10 היאכטות המפוארות בעולם

מערכת5 דקות קריאה
הכירו את היאכטות היקרות והשוות
שתף:

אלה שמחזיקים בבעלות יאכטה מפוארת נהנים כנראה מהון בלתי נתפס, והיאכטה היא סמל הסטטוס שלהם. כך הם שטים להם ברחבי העולם ברוב פאר והדר, מראים לכולם בדיוק מה הם יכולים להרשות לעצמם. אלא שעם הזמן הן רק נעשות מפוארות הרבה יותר, ו-10 היאכטות שלפניכם מוכיחות את הנקודה הזו בדיוק.

 

 

1 – ליידי מורה (Lady Moura)

בשנות ה-90 נבנתה היאכטה המשגעת הזו, והיא שווה היום כ-210 מיליון דולר. איש עסקים סעודי בנה אותה והפרטים הקטנים מסבירים לאן הלך הכסף: ציפויי זהב 24 קראט, בריכה פרטית על גג היאכטה, מנחת מסוקים ושולחנות אוכל ענקיים וגרנדיוזיים, בין היתר. 30 אורחים ו-60 אנשי צוות יכולים לשוט ביאכטה הזו, דרך אגב.

 

 

 

9 – אל מירקב (Al Mirqab)

אדריכל גרמני עומד מאחורי העיצוב המרהיב של היאכטה הזו, שנבנתה לטובת ראש ממשלת קטאר בסכום סמלי של 250 מיליון דולר. היא נחשבת ליאכטה השנייה ביותר בעולם מאז יצאה לשיט הבכורה שלה ב-2008 והיא מתאימה ל-24 נוסעים. כל אחד מהם יקבל חדר רחצה פרטי, חדר אורחים וחדר שינה ענק. בנוסף יש כאן חדרי VIP (לטובת ראש הממשלה כמובן) ו-55 חדרי שינה לצוות. מי שיזכה לשוט כאן יצפה בסרט על מסך הקולנוע הענק, ישתזף בדק או על שפת הבריכה, ירחץ בג'קוזי או יהנה מפעילויות ספורט ימי.

 

 

 

8 – דילבר (Dilbar)

ב-2008 נבנתה היאכטה העצומה הזו לטובת אוליגרך רוסי שהשקיע בה 256 מיליון דולר. היא נקראת על שם אמו ונחשבות לאחת הספינות הגדולות בעולם. המיליארדר עצמו משתמש בה כשהוא יוצא לחופשה באחד האיים הפרטיים שלו, והיא כוללת בריכות שחיה פרטיות, מנחת מטוסים ועוד שלל תוספים יוקרתיים להנאתם של 20 האורחים שמצטרפים אליו מפעם לפעם (וגם צוות של 48 עובדים).

 

 

7 – אל סעיד (Al Said)

אנחנו ממשיכים לטפס בסולם המחירים והנה יאכטה שעלתה 300 מיליון דולר. היא שייכת לסולטן סעודי וגם נקראת על שמו, כמובן. יש כאן אולם מופעים שמתאים למקהלה בת 50 נגנים וחוץ מזה יתארחו כאן עד 70 אורחים שיקבלו שירות צמוד מצוות של 154 עובדים.

 

 

6 – מוטור יאכטה א' (Motor Yacht A)

323 מיליון דולר. זה המחיר של היאכטה הזו, עם העיצוב הייחודי של האדריכל מהמבורג. מיליארדר רוסי רכש אותה לאשתו והיא כמובן שיא הפאר וההדר: חדרי שינה ענקיים, שש סוויטות מפוארות לאורחים, וכל פריט ריהוט כאן נבחר בקפידה ובמחיר מופקע למדי. גם שלוש בריכות שחייה יש כאן, כמובן, הכל כדי לארח עד 14 אורחים בנחת.

 

 

5 – דובאי (Dubai)

זהו פרויקט מרהיב שהוזמן על ידי נסיך ברוניי ב-2006 ועלה לו 350 מיליון דולר והוענק לשליט דובאי אל מקטום. הוא זה שלמעשה אחראי לעיצוב הפנים, דרך אגב. זה מובן מבטיח עיצוב גרנדיוזי למדי עם מרחצאות, ג'קוזי ובריכת שחייה, וגם סוויטות מפוארות, מנחת מסוקים ועוד.

 

 

 

4 – עזאם (Azzam)

650 מיליון דולר הושקעו בבניית היאכטה הזו על ידי נשיא איחוד האמירויות, והיא נחשבת ליאכטה המורכבת ביותר שתוכננה אי פעם. היא גדולה כמעט מכל יאכטה אחרת ובכל זאת היא מהירה יותר מרובן. מעצב צרפתי אחראי לעיצוב הפנים כאן, ולאפשר לראות את המחשבה (ואת המחיר) בכל פריט ריהוט, חדר שינה משגע ואפילו בבריכה הפרטית.

 

 

3 – רחובות מונקו (Streets of Monaco)

אנחנו קופצים כמה מדרגות קדימה ליאכטה שתעלה לכם 1.1 מיליארד דולר, בהנחה שיש לכם את הכסף כמובן. היאכטה הזו כמובן מדמה את רחובותיה היפהפיים של מונקו. יש כאן את הקזינו המפואר, מסלול מכוניות ובית המלון Hotel de Paris שנמצא במונקו. גם את בית הקפה העתיקו לכאן ואם תרצו תמצאו גם בריכות שחייה ומגרשי טניס. בין לבין תוכלו לנוח באחת משבע הסוויטות היוקרתיות.

 

 

2 – אקליפס (Eclipse)

המיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ' גאה מאוד ביצירה שעלתה לו 1.5 מיליארד דולר. זו היאכטה השנייה היקרה ביותר בעולם והיא גם השנייה בגודלה. 24 חדרי אירוח מפנקים, שתי בריכות שחייה, מרחצאות חמים, היכל ריקודים ושני מנחתי מסוקים הם חלק מהפינוקים שמחכים לכם כאן. חוץ מזה היאכטה מוגנת על ידי שכבת הגנה שמעניקה פרטיות מוחלטת לכל מי שנמצא ביאכטה. המטרה? להתגונן מפני הפפראצי, כמובן.

 

 

1 – היסטורי סופרים (History Supreme)

עכשיו אנחנו ממש מזנקים במחירון שלנו: 4.5 מיליארד דולר. זה הסכום המשוער שיצטרך הקונה המאושר לשלם על היאכטה הזו, היקרה ביותר בעולם. היא נבנתה במשך שלוש שנים תמימות ונרכשה על ידי איש עסקי מלזי ואלמוני שכנראה צבר לעצמו כמה שקלים פנויים כדי לקנות אותה. המחיר הזה לא מפתיע לאורך העיצוב המפואר שכולל אלמנטים של זהב טהור ושיש, ומי שיעלה אל הסיפון יהנה מליקר מבקבוק המצופה ביהלומים במשקל 18.5 קראט.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme