האחוזה של רוברט רדפורד מוצעת למכירה תמורת 7.5 מיליון דולר

יובל פוגל5 דקות קריאה
כמה תשלמו על האחוזה של רוברט רדפורד
שתף:

לאחרונה הודיע ענק הקולנוע האמריקאי רוברט רדפורד, כי הוא מתכוון למכור את אחוזת היוקרה שלו הנמצאת בעמק הנאפה המרהיב ביופיו. מיהו רוברט רדפורד? מה משך אותו לרכוש את האחוזה? מהו, לדעתנו, המניע הנסתר לרכישתה? ומהו מחיר המכירה שלה?

 

כך נראית האחוזה של רוברט רדפורד
מבט אווירי על האחוזה המפוארת של כוכב הקולנוע

 

רוברט רדפורד: שובר לבבות בלונדיני נטול גינוני כוכבות

רוברט רדפורד (82) הוא שחקן, במאי, מפיק ואיש עסקים מצליח אשר נולד בסנטה מוניקה (קליפורניה). רדפורד נודע בזכות מגוון תפקידי קולנוע נצחיים, ביניהם דמותו של סאנדס קיד במערבון "קיד וקסידי" (1969). ארבע שנים לאחר מכן הייתה שנה מוצלחת במיוחד עבורו, במהלכה כיכב בסרט הפשע "העוקץ" ובסרט הדרמה "כך היינו". זאת ועוד, בשנת 1980 התגלה כבמאי מוכשר עת ביים את הסרט "אנשים פשוטים" אשר זכה בארבעה פרסי אוסקר, ביניהם הפרס על "הסרט הטוב ביותר". בשנות השישים, השבעים והשמונים נחשב רדפורד לסמל מין, אך יחד עם זאת הקפיד לשמור על תדמית נקיה ונטולת גינוני כוכבות. ללא ספק, האיש שייך לדור של פעם.

 

 

עמק הנאפה המרהיב ביופיו

עמק הנאפה ממוקם צפונית לסן פרנסיסקו, קליפורניה, וידוע בכינויו "עמק היינות" כיוון שבשטחו מעל ל-300 יקבים. העמק מתאפיין בכרמים ירוקים רחבים ובאחוזות יוקרה גדולות ומטופחות. יקבי היינות מושכים מיליוני מבקרים מדי שנה, אך יחד עם זאת ישנן מגוון אטרקציות נוספות בעמק: שייט בנהר, מסע בכדור פורח, סיורי אופניים, מסעדות טובות ועוד.

 

2004: רדפורד ואשתו רוכשים את אחוזת היוקרה "דנזה דל סול" ומשפצים

האחוזה "דנזה דל סול" משתרעת על פני שטח של כ-40 דונם. שטח הבית הוא כ-488 מ"ר, והוא כולל שלושה חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה וחצי, בריכה, ג'קוזי וגינת ירק. כאשר נכנסו רדפורד ואשתו הציירת סיביל זגארס לאחוזה, החליטו השניים לבצע שיפוצים ושדרוגים ולהקים סטודיו לאמנות בגודל 84 מ"ר, חדר עבודה נוסף בגודל 46 מ"ר, מוסך נפרד לחניית מכוניות וחדר כושר. כך נראית איכות חיים במיטבה.

 

חדר הכושר של האחוזה של רוברט רדפורד
חדר כושר הוא בין השדרוגים של האחוזה היפהפייה

 

מה משך את רדפורד לרכוש את האחוזה? ומה לדעתנו שימש עבור רדפורד מניע נסתר לרכישת האחוזה?

עפ"י דבריו של רדפורד, סגנון הבנייה האירופי המשתלב עם נופים מרהיבים, פסטורליות ושלווה, היו הגורמים אשר נגעו לליבו ומשכוהו לרכוש את האחוזה. זאת ועוד, מרחק של כ-5 דקות נסיעה בלבד מהעיר סנט הלנה, המציעה מענה למגוון צרכים בסיסיים אחרים, הוסיף פן של רציונליות להחלטתו. ומה בנוגע למניע הנסתר לרכישת האחוזה? בשנת 2005 יצא לאור סרט הדרמה הקולנועי "חיים בלתי גמורים" בכיכובם של רוברט רדפורד, ג'ניפר לופז, מורגן פרימן וג'וש לוקאס. ייתכן כי במהלך צילומי הסרט נכנס רדפורד לעמקי נשמתה של הדמות אותה שיחק, חוואי המתגורר בכפר קטן, פסטורלי וציורי במדינת וויומינג (ארה"ב), אשר גם הוא, בדומה לאחוזתו של רדפורד, נמצא במרחק דקות נסיעה בודדות מהעיר הסמוכה. ראוי להדגיש את הנופים המרהיבים והירוקים המופיעים בסרט, ולאלו הסקרנים לראותו, דעו כי צולם הוא בקנדה. כמה כיף כשהחיים מזמנים לנו הגשמת מאווי נפשנו.

 

 

אז אחרי כל אלו, מדוע נמכרת האחוזה של רוברט רדפורד ומה מחירה?

בני הזוג רדפורד מתכננים לעבור בקרוב לאזור מפרץ סן פרנסיסקו. הסיבה לכך היא, כי בגילם המופלג רוצים השניים להיות קרובים אל אחד הדברים החשובים ביותר בחייו של אדם: בני המשפחה. במטרה לעשות זאת, מוכנים הם למכור את האחוזה המדהימה על אף החיבור אותו חשים למקום והשדרוגים שביצעו בה, וזאת בתמורה למחיר של לא פחות מאשר 7.5 מיליון דולר (כ-28 מיליון ₪). ועל זה נאמר: "איכות חיים עולה כסף".

 

האחוזה של רוברט רדפורד
חדר השינה המרכזי

 

האחוזה של רוברט רדפורד - מטבח
מטבח מאובזר, כמובן

 

האחוזה של רוברט רדפורד - מטבח 2
הנוף מהמטבח

 

סלון האחוזה של רוברט רדפורד
לא היינו מצפים לסלון מרהיב פחות מזה

 

האחוזה של רוברט רדפורד - עוד סלון
בעצם אפשר לצפות… זה הסלון המרכזי

 

האחוזה של רוברט רדפורד - פינת קריאה
אם חדרי השינה והסלון לא הספיקו לכם – יש גם חדר משפחה

 

האחוזה של רוברט רדפורד - זולה
ליד הבריכה יש לכם פינות זולה משגעות

 

האחוזה של רוברט רדפורד - בחוץ
פינת אוכל גם באוויר הפתוח

 

האחוזה של רוברט רדפורד - זולה 2
עוד פינת זולה קטנה ונעימה עם נוף בלתי רגיל

 

האחוזה של רוברט רדפורד - אמבטיה
אתם לא מופתעים לגלות חדר אמבטיה בגודל הדירה שלכם, נכון?

 

האחוזה של רוברט רדפורד - אורחים
יש גם ביתן נפרד לאורחים שאפשר להסב לסטודיו או ליחידת דיור

 

התמונות מאתר The Marcury News

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme