איך לא חשבו על זה קודם? הכירו את הווטסאפ העסקי

מערכת5 דקות קריאה
מה עושים עם הווטסאפ העסקי?
שתף:

כל עצמאי מכיר את הסיטואציה הזו היטב. הטלפון רוטט בזמן אימון הכושר עם לקוח שמעוניין לקבל הצעת מחיר עכשיו, בשעה תשע בערב. לקוח אחר מוצא את הזמן לבקש בקשות מיוחדות דווקא בשבת בבוקר, ויש גם תמיד לקוחות שרוצים לשאול "רק שאלה קטנה" דווקא בחג. מאחר והם עושים את זה דרך ווטסאפ לא תמיד נעים לנו לא לענות. בכל זאת, הוי הכחול שינה את חיינו ואפליקציית ההודעות הפכה לכלי נוח ללקוחות לפנות אלינו באופן אישי, בכל שעה, גם כשאנחנו בחופשה בניו יורק. ואז הגיע הווטסאפ העסקי, אותו תוכלו להוריד כאן.

 

 

האם אתם באמת צריכים אותו?

גם אם לקוח פונה אלינו בשעות הפעילות, לא תמיד יש לנו זמן לענות. בעולם אידאלי הוא היה שולח לנו מייל, מסביר מה הוא צריך ומחכה לתשובה שתגיע כשיהיה לנו זמן. בפועל הוא שולח הודעה ומצפה לתגובה מהירה, גם אם אנחנו נמצאים בכנס, בפגישה עם לקוח או אפילו בארוחת צהריים מחוץ למשרד. איך הווטסאפ העסקי נכנס לתמונה? פשוט מאוד: האפליקציה החדשה, זו שנראית בדיוק אותו הדבר (אבל עם האות B בלוגו) מאפשרת לנו להחזיר הודעה אוטומטית ללקוח. למשל הודעה כזו:

 

הווטסאפ העסקי - פונקציות חשובות

הודעה אוטומטית

כשאנחנו בשיחת טלפון יש לנו אפשרות לשלוח הודעת SMS, אבל עכשיו גם בווטסאפ יש פתרון לא רע בכלל. באפליקציה העסקית אפשר להגדיר הודעות קבועות, לקבוע מילות מפתח ולשלוח תגובות ללקוחות (או לשותפים עסקיים או לסבתא) בלי להתאמץ. למשל, למה שלא תנסחו הודעה קבועה שתוכלו לשלוף בכל פעם שאתם בפגישה ולקוח פונה אליכם עם שאלה שמתאימה קצת יותר למייל?

 

הודעה אוטומטי דרך הווטסאפ העסקי

 

צובעים את הלקוחות

פונקציה נוספת של הווטסאפ העסקי היא סימון הלקוחות לפי צבעים, והאמת היא שאפשר להשתמש בה לא רק לצרכים עסקיים. אתם יכולים להחליט שאת המשפחה תתייגו בכחול, את החברים הטובים בצהוב, ואת הלקוחות הנודניקים באדום. הלקוחות הטובים (אלה שמשלמים הרבה כסף ותמיד בזמן) תוכלו לסמן כלקוחות VIP.

 

צביעת לקוחות הווסטאפ העסקי

 

הגדרת הווטסאפ העסקי

מאחר ואפליקציית המסרים הופכת לכלי עבודה באופן רשמי, יש לכם גם את האפשרות להשתמש בה כדי לספק יותר מידע ללקוחות, בוודאי החדשים שבהם. תוכלו להכניס את כתובת העסק (בהנחה שאתם לא עובדים מהבית), להגדיר את השירותים שאתם מעניקים וגם את שעות הפעילות, את כתובת המייל שלכם ואפילו את כתובת האתר האינטרנט.

 

הגדרות עסקיות של הווטסאפ העסקי

 

מה קורה לווטסאפ הישן שלכם?

אם אתם מתכננים להתקין את הווטסאפ העסקי ככלי עסקי לצד האפליקציה ה"רגילה" שלכם, תצטרכו לקבל כאן החלטה די כואבת. זאת משום שגם אם יש לכם את שתי האפליקציות תוכלו להפעיל רק אחת מהן עם מספר הטלפון שלכם, בעוד האחרת תושבת אוטומטית. אם יש לכם מספר טלפון נוסף (עסקי) זה בהחלט פותר את הבעיה, והנה לכם דרך לא רעה בכלל לנהל את הקשר עם הלקוחות ואת הקשרים האישיים שלכם דרך מכשיר אחד, עם אפליקציה שאתם מכירים היטב.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme