מתכוונים להצביע למועמד? זו ההזדמנות שלכם לפגוש אותו פנים אל מול פנים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
חוגי בית הם הזדמנות להכיר את המועמדים שלכם
שתף:

מערכת הבחירות צוברת מומנטום לקראת נקודת רתיחה וכולם רוצים להביט לכל מועמד ב"לבן של העין" ולראות מה יש לו לומר על העתיד של כולנו פה בישראל. המסרים שעוברים בתקשורת לפעמים מטעים והרבה ישראלים מבקשים לפדוש את המועמדים פנים מול פנים ולשפוט במו עיניהם את טיבם של המועמדים. רוב הישראלים גם מנצלים הזדמנות זו כדי לשאול את השאלות הכי קשות שיש להם ולראות איזה תשובות ניתן לקבל מכל מועמד. כשאתה משוחח עם מישהו פנים מול פנים אתה יכול לשפוט אותו כאדם שאולי יקבל את קולך בבחירות.

מעל 60% מהישראלים דיווחו כי לו היתה להם אפשרות להכיר את המועמד שלהם לבחירות באופן אישי – היו חוטפים את ההזדמנות. לכולנו יש הזדמנות כזו – בחוגי הבית שעורכים כעת כל המועמדים לקראת הבחירות. אם כן, זה הזמן לגלות אחריות לגורל המדינה, ולהכיר את המועמד שלכם פנים אל פנים – כדי שתדעו בוודאות, שעתיד המדינה מופקד בידיים טובות.

 

הבחירות הקרובות בישראל – ממש עוד מעט

ניהול מדינה הוא לא עניין של מה בכך – בטח לא הניהול של מדינת ישראל, הקטנה, מוקפת האויבים, ובעלת המציאות הכלכלית הלא פשוטה. בשנים האחרונות (ואולי גם לכל אורך חייה), מדינת ישראל מתמודדת עם מורכבויות כמו תקציב כלכלי ויוקר המחיה שהולך וסוגר על מעמד הביניים; צרכים ביטחוניים שמשפיעים על איכות החיים של עשרות אלפי תושבים בישראל; ורבים אחרים. באפריל הקרוב נקבל כולנו הזדמנות לבחור מחדש – לבחור במנהיג ראוי, מנהיג שיכול לשמור על כל מה שיפה, ולתקן את מה שהתקלקל, בארצנו הקטנטונת.

 

המשמעות של בחירה נכונה במנהיגים של המחר בממשלת ישראל היא נרחבת. הממשלה החדשה תשפיע על מגוון תחומים בחיי היום יום שלנו, החל מהמחירים בסופר, וכלה בביטחון המדינה, שיאפשר לנו לישון בשקט בבתים שלנו, כמו גם לשלוח את הילדים לצבא בלב רגוע. לכן ההצבעה שלכם חשובה. כדי שתבחרו נכון, על פי צו ליבכם ובמועמד שבאמת ישמיע את דעתכם בממשלה, חשוב שתדעו עבור מי אתם מצביעים. מי שמתכוונים להציע את מועמדותם לבחירות הקרובות – מציעים מידע "לעוס" ומעובד בקמפיינים של בחירות שבכלל לא הם תכננו – אלא אנשי שיווק ממולחים. אל תתנו למסרים הפרסומיים להטעות אתכם!

 

בדוק אם המועמד שלך מגיע לאזור מגוריך ונותר מקום לפגוש אותו על ידי סטטוס גילך:

מעל גיל 18

מתחת גיל 18

 

חשוב שתדעו, שבנוסף לקמפיינים אגרסיביים של פרסום המונים, כל המועמדים יצאו לחוגי בית, בהם יאפשרו לבוחרים להכיר אותם מקרוב. חשוב, שגם אתם תיגשו להכיר את המועמד שלכם, לשאול אותו את כל השאלות הקשות, ולהקשיב לו באופן בלתי אמצעי. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נותנים את הקול שלכם למועמד הראוי, ובוחרים בהנהגה הטובה ביותר לארץ ישראל – ולנו, אזרחי המדינה. לכן, בין אם כבר בחרתם ואתם מרגישים בטוחים במועמד שתרצו להצביע עבורו, או בין אם אתם עדיין מתלבטים, יש סיבות טובות להגיע למפגש עם המועמדים המעניינים עבורכם – מפני שזו הדרך היחידה להכיר את האדם שמאחורי השלטים, ולהתרשם באופן בלתי אמצעי ממה שהוא מביא איתו, מאופיו כמו גם מהמצע שלו.

 

בחירות מתקרבות
באפריל הקרוב נקבל כולנו הזדמנות לבחור מחדש

מועמדים מעדיפים לרכז מאמץ בקמפיין דרך אמצעי התקשורת

בעידן המתוקשר והדיגיטלי, אין ספק שישנם ערוצי פרסום (כמו למשל הופעה בטלוויזיה, ראיונות המשודרים ברדיו, אתר אינטרנט מרשים, פעילות ברשתות חברתיות, ועוד) המספקים חשיפה משמעותית הרבה יותר, ביחס לאותם חוגי בית שמאפשרים מפגש בלתי אמצעי עם המועמד או המועמדת שלכם. בניגוד לכל אלה, המפגש האישי עם המועמדים בחוגי הבית ובכנסים האישיים, מאפשרת התרשמות אישית ואנושית – מהאדם עצמו, מיכולות הניסוח שלו, מהחברותיות שלו, מהמחוייבות שלו, מהערכים שלו, ומהאכפתיות שלו – כל אלה, בזמן שקל להתרשם מהם במפגש אישי, הם "מטופלים" ברבים מערוצי הפרסום האחרים, ליצירת רושם מתוכנן וקבוע.

 

הבוחרים המשתתפים באירועים כמו חוגי בית להיכרות אישית עם המועמדים בבחירות הקרובות, נהנים ממצב בלתי אופייני שכדאי לנצל אותו, אירוע בו אנו קהל הבוחרים והמתמודד בבחירות עומדים זה מול זה על קרקע שווה, ומוזמנים לנהל שיחה אמיתית – על מה שחשוב לכם באמת.

 

חוגי בית: הזדמנות לעשות יותר מאשר רק לשמוע

בישראל רוב הציבור מתייחס לבחירות ברצינות רבה – ובצדק. לכולנו דעות בנוגע לאופן בו היינו רוצים שהדברים יתנהלו וחשוב לנו להעניק את קולנו למועמד שחושב כמונו, לחזק אותם ולאפשר להם לפעול בהתאם.

 

בתקופה זו של לפני בחירות מנהלי קמפיינים פועלים בדרכים שונות כדי לגייס תמיכה למועמדים ולמפלגות, בין השאר – על ידי קיום כנסים והשתתפות של מועמדים בחוגי בית, במסגרות מצומצמות המאפשרות חיבור והיכרות אישיים יותר.

 

אירועים בהם אנחנו יכולים לפגוש מועמד פנים אל פנים, בין אם ממושב באולם או, אפילו מקרוב עוד יותר, בחוג בית מצומצם, הם הזדמנות להתרשם מן המועמד באופן ישיר וללא תיווך של עורך, מראיין, כותב נאומים, עוזר אישי, מנהל אתר אינטרנט או מנהל דף הפייסבוק. בכנסים ובחוגי בית ניתן להתרשם מן המועמדים עצמם ממש ולא רק מדעותיהם, ייתכן ונהיה מופתעים לטובה או לרעה, בכל מקרה המפגש יסייע לנו לגבש דעה.

 

ההשתתפות באירוע כזה תאפשר בדרך כלל גם הצגת שאלות נוקבות, שתאלץ את המועמד להציג דעותיו ותוכניותיו בנוגע לנושאים הקרובים לליבכם, להסיט את הדיון המתנהל בין הפנל למשתתפים ולמקד אותו במה שחשוב לכם באמת.

 

פעמים רבות אנו שומעים מועמדים מדברים באמצעי תקשורת או קוראים מאמרים האמורים לתאר את עמדותיהם ומרגישים שהיינו רוצים גם להגיב, לשאול, להקשות ולדרוש תשובות ברורות יותר. מומלץ מאוד לכל מי שחשוב לו להצביע באופן התואם את עמדותיו להשתתף בכנסים, להגיע לחוגי בית ולפגוש את המועמדים פנים אל פנים.

 

בדוק אם המועמד שלך מגיע לאזור מגוריך ונותר מקום לפגוש אותו על ידי סטטוס גילך:

מעל גיל 18

מתחת גיל 18

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme