זה מה שבאמת חשוב לכם לבדוק לפני שאתם מזמינים מלון בחו"ל

מערכת5 דקות קריאה
מלון בחו"ל צריך לענות על דרישות בסיסיות
שתף:

אנחנו טסים לעתים יותר קרובות, בעיקר בזכות טיסות הלואו-קוסט שהוזילו את המחירים משמעותית. מצד שני, גם אם חסכנו בעלויות אנחנו עדיין יודעים מה חשוב לנו בחופשה הבאה עלינו לטובה. אין ספק שהשירותים שמציעים לנו בתי המלון הם הנושא החשוב ביותר לפני ביצוע ההזמנה, ועכשיו אנחנו גם יודעים בדיוק מה חשוב לנו לבדוק. סקר שבוצע על ידי Booking.com חושף את השירותים המשמעותיים ביותר, אלה שמשפיעים על ההחלטה באיזה בית מלון בחו"ל נבחר. התוצאות לפניכם.

 

 

בראש הרשימה: אינטרנט אלחוטי ומיזוג

זה בטח לא מפתיע לגלות ש-66% ממשתפי הסקר של Booking קבעו כי האינטרנט האלחוטי הוא קריטי, והם מחפשים בתי מלון בחו"ל שמציעים גישה ל-WiFi. בעידן שבו אנחנו עובדים מרחוק ונשארים תמיד מחוברים למיילים, לרשתות החברתיות ולווטסאפ, הגיוני שזו הדרישה הראשונה וכנראה הבסיסית מכולן. 66% מקפידים לבדוק מראש אם יש מיזוג בחדר לפני ההזמנה, וגם זו כנראה לא הפתעה גדולה. במקום השלישי, עם 56%, נמצאת ארוחת הבוקר, ואם היא אכן קיימת וטובה עולה הסיכוי שנבחר בבית המלון המיועד. מסעדה במלון משפיעה על ההחלטה קצת פחות, והיא חשובה ל-49% ממשתתפי הסקר.

 

מלון בחו"ל רק עם אינטרנט
הכי חשוב כשמזמינים מלון בחו"ל – WiFi

 

למי חשובה בריכת השחייה?

בחופשה בחו"ל אנחנו בעיקר רוצים לראות עולם, וגם אם אתם נוסעים לאי אקזוטי סביר להניח שהים קורץ לכם קצת יותר. זו אולי הדרך להסביר איך 36 אחוזים בלבד הדגישו את חשיבותה של הבריכה בתהליך קבלת ההחלטות. למעשה, בריכת השחייה זהה בחשיבותה לשאלה האם יש או אין שירות חדרים במלון, והיכולת לקבל מידע תיירותי במקום חשובה הרבה יותר – ל-43 אחוזים מהתיירים. במקום האחרון, אם תהיתם, האפשרות לבשל לבד במקום. ל-31 אחוזים מהמשתתפים בסקר הנושא הזה היה חשוב. 

 

 

איך בוחרים בית מלון בחו"ל?

האינטרנט האלחוטי, המיזוג וארוחת הבוקר הם חשובים, אבל מה תעשו אם תגלו מספר בתי מלון שההבדלים ביניהם לא דרמטיים במיוחד? על פי הסקר של Booking תפנו בשלב הזה לחוות הדעת של אלה שהיו שם לפניכם. 33 אחוזים מהמשתתפים בסקר יסתמכו על חוות דעת של גולשים אחרים, 14 אחוזים יקשיבו לבלוגרים ולעיתונאים, ובמרחק ממש לא רב מהם (13%) נמצאות דעותיהם של החברים ובני המשפחה. 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme