המדריך השלם לנוסע החסכוני – כך תמצאו טיסות זולות בקלות

יובל פוגל3 דקות קריאה
מחפשים טיסות זולות? הנה הטיפים החשובים
שתף:

אין זה סוד גדול, כי אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על תקציב הטיול או הנופש שלנו הוא מחיר כרטיס הטיסה. במטרה "להוציא את המוץ מתבן" מחירי שוק הטיסות, ולכוון דרככם לשם מציאת טיסות זולות שיחסכו לכם כסף בחופשה, הכנו  עבורכם מדריך המכיל מספר טיפים שיסייעו לכם "לצחוק כל הדרך אל שדה התעופה".

 

טיפ מספר 1 – עניין של גישה: חפשו טיסות זולות בחברות Low Cost

זוכרים את שנות התשעים? באותם ימים כרטיס הטיסה היה חלק ארי ממחיר החופשה שלנו, ולעיתים אף נאלצנו לוותר על יעדים חלומיים בגללו. בשנים האחרונות, שוק הטיסות השתנה לגמרי עקב כניסתן לשוק של חברות הלואו קוסט, המאפשרות היצע טיסות רחב במחירים אטרקטיביים במיוחד. בהקשר זה חשוב לציין, כי עדיין מחיר כרטיס הטיסה עשוי להשפיע על בחירת היעד שלנו, אבל הפעם מהסיבה ההפוכה: חברות אלו מציעות כרטיסי טיסה במחירים כל כך אטרקטיביים, עד שבמקרה ואנו אדישים בין מספר יעדים – מחיר כרטיס הטיסה לבדו יכול להכריע את התלבטותנו. כשטיסה לפראג זולה יותר מטיסה לאילת, מה עוד נותר להוסיף? ואל תטעו, לא מדובר במחירי הדקה התשעים, אלא בהיצע טיסות זולות מאוד חודשים מספר לפני מועד הטיסה המתוכנן.

 

אם אתם מחפשים טיסות זולות גלו את חברות הלואו-קוסט
טיסות לואו-קוסט עונות על ההגדרה של טיסות זולות ובהחלט כדאי למצוא אותן

 

טיפ מספר 2 – חפשו באתרי טיסות זולות

רובכם לבטח מכירים את אתר הטיסות והאפליקציה SkyScanner, המציג את הטיסות הכי זולות בשוק. האתר מאפשר גם למצוא טיסות זולות מבלי להגדיר יעד: כל שעליכם לעשות הוא פשוט לכתוב Everywhere, והאתר יציג בפניכם את הטיסות במחירים הנמוכים ביותר.

לינק לאתר

 

אתר טוב המציע טיסות זולות הוא ChepOair, המאפשר השוואה בין מחירי טיסות ומציע קופוני הנחה מעת לעת.

לינק לאתר

 

אתר Alice הוא פיתוח ישראלי המציע מנוע חיפוש ידידותי מאוד למשתמש. רבים מאיתנו מתקשים לעיתים רבות להזמין טיסה, ומרגישים חסרי ניסיון עקב תדירות נמוכה של הזמנת טיסות. במקרה שכך הם פני הדברים, אליס מציע לכם פתרון מצוין: האתר מעביר אתכם שלב אחר שלב בחיפוש הטיסה, צועד עמכם "יד ביד", ומוביל אתכם אל הטיסות הזולות ביותר המוצעות בשוק. פיצ'ר מעניין של האתר הוא השוואת מחירי טיסות למקרה ואתם לא יודעים לאיזו מדינה ברצונכם לטוס, או שאינכם יודעים באיזה שדה תעופה משתלם לכם יותר לנחות (השוואה בין ארבע אפשרויות שונות).

לינק לאתר

 

 

טיפ מספר 3 – השתמשו באפליקציות למציאת טיסות זולות

בהקשר זה נזכיר לכם שיש את Google Flights, שלאחרונה השיקה ממשק משתמש בשפה העברית, אבל באנו לחדש לכם כאן, ולכן, נמליץ לכם על האפליקציות הבאות:

אפליקציית חוליו: אפליקציה ישראלית כחול לבן, שכבר מזמן חצתה את רף מיליון ההורדות, ובנוסף מפעילה אתר אינטרנט נוח במיוחד. החברה היא ה"קיבוצניקית" של אפליקציות התיירות בישראל (חלוצה, לאלו מכם שלא הבינו), ומציעה טיסות של הדקה התשעים וחבילות נופש במחירים נמוכים. היתרון של האפליקציה נובע מכך שהיא עובדת בשיתוף עם רוב ספקי הטיסות וחברות התעופה, ולכן היצע הטיסות ליעדים ספונטניים גדול במיוחד.

לינק לאתר

 

אפליקציית Kayak: זוהי אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם חיפוש הטיסות הזולות, וזאת עקב מחיריה הנמוכים ופיצ'ר מעניין של התראה בנוגע לשינויים במחיר כרטיס הטיסה.

לינק להורדה לאייפוןלינק להורדה לאנדרואיד

 

לאחר טיפ מספר 2, לא נותר עוד צורך להרחיב אודות אפליקציית Skyscanner לחיפוש טיסות זולות. כיוון שכך הם פני הדברים, אנו רק נניח לכם כאן את הלינקים להורדה לסמארטפון שלכם:

לינק להורדה לאייפוןלינק להורדה לאנדרואיד

 

לוקו (Loco) היא אפליקציה נוספת המאפשרת טיסות זולות, וזאת עקב השתייכותה לאתר הדקה ה-90. האפליקציה מציעה טיסות זולות תחת קטגוריית Hot Deals.

לינק להורדה (אייפון ואנדרואיד)

 

גוגל תעזור למצוא טיסות זולות
מקום טוב לאתר בו טיסות זולות הוא גוגל כמובן

 

טיפ מספר 4 – אתם כבר גולשים בדפדפן, עשו זאת נכון באמצעות חלונית "גלישה בסתר"

מכירים את זה שאתם מחפשים כרטיס טיסה ליעד מסוים, לאחר יום או יומיים נכנסים שוב לאתר, ומחיר כרטיס הטיסה עלה? אז דעו, כי אין זה מקרי: כנראה שאתר חיפוש הטיסות "השתיל" אצלכם במחשב קובץ "קוקיז", המכיל מידע עליכם ועל מה שאתם מחפשים ברחבי האינטרנט באמצעות אותו הדפדפן. במילים אחרות, ייתכן כי מוצע לכם כרטיס טיסה במחיר יקר יותר מאשר לגולש הנכנס לראשונה לאתר חיפוש הטיסה. כדי להימנע ממקרים אלו, פשוט לחצו בסרגל הכלים על האפשרות New Incognito Window או על האפשרות חלונית גלישה בסתר.

 

 

טיפ מספר 5 – אם קראתם והגעתם עד כאן, אז קבלו מאיתנו במתנה את אחד האתרים הכי זולים שיש, אם לא הזול ביותר…

בטיפ מספר 1 כתבנו על הגישה המודרנית והנכונה כלפי  חיפוש טיסות זולות, ועל כך שחברות הלואו קוסט שינו את מפת מחירי הטיסות. אז, מדוע שלא נפנק אתכם עם לינק לחברה כזו? הכירו את חברת הלואו קוסט Ryanair, בה אפשר למצוא מחירי רצפה אטרקטיביים במיוחד לטיסות, או "מחירי מרתף", אם תרצו. באתר החברה מאוד קל למצוא את המחירים הזולים ביותר עבור כרטיסי טיסה, וברגע שתבחרו את יעד המוצא שלכם, אילת או תל אביב, יוצגו בפניכם האפשרויות הזולות ביותר עבור כרטיס טיסה לכיוון אחד.

לינק לאתר

 

טיפ מספר 6 – ולסיום, רק כדי שתהיו בטוחים…

לאחר שאימצתם לחיקכם את הטיפים והקישורים שניתנו לכם במדריך שלנו לטיסות זולות, ורגע אחד לפני שאתם מזמינים את כרטיס הטיסה לחופשה הבאה שלכם – היכנסו לאתר של חברת התעופה ובצעו בו בדיקה ישירה. ישנו סיכוי קטן, כי בכל זאת המחיר שם יהיה זול יותר. ולסיום, נותר לנו רק לאחל לכם טיסה נעימה, כי זולה היא לבטח תהיה.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme