טיילור סוויפט מובילה את דירוג הסלבריטאים העשירים בעולם לשנת 2016

ענבל ויזל5 דקות קריאה
Flickr / Eva Rinaldi
שתף:

בשנים האחרונות הזמרת טיילור סוויפט קנתה לעצמה מעמד של סלבריטאית בין לאומית. העולם כולו מתעניין בקריירה המקצועית שלה ואף יותר מכך בחייה האישיים. אנשים רבים מתעניינים גם בחשבון הבנק של סוויפט- שבשנים האחרונות הלך ותפח.

 

המגזין הכלכלי פרובס קבע את דירוג הסלבריטאים הכי עשירים בעולם בשנת 2016 – סוויפט תפסה את המקום הראשון ברשימה. לפי ההערכות הזמרת גרפה רווחים בשווי 170 מיליון דולר רק מסיבוב ההופעות האחרון שלה: 1989 World Tour. כך סוויפט הכפילה בתוך שנה אחת את הרווחים שלה שעמדו בשנה שעברה על 80 מיליון דולר.

 

האמנים שהגיעו למקום השני ברשימה הם הרכב המוזיקה One Direction עם הכנסות שעומדות בערך על 110 מיליון דולר. את שאר המקומות ברשימה הפותחת תפסו: הסופרטאי ג'יימס פטרסון עם הכנסות של 95 מיליון דולר,  הכדורגלן הכוכב וד"ר פיל מקגרו (ד"ר פיל) הרוויחו כל אחד 88 מיליון דולר. את החמישייה הפותחת סוגר הקומיקאי קווין הארט עם הכנסות של 87.5 מיליון דולר.

 

להלן פירוט 10 המקומות הראשונים ברשימה של הסלבס העשירים ביותר:

  1. טיילור סוויפט (170 מיליון $)
  2. להקת כיוון אחד (110 מיליון $)
  3. ג'יימס פטרסון (95 מיליון $)
  4. ד"ר פיל מקגרו (88 מיליון $)
  5. כריסטיאנו רונאלדו (88 מיליון $)
  6. קווין הארט (87.5 מיליון $)
  7. הווארד סטרן (85 מיליון $)
  8. ליונל מסי (81.5 מיליון $)
  9. אדל (80.5 מיליון $)
  10. ראש לימבו (79 מיליון $)

 

בסופו של דבר אם אנחנו רוצים להרוויח יותר אנחנו צריכים לעבוד באופן חכם ולהשקיע רבות. אנשים מפורסמים יכולים להרוויח הרבה יותר ואכן אחוזי הרווח שלהם גבוה מאוד אפילו במאות אחוזים מאשר שאר האנשים.

 

מה אנחנו יכולים ללמוד מההצלחה של טיילור סוויפט?

כל אחד יכול לקחת נקודות מסיפור ההצלחה של טיילור סוויפט וליישם אותם בחייו האישיים ובקריירה שלו. אם אנחנו רוצים להצליח כמו סוויפט אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד. עולם הזוהר והפרסום הוא עולם שכולל שעות רבות ואורכות של עבודה קשה. אנחנו חייבים לבחור לעבוד באופן חכם ואיכותי מאוד. מיתוג עצמנו כאנשי מפתח בדיוק כמו שסוויפט מתגה את עצמה כמוזיקאית ייחודית ומובילה יכול לסייע לנו להיות מצליחים יותר מבחינה מקצועית.

 

איך אנחנו יכולים להצליח יותר?

אם גם אנחנו רוצים להצליח יותר אנחנו צריכים לבחור לעבוד קשה ולא לוותר. גם טיילור סוויפט עבדה שנים רבות ולא וויתרה לפני שהיא הגיעה להצלחה המטאורית שלה. ההצלחה של סוויפט יכולה להוות השראה לנשים ונערות צעירות אשר רוצות לממש את הכישרון האישי שלהן. סוויפט הוכיחה שכל אחת יכולה להצליח אם היא רק תעבוד מספיק קשה בשביל זה. כמובן שחלק גדול מההצלחה של סוויפט הוא לא רק עבודה קשה אלא גם מזל – היא הייתה במקום הנכון בזמן הנכון והיא מתאימה כיום לתרבות השלטת.

 

כל אחד שרוצה להצליח צריך לשאול את עצמו איך הוא יכול לעשות טוב יותר את מה שהוא עושה ומה עוד הוא יכול להציע לקהל (או במקרה של עסקים ללקוחות). חשיבה יצירתית ובחירה יצירתית של דרכי מיתוג ועשיית עסקים יכולה לאפשר לעסק שלך לבלוט ולהיות מצליח יותר. פחד ממה שאנשים יגידו או רצון להישאר מאחורי הקלעים לא ישיגו לך הצלחה. גם סוויפט העזה ועשתה רבות בשביל למשוך אליה תשומת לב (שלא תמיד הייתה חיובית אך אין דבר כזה פרסום רע) ועניין של הציבור והתקשורת.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme