We4G מגיעה לשוק הישראלי – חבילת תקשורת במחיר נמוך לכל החיים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שוק הסלולר מתחמם - we4g מגיעה לישראל
שתף:

לאחרונה התבשרנו שחברת אקספון, המוכרת לרובנו כספקית אינטרנט וטלפון 018, נכנסת גם לתחום הסלולר עם שירות חדש המושק תחת שם המותג- We4G.
אקספון הוקמה בשנת 2004 על ידי חברת Xfone inc וקיבלה רישיון ממשרד התקשורת לספק בישראל שירותי טלפון בינלאומיים כמו גם חבילות גלישה ברשת האינטרנט. בהמשך נרכשה החברה על ידי איש העסקים חזי בצלאל וכך כיום היא לא רק פועלת בשוק המקומי אלא גם מצויה בבעלות ישראלית. אקספון מצליחה, מזה למעלה מעשור, להתקדם ולנגוס נתח גדל והולך מנפח הפעילות בשוק ספקיות האינטרנט והטלפון הנייח, כל זאת בזכות חבילות אטרקטיביות ושירות איכותי. לאור זאת, אין פלא שעניין רב נלווה לכניסתה לתחום הסלולר כחברה השישית בישראל (שאינה וירטואלית, דהינו כזו שתפעל תוך חתימה על הסכמי שיתוף פעולה לשימוש בתשתית האנטנות). 

 

כפי ששם המותג החדש מעיד, מדובר על שירות סלולר בטכנולוגיית 4G המתקדמת. אם גם אתם סקרנים לדעת אלו חבילות מציעים לנו We4G תמצאו בפסקאות הבאות מידע שבכוחו להאיר את עיניכם. נקדים ונאמר שמדובר בחבילות אטרקטיביות מאוד, במיוחד זו המוצעת במהלך תקופת ההשקה- סלולר (שיחות והודעות בארץ ללא הגבלה) + גלישה בנפח חודשי של 40 ג'יגהבייט והכול תמורת 29 שקלים לחודש לתקופה בלתי מוגבלת.

 

חורה, כדאי לשים לב לחבילות החדשות של We4G
אקספון, המוכרת כספקית הטלפון והאינטרנט 018, משיקה שירות סלולר חדש תחת שם המותג We4G. מכיוון שכבר למדנו שאקספון יודעים לא רק להציע חבילות אטרקטיביות אלא גם לספק את הסחורה, כדאי לשים לב לחבילות החדשות של We4G, ובימים אלה במיוחד לחבילת ההשקה

 

We4G מבטיחים חבילות משתלמות במיוחד ושקיפות מלאה מול הלקוח

נראה שבאקספון מבינים מה חשוב לנו צרכני שירותי הסלולר מלבד עמידה בכל מה שמתחייבת חברת הסלולר שלנו לספק. בעלי החברה, חזי בצלאל, הצהיר כי בכוונתה של We4G לבדל עצמה מחברות הסלולר האחרות הפועלות בארץ בחוויית השירות. חסל סדר הפתעות בחשבון לחיוב בסוף החודש, We4G לא ינסו לבלבל אותנו בחבילות שתנאיהן מסובכים, מחיר מסוים רק מן החל מן המנוי השני למשל, לא תהיה חסימה של גלישה בתום ניצול נפח הגלישה בחבילה, לחילופין, מהירות הגלישה תרד אך הקצב עדיין יאפשר שימוש מלא בשירותים אינטרנטיים חינמיים כגון וואטסאפ, מסנג'ר, סנפצ'ט, Waze וכד'.

 

 

רשת איכותית, הגינות ושירות מצויין

האתר של We4G בנוי כך שכל הנתונים הרלוונטיים יוצגו ללקוח בזמן אמת, כולל היקף השימוש בנפח הגלישה בחבילה, חיובים עבור שימוש בשירותים שלא כלולים בחבילה ועוד. הלקוחות יוכלו לבצע, דרך האתר, שינויים בחשבון בקלות ובאופן עצמאי כך למשל ניתן יהיה לעבור מחבילה אחת לאחרת, לבצע חסימות (למשל במקרה של מכשיר שאבד) אפילו להתנתק כליל מן השירות בלחיצת כפתור. שירות לקוחות יהיה זמין 24 שעות בערוצים טקסטואליים ובשעות מוגדרות גם במענה טלפוני.

 

מבחינת חבילות לחו"ל We4G מכוונים לספק שירות לואו קוסט, כזה המספק בדיוק את מה שהלקוח ולא יותר, כך ניתן לקבל מענה מושלם מבלי לשלם על דברים שלא באמת צריכים. בשלוש השנים האחרונות גדלה אקספון מ-40 אלף לקוחות לכ-200 אלף. את ההצלחה הזו מקווים ב-We4G לשחזר. ישנן גם תוכניות לעתיד, למשל אספקת שירותים פיננסיים (ניהול כספים תשלום באמצעות הטלפון החכם). We4G מצהירים שאין בכוונתם לנסות לפתות לקוחות באמצעות הענקת מתנות כגון טאבלטים וסממרטפונים, הם גם לא ימכרו רינגטונים ופנטונים. השירות שיציעו יהיה ענייני, איכותי ומעל הכול במחיר הוגן עימו קשה יהיה להתחרות. החשבון לחיוב בסוף החודש יהיה בדיוק כפי שהובטח והובהר.

 

חבילת ההשקה שמציעה We4G  היא אטרקטיבית מאוד. עבור 29 שקלים לחודש, לתקופה בלתי מוגבלת, תוכלו לקבל שירות סלולר מלא (שיחות והודעות ללא הגבלה) ונפח של 40 ג'יגהבייט לגלישה ברשת האינטרנט. חבילה של 10 ג'יגהבייט ניתן יהיה לרכוש עבור 19 שקלים לחודש ל-24 חודשים (בסוף תקופה זו מחיר החבילה יעלה ל-49 שקלים). כרטיס סים של We4G יעלה 19.9 שקלים וישלח לביתכם ללא תשלום נוסף.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme