רינגטונים להורדה – כל האתרים המובילים להורדת רינגטונים לטלפון

עומר גלעדי5 דקות קריאה
כך מורידים היום רינגטונים
שתף:

בעולם שבו מכשירים סלולריים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים עבור רבים מאתנו, צלצול המכשיר האישי (או הרינגטון שלו, בשפה המדוברת) הופך מזוהה עם האדם שאליו הוא משויך. רינגטונים הם בעלי יכולת מדהימה להשפיע על מצב הרוח, ובמובן מסוים אפילו להתכונן לקראת השיחה עם האדם המתקשר. היום, בעולם של רינגטונים באיכות שמע שהיא לא פחות ממדהימה, וכאשר ניתן לשייך לקבוצות או מתקשרים שונים רינגטונים שונים – שירות ההורדה והשימוש ברינגטונים מתחלפים, הוא מהשירותים הפופולאריים המוצעים על ידי חברות הסלולר, והמאפשר לחבר שירים אהובים, מנגינות אוו קטעי שמע מלאי הומור, ועוד – לצלצול הכללי של הסמארטפון, או כצלצול מאפיין למתקשר או קבוצת מתקשרים.

 

את שירותי ההורדה של רינגטונים תמצאו באתרי אינטרנט רבים ברחבי הרשת. מרבת חברות הסלולר בישראל מציעות כיום שירותי הורדה של מספר קבוע של רינגטונים הכלולים חבילת הסלולר שלכם מידי חודש. אבל, חשוב לדעת, כי מגוון שירותים פופולאריים מציעים לכם הורדה של רינגטונים כמעט ככל העולה על רוחכם, חלקם אף ללא תשלום, בממשקים ידידותיים במיוחד ובמגוון קטעי שמע עצום המתחדש רצוף. אספנו את אתרי הרינגטונים הכי פופולאריים – והנה הם לפניכם.

 

 

האתרים הפופולריים ביותר להורדת רינגטונים לסמארטפון

הידידותי למשתמש – רינגמי

אתר רינגמי הוא מהוותיקים באתרי הרינגטונים בישראל, והוא פועל מאז שנת 2011. זהו אתר נוח מאוד להתמצאות, עמוס במידע יעיל ושימושי ועם זאת אינו נותן תחושה של בלבול מהבחינה הויזואלית. אידיאלי גם למי שזו הפעם הראשונה שלו בהורדת רינגטונים לסלולרי, כיוון שאופן ההורדה והדרכים לעשות זאת, הן לאייפון והן לאנדרואיד, בהירים ואינם משאירים מקום לשאלות. ישנן שפע של קטגוריות וסגנונות (כולל קטגוריית "שירי דיכאון"), המיועדים לביצוע סינון של השירים. הצלצולים שצברו הכי הרבה בקשות להורדה מוצגים בעמוד הראשון כמעין "מצעד פזמונים", כך שמי שמחפש להיטים – יוכל למצוא אותם כאן בקלות. אם לא מצאתם את מבוקשכם – אתם מוזמנים כבר בכותרת העמוד הראשון, לשלוח בקשה לרינגטון שרציתם, וצוות האתר ישתדל למצוא אותו עבורכם.

להורדת צלצולים באתר רינגמי

 

RingMe
הורדת רינגטונים באמצעות RingMe

 

מיושן מעט אך אידיאלי לאייפוניסטים – Ring4U

מי שנהנה להשתמש בסמארטפון מבית היוצר של אפל, יהנה מאתר Ring4U, המציג את המדריך המלא להחלפת הרינגטון גם באייפון, מבלי לפרוץ את המכשיר. רינגטונים עבור אייפונים, הם קבצי M4R  (ולא mp3 כמו במערכת הניהול הגמישה של אנדרואיד) באורך מירבי של 31 שניות – ונראה כי באתר עוסקים בעריכה מדוקדקת וחיתוך הקטעים הטובים ביותר של שירים, להתאמתם עבור רינגטונים, גם למשתמשי אייפון. עם זאת ,האתר תומך בהורדת רינגטונים גם עבור משתמשי אנדרואיד. מדובר באתר נוח, בעל עיצוב גרפי פשוט ו"לעניין". בעמוד הראשי ניתן למצוא "דפי זמרים" עם מבחר לא גדול במיוחד של מבצעים, עם אזור שלם באתר המוקדש רק לרינגטונים של שיריהם. במקביל אפשר לחפש שיר מסוים ואפילו לבצע "בקשה לרינגטון" במידה ולא מצאתם אותו באתר. החלוקה של נושאי השירים בשתי קטגוריות בלבד: רינגטונים בעברית ורינגטונים לועזיים.

הורדת מאתר Ring4U

 

ring4u
הורדת רינגטונים מאתר Ring4U

 

התכליתי – אתר צלצולים

באתר "צלצולים" לא לקחו את עניין הויזואל רחוק מידי – אולם תמצאו בו שפע של שירים חדשים וישנים, בניווט פשוט ומהיר כולל חלוקה לקטגוריות, ועם רשימות השירים החדשים ביותר המוצגות כבר בעמוד הבית, מה שמאפשר גישה מיידית לרינגטונים שזה עתה יצאו. ישנו סימון מיוחד לצד שמות הצלצולים הכי פופולריים באתר, אבל גם מי שלא מעוניין להוריד רינגטון "חם", יוכל להשיג את מבוקשו ללא קושי בעזרת שורת החיפוש. לחיצה על אחת הקטגוריות ("לועזי", "היפ הופ", "רמיקס" ועוד) תוביל לרשימה ארוכה ומגוונת של שירים בסגנון המבוקש, וראויה לציון האופציה למציאת שירים בערבית וברוסית – כולל ביצועים מעניינים במיוחד בשפות הללו, ללהיטים הכי מוכרים שיש.

להורדות באתר צלצולים

 

צלצולים
אפשר להוריד רינגטונים גם מאתר צלצולים

 

המעוצב והנגיש – R-TONE.me

אתרים מונגשים, המציעים תפריט וממשק משתמש מותאמים גם לבעלי מוגבלויות, הם תמיד ראויים לציון, ולאתר הזה יש פרט לתפריט נגישות, מספר יתרונות נוספים: מבחינת עיצוב – הוא המושקע מכולם, ולצד הלהיטים המושמעים ביותר מצורפות גם תמונות המבצעים, מה שבהחלט מייצר רצון להקשיב לרינגטון עצמו. האתר בן פחות משנה, והחדשנות שלו ניכרת לאורך הגלישה והשימוש בו. באתר קיים מדריך להורדת צלצולים למכשירי אייפון, כאשר בפועל ההורדה אפשרית לכל מכשיר מכל סוג.

להורדת צלצולים מאתר R-Tone.me

 

R-tone
רינגטונים מאתר R-tone

 

האפשרויות לרינגטונים באתרים מעבר לים

אנחנו, הישראלים, לא המצאנו את הרינגטונים ואנחנו לא היחידים הנהנים מהחלפת צלילי הטלפון חדשות לבקרים, עם כל שיר חדש שאנחנו מתאהבים בו. אם אתם מחפשים רינגטון בלעז, ומסתדרים עם ממשקי אתרים גם באנגלית, תוכלו למצוא שפע עצום ומתעדכן תמידים של אתרי רינגטונים מחו"ל, הנה הטובים שבהם:

 

Zedge – אתר אינטרנט ואפליקציה המאפשרת הורדת צלצולים לכל מכשיר, עם חלוקת רינגטונים לפי פופולאריות, קטגוריות, הצלצולים העדכניים ביותר, ואפילו "מסנן משפחתי" המאפשר תצוגה של תכנים "ראויים" בלבד.

לאתר Zedge

 

הורדת רינגטונים מ-zedge
zedge – אתר רינגטונים מחו"ל

 

CellBeat – אתר היפסטרי ומעוצב, המאפשר גם הוא הורדת רינגטונים ברשימות מסודרות לפי קטגוריות, פופולאריות, אמנים, דירוגי גולשים, ועוד.

לאתר CellBeat

 

רינגטונים של cellbeat
רינגטונים בסטייל – אתר CellBeat

 

Free-Mobi – אתר אפרפר בעל מראה "סטנדרטי" ותוכן מפתיע – תמצאו בו הרבה יותר מאשר רק שירים כרינגטונים – באתר תמצאו צלילי חיות, צלצולים מצחיקים, צלילים המיועדים לשעון המעורר שלכם בסמארטפון, צלילים ורינגטונים המיועדים לילדים ולצעירים, אפקטים של סאונד – ועוד. כיף לצלול אל תוך האתר וליהנות מן המגוון שבו – ההפתעה מובטחת.

לאתר Free-Mobi

 

רינגטונים ב-FreeMobi
הורדת רינגטונים מאתר FreeMobi

 

לא מצאתם מה שחיפשתם? להוריד ישירות מיוטיוב – אתר הורדות שירים

אתר "הורדות שירים" אינו דומה לשאר האתרים שהצגנו היום ואין לו רשימות משלו של שירים להשמעה – אבל הוא מאפשר קישור להורדת כל שיר שתבחרו מיוטיוב, היישר אל הסמארטפון. מי שיש לו מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד, יוכל להפוך כל שיר לרינגטון שלו. מי שיש לו אייפון – ייאלץ להסתפק בשירותים אחרים. החיפוש מתאפשר באמצעות מנוע חכם – כל שעליכם לעשות הוא לכתוב בשורת החיפוש את שם השיר או המבצע. תקבלו קישורים להורדת השיר בקובץ mp3 (אודיו) או בקובץ mp4 (וידאו) – לטובת רינגטון, יש לבחור את תצורת mp3.

לאתר הורדות שירים

 

רינגטונים מיוטיוב
הורדת שירים או רינגטונים מיוטיוב

 

האם עדיף להוריד רינגטונים דרך אתר אינטרנט, או בעזרת אפליקציה?

הרינגטונים משמשים כמובן לסמארטפונים, ולכן, ניתן להוריד אותם היישר אל המכשיר. אם הורדה של רינגטון דרך אתרי אינטרנט מרגישה לכם ארכאית, תוכלו למצוא שפע של אפליקציות להורדה היישר אל הסמארטפון שלכם – גם בחנות האפליקציות של אנדרואיד וגם באייטונס של אפל, אשר יאפשרו הורדת צלצולים- גם בחינם – והתקנתם כצלילים בספריית הרינגטונים שלכם מעל המכשיר מייד לאחר הבחירה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme