יעדי חופשה יקרים שאתם דווקא כן יכולים להרשות לעצמכם

שני ודאוקר5 דקות קריאה
יעד חופשה יקרים שאפשר להוזיל
שתף:

המושג חופשה חלומית מתקשר בדרך כלל עם יעד מרוחק או כזה שנחשב לאקזוטי. עבור מי שחי בישראל לא קל לדמיין את עצמו נוסע לחופשה באיים אקזוטיים מרוחקים בשל המחיר הגבוה של חופשה שכזאת. אלפי יעדים מסביב לעולם מהווים אך ורק פנטזיה רחוקה עבור רבים מאיתנו ולעיתים קרובות המחשבות והחלומות מספקים ואין ניסיון לצאת מהם ולנסות באמת להגיע אל אותם יעדים נחשקים.

 

עידן ריבוי חברות התעופה לא פוסח על אף אדם. בזכות טיסות זולות ואפשרויות תעופה רבות אפשר כיום להגיע לכל מקום בקלות, במהירות ואם יודעים מה ואיך לחפש – אז גם (יחסית) בזול. בדקנו עשר ערים ברחבי העולם שנחשבות ליקרות להגעה או לשהייה בהן ובדקנו האם ואיך אפשר להגיע אליהן וכמה, בערך, זה יעלה:

 

קופנהגן

הבירה הסקנדינבית היא יעד פחות נפוץ עבור ישראלים – ולא בצדק. העיר מציעה יופי אורבני לצד היסטוריה מרשימה ונופים יפים, יש בה אווירה בינלאומית והעם הדני ידוע בקבלת אורחים והסבר פנים. השאלה הגדולה – איך מגיעים אליה בזול. התשובה טמונה בטיסות הלואו קוסט למרכז או מערב אירופה. משם אפשר להזמין טיסות שממריאות לדנמרק כמה פעמים ביום הן על ידי חברות סדירות והן על ידי חברות שכר.

 

 

טוקיו

אנשים רבים שמחפשים חופשות מעניינות מעלים על דעתם את טוקיו ומיד מוותרים עליה בשם הדעה הרווחת שמדובר בעיר שהמחייה בה יקרה. אל לעובדה זו לעצור בעדכם! לכל אתגר יש פתרון זול וצריך רק לדעת עליו ולמצוא אותו – מציאת מקומות לינה בפרברי העיר או כאלה שמרוחקים מעט ממרכזה, ויתור על מסעדות והעדפת הכנה של האוכל במקום קנייה שלו. טוקיו היא מטרופולין ענק שמקבץ סביבו יישובים נוספים שלינה באחד מהם עשויה להוזיל באופן משמעותי את השהות בעיר.

 

 

View this post on Instagram

 

Bye Bye Tokyo 💮 #mastravel #citylights #tokyo

A post shared by Marie-Amélie Sauvé (@marieameliesauve) on

 

ניו יורק

ניו יורק היא עולם ומלואו. אפשר להחליט באיזו רמה לנים ומתארחים בה ובהתאם למצוא את בית המלון או המסעדות שיעמדו בתקציב. רוצים בזול? אין בעיה! אפשר ללון באכסניות נוער, במלונות מטיילים, להתרחק מהאזורים התיירותיים והמבוקשים או אפילו לא ללון בניו יורק סיטי עצמה. איך מגיעים? בטיסת המשך, רצוי מאיסטנבול, עמאן או אתונה.

 

 

View this post on Instagram

 

That someone you’d go ice skating with 🎿🎄⛄️ 📸: @thewilliamanderson #newyork_ig #winter #iceskating @rockcenternyc

A post shared by Newyork_IG (@newyork_ig) on

 

סידני

סידני נתפסת כסוף העולם עבור ישראלים. היא עיר בינלאומית יפיפייה שמציעה הכל מהכל לכל תייר מכל מקום. טיסות לסידני אינן זולות, שכן עבורנו מדובר ביותר מטיסה אחת. אבל כשמשכילים לבצע השוואת מחירים, סקר שוק ובחירה של הטיסות הזולות ביותר – אפשר להגיע לסידני גם במחיר שנע סביב 1500$. לינה באכסניות או בחדרי אירוח בבתים (שאפר למצוא בקלות דרך Airbnb) תחסוך הרבה כסף כך אפשר יהיה לבקר בעיר בקלות ולטייל בסביבותיה.

 

 

לוס אנג'לס

החוף המערבי בארצות הברית הופך למבוקש מאד על ידי קהל הישראלים. יש הרבה מה לעשות ואיפה לטייל וגם אם אין טיסות ישירות – אין זה אומר שאי אפשר להגיע במחירים הגיוניים וידידותיים. טיסות ללוס אנג'לס כדאי לחפש דרך נמלי תעופה פחות מוכרים ברחבי אירופה – מילאנו באיטליה, גטווי' בלונדון, איסטנבול או אתונה. בלוס אנג'לס עצמה אפשר וכדאי למצוא את אפשרויות הלינה הזולות – אכסניות, חדרים מושכרים או אפילו מעונות סטודנטים שעומדים נטושים בתקופות שונות של השנה.

 

 

View this post on Instagram

 

💫 as it is! #hollywood #hollywoodunlocked #la#losangeles

A post shared by Julio E. Hernandez B.Th. MCC (@theonlyjuldansan) on

 

יוהנסבורג

מחפשים חופשה אפריקאית? הנה היעד המושלם עבורכם! יוהנסבורג משלבת תרבות מרתקת עם היסטוריה מיוחדת במינה וכמובן – טיולי ספארי בשטחי פרא עצומים בגודלם.  מגיעים בטיסה ישירה או דרך אדיס אבבה עם אחת הטיסות הסדירות של חברת התעופה האתיופית המצוינת. בהתאם למזג האוויר אפשר למצוא את מקומות הלינה הזולים שיתאימו לתקציב ולא יגרמו לכם לחזור לארץ מרוששים.

 

 

View this post on Instagram

 

Another beautiful shot of our city by @ashvirmaharaj Keep tagging g #cityofjohannesburg for a chance to get featured.

A post shared by Johannesburg South Africa (@cityofjohannesburg) on

 

גם מומבאי בין יעדי חופשה יקרים

חובבי התרבות ההודית לא מוותרים על נסיעה אחת לתקופה למקום שבו החלומות שלהם מתגשמים באמת. למזלם קל וזול, יחסית להגיע כיום לבירת הודו וממנה לשאר הערים המרתקות והמיוחדות של תת היבשת. גם אם מחיר הטיסה יחסית גבוה לתקופה או לעיתוי הנסיעה – המחיר יתקזז עם עלות המחיה והשהות המקומית, שנחשבות לזולות עד מאד.

 

 

אל תוותרו על החלומות שלכם. נסיעה למקום שרוצים מאד להגיע אליו תותיר חותם עמוק בלב ובנפש ותעזור להבין שכשרוצים משהו – אין סיבה לא להשיג אותו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme