גיחה זולה לחו"ל: יעדי חופשה זולים שכדאי להכיר

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
איפה מוצאים יעדי חופשה זולים
שתף:

החופש הגדול מתחיל רשמית, וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את חופשת הקיץ שלכם אם עדיין לא עשיתם את זה. כשהטמפרטורות מזנקות והילדים בבית אין ספק שנופש בחו"ל הוא דרך מעולה לנצל את הזמן שעומד לרשותכם לפני שה-1 בספטמבר יגיע שוב. אלא שגם אם אין לכם זמן לחופשה ארוכה במיוחד ואתם רוצים לברוח לסופשבוע ארוך בלי לרוקן את הכיס, יש כמה יעדים שיכולים להתאים בדיוק למטרה הזו.

 

אז נכון, חופשה תעלה לכם כסף ואם אתם עסוקים בחיסכון נדמה לכם שאי אפשר ליהנות עד הסוף, אבל האמת היא שגם בתקציב מצומצם יחסית אפשר ליהנות מהחופשה שלכם. הנה כמה יעדים שבהם תוכלו לעשות את זה כמו שצריך ובלי לנגוס בנתח גדול מדי מהתקציב שלכם.

 

יעדי חופשה זולים בעולם
גם עם תקציב קטן יחסית – אפשר ליהנות מהחופשה

 

נופש בטורקיה

טורקיה נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים יותר, גם משום שמדובר במדינה יפה עם מתחמי נופש מפנקים במיוחד, וגם בזכות המחירים הנוחים. בחיפוש קצר מצאנו דילים שיעלו לכם כ-400 דולר עם טיסה ישירה שנמשכת כשעה וחצי לכל היותר. יש גם חבילות יקרות יותר, כמובן. המחירים תלויים ברמת הפינוקים שתקבלו ובדרגת האירוח (חצי פנסיון או הכול כלול) אבל במקרים רבים תגלו שחוץ מטיסה ומלון, לא תצטרכו לבזבז עוד המון כסף על קניות או מסעדות.

 

 

הכול כלול בכרתים

חופשת קיץ מושלמת כוללת ים והמון מנוחה על שפת הבריכה, וזה בדיוק מה שתקבלו בחופשה בכרתים. היתרון הגדול בחופשה כזו, בפרט בדילים של "הכול כלול" הוא שאין כמעט צורך לבזבז כסף. בארבעה ימים תאכלו ותשתו כמה שתרצו בזמן שאתם נהנים מהשמש ומאווירת חופש מפנקת באמת. הנה דוגמה לדיל מהסוג הזה ב-750 דולר בלבד, ויש כמובן דילים קצת יותר יקרים – במלונות יותר מפנקים.

 

חופשה זולה בכרתים
בריכה, ים וגם אוכל ושתייה בלי הפסקה. כרתים

 

חופשה במלטה

הנה יעד שאולי לא נחשב לפופולרי בהשוואה ליוון, צרפת או איטליה – אבל זה לא אומר שלא מדובר ביעד כיפי במיוחד. למעשה, מאה אלף תיירים ישראלים מגיעים לכאן מדי שנה, בעיקר כי גם הם מבינים שמלטה היא מדינה יפהפייה שיש בה לא מעט לראות והמון לעשות. בחיפוש קצר מצאנו גם דילים משתלמים לטיסה ומלון מ-500 אירו, אם כי כאן יהיו לכם שפע של אטרקציות ויעדים תיירותיים, מה שאומר שכדאי לתכנן מראש גם תקציב ייעודי לבילויים.

 

 

איך מוזילים את עלויות החופשה?

היעדים שהזכרנו כאן הם רק חלק מהדוגמאות לחופשה לא מאוד יקרה, אבל בהחלט מפנקת. אלא שיש עוד לא מעט יעדים שתוכלו לצאת אליהם בלי לרוקן את הארנק, ויש דרכים טובות להוזיל עלויות. הנה כמה טיפים מרכזיים:

 

1 – השוו בין מספר טיסות אפשריות ובדקו כמה יעלה לכם לטוס יום אחד קודם או לחזור יום אחד מאוחר יותר. מחיר הטיסה משתנה לא פעם בהתאם ליום בשבוע ואפילו בהתאם לשעה המבוקשת. במילים אחרות, אם אתם מרכיבים את הדיל שלכם לבד, כדאי להפגין גמישות בכל הקשור למועדי הטיסות.

2 – האם אתם באמת צריכים מלון פאר? יש יעדים שבהם המלונות המפנקים לא חייבים לעלות הרבה, אבל ביעדים רבים באירופה אתם לא באמת זקוקים להם. מי שמתכנן חופשה שכוללת סיורים רגליים ואטרקציות תיירותיות כנראה יבלה קצת פחות בחדר, מה שאומר שגם AirBnb יספיק לכם.

3 – תכננו מראש את המסלול שלכם. כשתערכו חיפוש ברשת אחר אטרקציות ומסלולי טיול תדעו כמה זה באמת יעלה לכם, ואיפה אפשר לחסוך. למשל, אטרקציות לתיירים עשויות לעלות לכם ביוקר בעוד טיול רגלי או ביקור בתערוכות חינמיות יחסוך לכם הרבה יותר – ותהיו בטוחים שתהנו לא פחות. חוץ מזה, כשאתם חווים את העיר כמו המקומיים, אתם נהנים יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme