוא קיבל מיליוני דולרים לכל עונה בה הוא שיחק כדורסל בליגה. את שאר ההון שלו הוא עשה על ידי קמפיין פרסומיים שונים לחברות מותגים שונות כמו נייקי למשל. בנוסף לכך יש בבעלתו עסקים שונים שמביאים לו רווח רב.

 

  1. מריה שראפובה

התפרסמה כ: אחת משחקניות הטניס הכי טובות בעולם. כיום היא מושעת לשנתיים מהשתתפות בתחרויות טניס מקצועיות כי היא נכשלה בבדיקת סמים.

שווה מבחינה כספית: 125 מיליון דולר

איך היא עשתה זאת: מריה שראפובה הרוויחה את רוב ההון שלה לא מתחרויות טניס אלא מפרסום של חברות ומותגים שונים מתחום האופנה, האוכל והספורט. כיום העסקים שלה סובלים ממכה בשל ההשעיה שלה ממשחקי ספורט לאחר שהיא נתפסה משתמשת בסמים האסורים על פי חוק.

 

  1. טייגר וודס

התפרסם כ: שחקן הגולף הכי טוב בעולם.

שווה מבחינה כספית: 825 מיליון דולר

איך הוא עשה זאת: טטיגר וודס עשה את ההון ההתחלתי שלו מכספי זכייה בטורנירים של גולף. את שאר ההון העצמי שלו הוא עשה על ידי פתיחה של עסקים עצמאיים כמו למשל משרד עיצוב. הון נוסף עשה וודס על ידי פרסום של מותגים שונים כמו שעוני רולקס, נייקי ועוד מוצרי יוקרה שונים.

 

המסקנות מכלל הקריירות של ספורטאים מובילים אלו הן ברורות. כלל הספורטאים התחילו מכך שהם הצטיינו מאוד בתחום ספציפי כמו כדורסל, טניס או גולף. את המצוינות האישית שלהם הם מינפו והפכו לפתיחת קריירה מצליחה מאוד בתחום העסקים. גם בתחום העסקים הכישרון האישי שלהם, התדמית האישית והיכולות האישיות אפשרו להם למתג את עצמם כמצליחים בתחומם. בסופו של דבר גם ההצלחה בספורט וגם ההצלחה שלהם בתחום העסקים נובעת מהכישורים האישיים שלהם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme