5 אפליקציות ואתרים שיוזילו לכם את החופשה הבאה

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

אפליקציות  הפכו את תכנון החופשה שלנו למשימה הרבה יותר קלה, ובהרבה מקרים גם יותר זולה. יש היום המון אפליקציות שיכולות לעזור לכם בכל צעד שתעשו לפני או תוך כדי חופשה,  אנחנו דגמנו חמש מוצלחות במיוחד, חלקן חדשות ואחרות ותיקות יותר:    

 

Wherefor:

אם אתם יודעים מה התקציב שלכם לחופשה, אבל לא סגורים על איזה יעד מתאים לתקציב, זו האפליקציה שיכולה לעשות לכם סדר.  כאן אתם יכולים להזין את התקציב שלכם, והאפליקציה תציג את כל היעדים הרלוונטים בהתאם לתקציב שקבעתם. המחיר שתקבלו כבר כולל את מחיר הטיסות והמלון.  

 

 

 

SkyScanner:

לאפליקציה הזו יש כבר יותר מ- 25 מיליון משתמשים (כולל כותבת שורות אלה), והיא נחשבת לאחת האפליקציות המוצלחות ביותר בתחום הזמנת הטיסות הזולות. אתם מזינים את יעדי הטיסה, והאפליקציה מחפשת את ההצעות הזולות ביותר, כולל טיסות לואו קוסט.  אתם יכולים לחפש גם לפי קטגוריות שונות כמו מספר עצירות, מחיר, חברת תעופה ועוד. לחלק מהיעדים יש גם חבילות שכוללות מלון והשכרת רכב.

 

 

 

XE Currency:

אפליקציה להמרת מטבע, שיכולה להמיר כל מטבע בעולם ופועלת גם כשהמכשיר לא מחובר לרשת. מאז שהושקה בתחילת השנה, כבר הורידו אותה לא פחות מ-20 מיליון איש.

 

RoadNinja:

האפליקציה מציעה מדריך לשוכרי רכב בחו"ל שכולל השוואת מחירי דלק, מה מצב הדלק במכונית, איפה תמצאו את תחנת הדלק הקרובה ביותר, אילו מסעדות והמלונות נמצאים באזורכם ונווט בדרכים.

 

 

 

BoNaUf:

לרוב סוכניות הנסיעות הגדולות בישראל יש אפליקציות. האפליקציה של השטיח המעופף מציעה דילים וטיסות של הרגע האחרון, בימי רביעי בלבד. כאן תוכלו למצוא חבילות או טיסות שנותרו במלאי בעיקר למדינות אגן הים התיכון ומדינות שונות באירופה.

 

Bonauf

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme