המנוי לחדר כושר יקר מידי? ככה תבנו חדר כושר ביתי ב 500 ש"ח

רננה מור5 דקות קריאה
לתכנן חדר כושר ביתי
שתף:

מנוי לחדר כושר יכול להיות עסק יקר, בעיקר כשהוא מקשט את חשבון האשראי שלכם אבל לא ממש מכניס אתכם לכושר. אז אם אתם רוצים לחסוך כמה אלפי שקלים בשנה, או סתם מתעצלים לצאת מהבית, מצאנו דרך חסכונית לבנות חדר כושר ביתי בלא יותר מ- 500 ש"ח.

 

מזרן- מרכיב חשוב בכל חדר כושר ביתי. רצוי לקנות מזרן עבה ונוח, כי הוא יהיה הבסיס לתרגילים רבים שתעשו בשכיבה  וגם כי זה יחסוך לכם תלונות מהשכנים בקומה למטה.

 

 

מחיר: בין 50 ל-100 ₪.

 

כדור פיטבול- כדור גדול וגמיש, שאפשר  לבצע עליו המון תרגילים שיחזקו את כל שרירי הגוף ובמיוחד את  שרירי הבטן, הגב והמייצבים. כדאי לבחור כדור בצבע שיתאים לחדר, כי מדובר באביזר עם הרבה נוכחות.

 

מחיר: בין 70 ל- 200 ₪.

 

משקולות יד ורגל– כמעט כל תרגיל שתעשו בחדר הכושר, אפשר לעשות עם משקולות. בשכיבה, עמידה, על המזרן או בישיבה ואפילו על כדור הפיטבול. אם אתם מתחילים, מומלץ לא להיסחף עם המשקל ולהתחיל עם משקולות של 1 ק"ג.

מחיר בין 5 ל-15 ₪ לק"ג.

 

גומיות כושר- אם משקולות זה לא הקטע שלכם, אתם יכולים להחליף אותן בגומיות כושר. בעזרת תרגילי כוח עם הגומיות תשיגו את אותו אפקט ותרכיבו לעצמכם חדר כושר ביתי בסלון.

מחיר בין 20 ל- 80 ₪.

 

שק אגרוף- אם אתם בעניין של שריפת קלוריות מוגברת או סתם שחרור אגרסיות, שק איגרוף יכול להתאים לכם.

 

חדר כושר ביתי ושקי אגרוף

מחיר בין 100 ל-500 ₪.

 

לפני שאתם רצים בהתלהבות לחנות הקרובה, כדאי בשלב ראשון לרכוש אביזרים יד שנייה או להזמין אונליין, לבדוק אם אימון בבית זה הדבר בשבילכם ואז לשדרג לאביזרים מורכבים יותר. בכל זאת, חדר כושר ביתי דורש מחויבות מסוג אחר, בטח אם חסכתם הרבה כסף על הדרך.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme