הזמנתם חדר במלון? עכשיו תגלו איך אתם משלמים עליו פחות

שני ודאוקר5 דקות קריאה
גם אחרי ההזמנה - משלמים פחות על חדר במלון
שתף:

עידן הלואו קוסט (Low cost) בתחום התיירות מעודד את כולנו לבחון היטב את המחירים של מוצרי התיירות לפני שאנחנו מזמינים חופשה – טיסה, חדר במלון, הפלגה ולעיתים אפילו כרטיסים לאתרים. לחץ ציבורי וחברתי גורם לכל אחד לבצע סקר שוק מקיף ויסודי ככל יכולתו על מנת להצליח למצוא מחיר שייראה וייחשב גם בעיני אחרים כאטרקטיבי או זול, במקרים שבהם לעיתים נדמה שקיימת תחרות בין אנשים שמשוועים להפגין יכולות מרשימות של חיפוש מקוון.

 

 

איפה ישנים בחופשה?

לינה בעת חופשה בחו"ל היא נושא בפני עצמו. קיימים עשרות סוגים שונים של אירוח, הנבדלים זה מזה ברמה, בשירותים נוספים שהאירוח יכלול או לא יכלול, במיקום הגאוגרפי, במספר האנשים שיוכלו להגיע, בעיתוי הנסיעה ובביקוש למקום מסוים הנובע ממוניטין ושיווק נכונים ואמיתיים. קיימים סוגי אירוח המתאימים לקהל יעד מסוים (צעירים, משפחות או אנשי עסקים) ולפיכך – קיימות אינספור מדרגות שונות של מחירים בסיסיים ותוספות.

 

בשנים האחרונות ניתן דגש רב לפרק הזמן לפני הנסיעה שבו מבוצעות ההזמנות ובכללן הזמנת מקום הלינה. ההנחה הרווחת היא שכדאי ומומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר זמן מראש וכך ליהנות ממחירים נמוכים ואטרקטיביים, שילכו ויעלו עם הזמן. אפשר לומר שהנחה זו נכונה באופן חלקי בלבד, שכן אין הבטחה שהמחיר לא יירד דווקא לאחר ההזמנה. מצד אחד – המחיר שהוזמן טוב, מתאים לתקציב ואטרקטיבי בהחלט. מצד שני – תחושת פספוס קלה עלולה לחלחל לאחר ההזמנה והתשלום בעת הגילוי שהמחיר ירד אפילו יותר. יש איך להתמודד עם זה?

 

מזמינים וחוסכים על חדר במלון
אחת ההוצאות המרכזיות בחופשה היא ההוצאה על חדר במלון ולרוב כדאי להזמין אותו מראש

 

האתר שיודיע לך על ירידת מחירים!

אם תחרות ניטשת כיום בין אתרי השוואות המחירים, הרי שאתר אחד עקף את כולם ומציע שירות מיוחד במינו – מעקב אחר ההזמנה שביצע הלקוח ושליחת התראה במידה ומתגלה שהמחיר עבור אותו מקום לינה בדיוק – ירד. במידה והלקוח יחליט – הוא יוכל, בו במקום, לבטל את ההזמנה שביצע ולהזמין מחדש, במחיר הנמוך יותר. חשוב לדעת שהמערכת מבוססת על אתרי הזמנת מקומות לינה המאפשרים ללקוח ביטול בחינם של ההזמנה שביצע, זאת על מנת שלא יתווסף למחיר גם קנס עבור ביטוח ההזמנה.

 

 

איך בדיוק מוזילים מחירו של חדר במלון?

לאחר ביצוע ההזמנה, בכל אתר תיירות שהוא, יש לשלוח את אישור ההזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני לאתר. יש גם אפשרות להזין ידנית באתר את נתוני החופשה. האתר סורק אתרי תיירות מכל רחבי העולם ובמידה ויימצא מחיר נמוך יותר עבור אותו מקום הלינה ואותו החדר – יקבל הלקוח התראה במייל. קישור נוח ומהיר יעביר אותו לאשף הזמנות בינלאומי, שם יוכל לבטל את ההזמנה הראשונית (היקרה יותר) שביצע וכך תישאר לו הזמנה אחת בלבד – זו שבה הוא משלם מחיר נמוך יותר. השירות דרך האתר הוא חינמי ואינו כרוך בתשלום או בדמי הרשמה כלשהם. בדרך זו, יכול הלקוח להיות בטוח שגם אם ביצע הזמנה זמן רב מראש ובמחיר אטרקטיבי – עדיין יש לו סיכוי להתוודע למחיר נמוך אפילו יותר ולנצל אותו.

 

חדר במלון דרך האתר
אחרי שהזמנתם חדר במלון יש לכם דרך להוזיל את המחיר

 

למה זה עובד רק עם בתי מלון?

אין ספק שנשמע שמדובר בשירות מעולה שעם הידיעה על קיומו יהפוך לנפוץ ומבוקש מאד. נשאלת השאלה – האם אפשר יהיה למצוא שירות דומה גם עבור מוצרים אחרים, בעיקר בתחום התיירות. תשובה זו נחלקת לשניים – בחלק אחד שלה חשוב להבין שמדובר בשירות חדש וייחודי וצריך לתת לו זמן לתפוס תאוצה ולוודא שאכן התפעול שלו קל, נוח, מהיר ונותן את המענה הדרוש. בחלק השני שלה צריך לבחון לעומק את התנאים הדרושים לשם יצירת תשתית שכזאת. אם ניקח לדוגמא את עולם הטיסות – מכיוון שלא קיימת אפשרות כיום לביטול הזמנת טיסה ללא תשלום – הרי שלא בטוח ששירות כזה יעמוד במבחן התוצאה בעולם הטיסות.

 

חשוב לזכור שמדובר בסנונית ראשונה בתחום שכזה ובשירות שייתכן ויביא מהפכה של ממש לעולם התיירות ואולי גם למסחר מקוון בתחומים אחרים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme