בלי לרוקן את הכיס: זה יעד החופשה הזול באירופה

מורן בלסר5 דקות קריאה
המלצה - יעד חופשה זול בשבילכם
שתף:

הקיץ עומד להסתיים וסביר להניח שגם אתם מחפשים את החופשה המושלמת, זו שתעזור לכם להתאושש מהקיץ הישראלי הלוהט, מהחופש הגדול (מדי) ומהחגים שמגיעים מיד אחר כך. השאלה הגדולה היא לאן כדאי לטוס, ואיפה תוכלו לחסוך כסף ולנפוש בלי לדאוג לגורל הארנק שלכם. הרשו לנו להציע לכם יעד חופשה זול וגם די מקורי.

 

 

הגיע הזמן לגלות את וילנא

ליטא היא אחת המדינות היפות באירופה, ובכל זאת ישראלים רבים עדיין לא ממש גילו אותה. מדובר בהחלט בהחמצה כשמבינים כמה החופשה הזו יכולה להיות מהנה – וגם זולה. אתרי הטיסות הישראליים יציעו לכם טיסות זולות לליטא מאוקטובר, וכך תוכלו לעלות על טיסה ב-180 דולר, למשל. היתרון הגדול של בירת ליטא הוא גם במחייה הנוחה: ביקור במסעדה יעלה לכם 60-80 שקלים לאדם, ואם תרצו לשתות בירה בפאב מקומי תיפרדו לכל היתר מ-15 שקלים. יעד חופשה זול כבר אמרנו?

 

יעד חופשה זול בליטא
גם יפה וגם זולה. ליטא.

 

מחפשים יעד חופשה זול? מזרח אירופה היא הפתרון

ככלל נראה שערים רבות במזרח אירופה מספקות מענה מושלם למי שמחפש יעד חופשה זול. בעיר ברטיסלבה (סלובקיה) תגלו חופשה נהדרת במחיר נוח, וגם בודפשט וסופיה נחשבות ליעדים אטרקטיביים למדי. בנוסף, גם קרקוב בפולין היא יעד תיירותי זול ומומלץ. יעדים אירופיים אחרים כמו ברלין, המבורג, הלסינקי או בורגס כבר יעלו יותר – גם כרטיס הטיסה מייקר את הסיפור, וגם הנופש עצמו יעלה לכם יותר.

 

 

מה בכלל עושים בוילנא?

החלטתם לתת לזה צ'אנס ולגלות האם וילנא היא יעד חופשה זול שיכול גם להציע לכם נופש איכותי באמת? כשתגיעו אל העיר יש כמה דרכים לחוות אותה היטב. לפני הכל כדאי שתפנו את הזמן לארוחה טובה, כי המסעדות המקומיות בליטא מספקות חוויה נהדרת לחובבי הקולינריה. אמנות הרחוב והגרפיטי בפינות הרחוב משדרגים את הטיול, ויש גם לא מעט היסטוריה לספוג כאן, בין בארמון המפואר ובין אם במוזיאונים המקומיים. אגב, אם הזכרנו אוכל, Hales Market הוא השוק שאתם בהחלט חייבים להגיע אליו. במבנה העתיק והיפהפה הזה, שקיים כבר למעלה מ-100 שנים, מסתתר שוק שבו תוכלו לקנות כל מה שתרצו, מבשר מעושן וירקות אורגניים – ועד בגדים, פרחים ומזכרות למשפחה שנשארה בארץ. בקיצור, משעמם לא יהיה לכם. וגם לא יקר.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme