העולם שייך לצעירים: 10 הערים הטובות ביותר לדור המילניום

סיון קידר5 דקות קריאה
צעירים שימו לב - הערים הטובות בעולם
שתף:

העולם שייך לצעירים, ולרגל יום הערים העולמי שחל בסוף אוקטובר נבחרו 10 הערים – מלונדון ועד ניו יורק – שהופכות את החיים היום להרבה יותר קלים עבור הצעירים. לפי חברת יעוץ הנדל"ן CBRE, הסטטיסטיקה בהודו מצביעה על כך ש-4 מתוך 5 אנשים בשנות ה-20 לחייהם עדיין גרים עם ההורים. השאלה היא מה קורה כשהחיים בבית המשפחה הם לא אופציה, והיכן ניתן לאתר דיור בר השגה עם דרכי תחבורה זמינים למקום העבודה ואתרי בילוי נחשקים לצעירים?

 

 

העולם הגדול הפך לכפר גלובלי קטן וזמין לכולם

Millennial City Ranking הוא אתר שהוקם על ידי חברת Nestpick, ומכיל אינדקס עבור דירות מרוהטות המוצעות להשכרה ברחבי העולם. באתר מדורגות 100 מהערים הגדולות בעולם באמצעות מגוון של נתונים סטטיסטיים, ביניהם בטיחות, גישה למרפאות, איכות המזון, נגישות לחינוך ואיכות הכבישים וההובלה. "עכשיו אפשר לחיות ולעבוד בכל מקום בעולם, והזדמנויות אלה מעצבות את מראהו של כוכב הלכת שלנו לדורות הבאים", אומר מנכ"ל נסטפיק. "רוב בני המילניום באמת דואגים יותר לדיור ולזכויות אדם מאשר למסיבות". את האמרה הזו הוא מבסס על מחקר קודם של נסטפיק, בו נותחו 110 ערים, על פי 4 פרמטרים: האם יש עבודה זמינה באזור? מהי רמת החיים המתאפשרת? האם העיר פתוחה וסובלנית? ולבסוף, האם ישנם מקומות בילוי אטרקטיביים?

 

הערים הטובות ביותר לצעירי העולם
מה באמת חשוב לצעירים?

 

תשתיות מפותחות וסביבה ידידותית

מלבד הערים הגדולות בעולם, כמו לונדון וניו יורק, הסקר התמקד גם בערים שעלו בדירוג העולמי בעשור האחרון. ברלין מדורגת במקום הראשון כעיר הטובה ביותר עבור צעירים בעולם, בעיקר בזכות ציונים גבוהים בתחבורה הציבורית ובזכות תשתיות מפותחות וידידותיות. הנתונים מציגים את ברלין ככור היתוך תרבותי, המברך את כל האנשים והמסורות, ולכן אין פלא כי יותר ויותר צעירים נוהרים מחו"ל למפלט הזה, ועם עלות מחייה נמוכה, ברלין היא גם אחת הערים הזולות ביותר.

 

יום הערים העולמי, שנחגג מדי שנה ב-31 באוקטובר, שואף לקדם את האינטרס של הקהילה הבינלאומית בעיור הגלובלי, לשפר את שיתוף הפעולה בין מדינות וערים בפגישות והזדמנויות, להתמודד עם אתגרי העיור ולתרום לפיתוח עירוני בר-קיימא. הקו המנחה של הערים בעולם הוא "עיר טובה יותר, חיים טובים יותר", והנושא השנתי של 2018 הוא בניית ערים בנות קיימא וגמישות. כאמור, הרשימה הזו הורכבה במיוחד לרגל המאורע, והנה לפניכם מבט על הערים הטובות ביותר על פי סקר Nestpick:

 

 

1 – ברלין, גרמניה

כנראה אין צורך להציג את בירת גרמניה, אחד ממרכזי התרבות והיצירה המרתקים באירופה.

 

ברלין בין הערים הטובות
ברלין

 

2 – מונטריאול, קנדה

שנייה רק לברלין, מונטריאול ניצבת גבוה בטבלה בכל הנוגע לעסקים, דיור ואורח חיים, בילוי ופתיחות.

 

מונטריאול בין הערים הטובות
מונטריאול

 

3 – לונדון, בריטניה

זוהי עדיין אחת הערים הטובות ביותר למגורים ולעבודה, ורק ברלין ומונטריאול מתעלות עליה בסיכום הכללי.

 

לונדון בין הערים הטובות
לונדון

 

4 – אמסטרדם, הולנד

מובילה בחדשנות, וגם נחשבת לאחת משתי הערים הידידותיות ביותר לקהילת הלהט"ב.

 

אמסטרדם בין הערים הטובות
אמסטרדם

 

5 – טורונטו, קנדה

עם תחבורה ציבורית יעילה, שפע של אוניברסיטאות מובילות וסצנת אוכל סוחפת, טורונטו היא המרכז הפיננסי של קנדה והעיר הרביעית בגודלה בצפון יבשת אמריקה – והיא מדורגת במקום החמישי המכובד.

 

טורונטו בין הערים הטובות
טורונטו

 

6 – ונקובר, קנדה

האוקיינוס ​​השקט וההרים המושלגים מקיפים אותה מכל עבר, אבל ונקובר היא הרבה יותר מאשר נקודת מעבר עם נופים מרהיבים. העיר התעשייתית לשעבר היא כיום מרכז תרבות, המציע מגוון אפשרויות בילוי ווקולינריה.

 

ונקובר בין הערים הטובות
ונקובר

 

7 – ברצלונה, ספרד

לעיר הבירה, היהלום בכתר של קטאלוניה, יש את כל חיי הלילה, מרכזי הקניות והתרבות שאפשר רק לחלום עליהם, וגם חוף ענק ודמי שכירות זולים.

 

ברצלונה בין הערים הטובות
ברצלונה

 

8 – ניו יורק סיטי, ארה"ב

למרות העובדה שאי אפשר לממן את המחיה בתפוח הגדול, זו עדיין עיר נחשקת עבור צעירים רבים. הסיבה לכך כנראה נעוצה באפשרויות התעסוקה המפתות, מגמות הדיור המתפתחות והנגישות לתשתיות.

 

ניו יורק בין הערים הטובות
ניו יורק

 

9 – קלן, גרמניה

עם סצנת אמנות בעלת שם עולמי, קרנבלים מרהיבים ומרכז עירוני מלא אדריכלות חדשנית, העיר ידועה בזכות הניחוח הבוהמי השולט בה.

 

קלן בין הערים הטובות ביותר
קלן

 

10 – מנצ'סטר, בריטניה

העיר השנייה בגודלה בבריטניה, והעיר השישית בגודלה באירופה, היא ביתן של אוניברסיטאות ומכללות מובילות, בהן אוניברסיטת מנצ'סטר. חוץ מזה העיר מציעה גם רשת תחבורה מפותחת לצד שירותים נוספים.

 

מנצ'סטר בין הערים הטובות ביותר
מנצ'סטר

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme