יש לכם מיליון דולר לבזבז? אלה הנכסים שתוכלו לקנות בארה"ב

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

המחירים בישראל נראים לכם מוגזמים? אתם כנראה צודקים, הנה כמה נכסים שווים שתוכלו לקנות בארה"ב במיליון דולר:  

 

Atlanta:

הבית החמוד הזה יעלה לכם בדיוק מיליון דולר. הוא ממוקם בפיצ'טרי פרק שבאטלנטה ומשתרע על פני כ- 1,200 מטר.  יש בו שבעה חדרי שינה ושישה חדרי אמבטיה. חוץ מזה יש בו שלושה קמינים, סוויטת הורים, חצר מהממת והדובדבן- שלושה חדרי ארונות.

 

 

 

Boston:

נדל"ן זה עניין של לוקיישן, אז בבוסטון  תקבלו באותו מחיר של אטלנטה יחידת דיור עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה, אבל אולי הנוף המהמם אמור לפצות על ההפרש. היחידה כוללת מטבח פתוח, פרקט משובח בכל הדירה ונוף לנמל של העיר.

בכל חודש תאלצו להיפרד מעוד $910 לטובת חברת הניהול של הקומפלקס שכולל קונסירז' שיעמוד לשרותיכם 24 שעות ביממה ובריכה מחוממת. אם תרצו חניה צמודה, זה תצטרכו לשלם אקסטרה.   

 

 

Chicago:

תמורת  $998,000 אתם יכולים לקנות דירה בגודל של כ- 124 מ"ר , עם שלושה חדרים, שני חדרי אמבטיה ומרפסת ענקית שמשקיפה על נוף עירוני עוצר נשימה. הדירה ממוקמת באחד מהאזורים המבוקשים של שיקאגו.

שרותי הניהול יעלו לכם  676 $ לחודש, אבל תמורת זה תקבלו  גישה אל מועדון בריאות, ברכה ותיאטרון.

 

 

Cleveland:

האחוזה הזו בקליבלנד שווה $945,000, ומשתרעת על פני כ- 508 מ"ר בנוי, ועוד יותר מ- 6 דונמים של שטח סביב הבית. במונחים אמריקאים מדובר רק במיני אחוזה, אבל אנחנו מוכנים להסתפק בזה. הבית כולל שישה חדרי שינה ושישה חדרי אמבטיה.

 

Miami:

אם אתם פריקים של נוף, הנכס הזה במיאמי יכול להתאים לכם. תמורת  995,000 $ תקבלו דירה שמוקפת במרפסת עם נוף של 360 למפרץ. דמי הניהול בפרויקט הזה גבוהים במיוחד במושגים אמריקאים-  $1,898 לחודש, תמורתם תקבלו בריכה, מכון כושר ומגרשי סקווש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme