אל על מיישרת קו ומציעה אינטרנט אלחוטי (יקר) בטיסות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מבורך אבל יקר - האינטרנט של אל על
שתף:

בשנתיים האחרונות הציעה חברת אל על לנוסעים שלה חבילות אינטרנט במסגרת מה שהיא מכנה כעת "פיילוט", בשלוש חבילות גלישה שונות. החל מיולי 2018, מוצעות אותן שלוש חבילות בתשלום, ללא הגבלת זמני שימוש או נפחי גלישה (אם כי כל חבילה מאשרת גלישה במכשיר אחד בלבד). כמה עולה שירות ה-WiFi של אל על, ומה תקבלו בתמורה לתשלום?

 

אל על מציעה לכם WIFI בטיסה
הבאנו WiFi  עליכם – זהו הסלוגן השיווקי של שירות ה – WiFi החדש המוצע לנוסעי אל על, בשלוש חבילות שונות, במהלך הטיסה. מעכשיו – תוכלו להפעיל וואטסאפ, לגלוש באינטרנט או אף לראות סרטים וסרטונים במהלך הטיסה – בשירותי אינטרנט לוויני, באיכות גלישה לא רעה בכלל

 

שלושת החבילות המוצעות באל על

אל על מציעה שירות אינטרנט לווייני של חברת Viasat, בפס רחב. בדומה לחבילות הגלישה בטיסות של חברות אחרות, גם שירות גלישה לוויינית זה אינו דורש התקנות מיוחדות של אפליקציות – אלא רק חיבור לרשת הלוויינית שעל המטוס (רשת בשם EL AL). הגלישה מתאפשרת החל מחצי שעה לאחר ההמראה ועד כחצי שעה טרם הנחיתה.

 

שלוש החבילות המוצעות על ידי החברה, מאפשרות גלישה בתצורות שונות. הנה הפירוט:

 

  • חבילת ה – BASIC, החבילה המצומצמת לגלישה במהלך הטיסה –
    החבילה מאפשרת גלישה לשרת הדואר, שיחות בוואטסאפ, ושיטוט במספר מוגבל של אתרים מהרשימה המסופקת בפורטל המערכת.
    עלות החבילה: 3.99 דולרים
  • חבילת SOCIAL – גלישה חופשית
    החבילה מאפשרת גלישה חופשית באינטרנט, שימוש בדואר אלקטרוני ובתוכנות מסרים כמו וואטסאפ, שימוש באפליקציות, וצייה בסרטונים באורך של עד שלוש דקות בלבד
    עלות החבילה: 9.99 דולרים
  • חבילת BUSINESS – חבילת VIP המאפשרת שימוש כמעט ללא הגבלה ברשת, כולל חיבור ל – VPN (רשת אישית מוצפנת שתבטיח את פרטיות הגלישה)
    תאפשר גלישה חופשית, שימוש בתוכנות המסרים והדוא"ל, שימוש חופשי באפליקציות, צפיה בסרטים, האזנה למוזיקה, ועוד
    עלות החבילה: 19.99 דולרים

 

כל חבילות הגלישה של אל על מאשרות רכישה גם בתמורה לנקודות הנוסע המתמיד או לנקודות Fly Card.

 

 

כמה תעלה לכם חבילת גלישה בחברות תעופה אחרות?

היום, מרבית חברות התעופה תאפשרנה לכם לרכוש חבילת גלישה, כל חברת תעופה – והתנאים שלה. הנה כמה דוגמאות לחבילות גלישה בחברות התעופה הפופולאריות בישראל:

 

  • לופטהנזה: בתוספת של כשלושה דולרים, תקבלו בטיסה עם חברת התעופה לופטהנזה חבילת גלישה במהירות של עד KB תוכלו לבחור בחבילות מהירות יותר – עד MB 15 עבור 13.5 דולרים. גם חבילות הגלישה של לופטהנזה אינן מוגבלות בנפח או בזמן והן פועלות החל מכחצי שעה לאחר ההמראה ועד כחצי שעה טרם הנחיתה
  • חברת התעופה Air Berlin מציעה חבילות גלישה של MB 10 בעלות של פחות משלושה דולרים (כ – 2.7$)
  • בטורקיש איירליינס תוכלו לרכוש חבילת אינטרנט לשעה, תמורת 10 דולרים, או חבילת גלישה ל – 24 שעות, תמורת 15 דולרים
  • כל חברות הלואו קוסט בישראל, כמו ריאן אייר ואיזיג'ט – לא מציעות, נכון להיום, חבילות גלישה במהלך טיסות, גם לא בתוספת מחיר

 

 

דרים סטרים – מערכת הסטרימינג של אל על

בנוסף לחבילות הגלישה, אל על מציעה לנוסעיה להוריד את אפליקציית DreamStream וליהנות במהלך הטיסה מצפייה במגוון נרחב של תכניות וסרטים. השימוש במערכת ניתן במהלך הטיסה ללא עלות נוספת, והוא מתאפשר תוך שהמכשיר במצב טיסה (לאחר התקנת האפליקציה בטרם עת, בסמארטפונים בעלי מערכת הפעלה אנדרואיד או אפל, או דרך מחשבים ניידים), להוריד כחצי שעה לאחר ההמראה ולפני הנחיתה. התכנים במערכת מתחדשים ומשתנים, ותמצאו בה מעל 50 סרטים, סדרות מבית קשת ומבית HOT, תכנים רבים של ערוץ דיסני ושל ערו הילדים, שפע של מוזיקה לשמיעה ואפילו משחקים.

 

חשוב לציין, כי הן חבילות הגלישה של אל על והן מערכת הסטרימינג, אינן פועלות נכון להיום בכלל המטוסים של החברה – אלא רק בחלקם. עד סוף שנת 2019, מתעתדת אל על לאפשר את חבלות הגלישה בכל הטיסות – עד אז, מוטב לברר טרם ההזמנה בנוגע לאפשרויות החיבור לאינטרנט או לתכנים לצפייה מיידית, בכל טיסה מבית אל על.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme