המיזם החדש שמציע לכם ייעוץ כלכלי דרך הווטסאפ – בחינם

אביה פרי2 דקות קריאה
ייעוץ כלכלי דרך הווטסאפ מוצע לכם בחינם
שתף:

אם רק הייתם יכולים להתייעץ עם גורם מקצועי על ההוצאות וההכנסות שלכם, לוותר על האקסל ולדעת שיש לכם את מי לשאול שאלות גורליות בכל רגע נתון, הכול היה טוב יותר. אם הייתם מקבלים את ייעוץ כלכלי כזה בחינם, הייתם בטח מרוצים הרבה יותר. אז עכשיו מסתבר שמישהו כבר חשב על זה קודם – ומציע לכם בדיוק את הפתרון הזה. תכירו את שירות riseup החדשני, זה שמציע לכם שירות של "עוזר אישי" שמבין בכסף ישירות בווטסאפ, ללא עלות. השירות מציע תזרים אוטומטי מותאם אישית, בלי אקסלים ובלי לנהל מעקב ידני. הודעות מעקב על התזרים ישירות לווטסאפ שלנו. יצאנו לבדוק

 

איך זה עובד?

"טכנולוגיה מתקדמת וצוות אישי אצלך בווטסאפ. ברגע שעולה לך התלבטות כלכלית, אנחנו כאן כדי לנתח את המצב ולתת לך מענה" אומרים בחברה, למעשה המצטרפים לשירות נותנים גישה לחשבונות האשראי והבנק שלהם, כך שליועצים קיימת גישה והם גם מחויבים בסודיות. השירות עוזר לך לשומר על מודעות לתזרים שלך, כלומר מקל עליך לדעת כמה הוצאת בכל תחום (הרכב, דיור וכו) מבלי שתאלץ לנהל מעקבים מתישים בעצמך. הבוט של השירות שולח באופן אוטומטי את התזרים וכך ניתן לשמור על מודעות באופן "פאסיבי" מבלי לערוך בדיקות בחשבונות בכל יום- יומיים.

 

 

התייעצות כלכלית

נוסף על השירות של שקיפות התזרים, מציע שירות riseup גם מעין יועץ כלכלי שזמין להתייעצויות קטנות כגדולות – "מדובר בטכנולוגיה מתקדמת וצוות אישי אצלך בווטסאפ. ברגע שעולה לך התלבטות כלכלית, אנחנו כאן כדי לנתח את המצב ולתת לך מענה."

 

 

אבטחת מידע

"אנחנו רשומים כמאגר מידע רשמי ברשות להגנת הפרטיות ומיישמים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע. ​אפשר לקרוא עוד כאן."

 

למה בווטסאפ?

הווטסאפ משמש רבים מאיתנו בהתנהלות היום יומית הכללית והכלכלית בפרט, רבים הזוגות שנוהגים לפתוח לעצמם קבוצת ווטסאפ מיוחדת לרישום ומעקב על הוצאות וכן יחידים שפותחים קבוצה עם עצמם. במובן הזה, השירות החדש דווקא נוח והגיוני לחלוטין. במקום להוריד אפליקציה ייעודית, כזו שתישכח עוד לפני שנבין איך היא עובדת, יש לנו יועץ צמוד שתמיד זמין לשירותנו באפליקציית המסרים שכולנו מכירים מצוין.

 

 

מי עומד בראש השירות?

בראש החברה עומד צוות עם רקורד עשייה מרשים וניצוצות בעיניים וחזון החברה, כפי שהיא מציגה אותו, הוא להשתמש בכח של הטכנולוגיה כדי ליצור שינוי אמיתי ולהפוך את המציאות הכלכלית בישראל לטובה ונגישה יותר. "כדי שזה יקרה, גייסנו משקיעים, צוות ושותפים לדרך ואנחנו מגיעים כל בוקר לעבודה ומשפרים את המציאות הכלכלית של הלקוחות שלנו בכל רגע."

 

מנכ"ל החברה הוא יובל סמט; ב-2011 מכר את החברה שהקים ל-Klarna (בנק דיגיטלי שבדי), הצטרף אליה ובנה מוצרים לקהל של כ-70 מיליון לקוחות בתור סמנכ״ל מוצר וסמנכ״ל טכנולוגיה. יובל מייעץ לסטראטאפים בשלבים שונים של פיתוח המוצר ומלמד בתוכנית Zell של המרכז הבינתחומי.

 

 

למה ייעוץ כלכלי בחינם?

כמו כל מוצר חדש שדורש את אמונו של הצרכן, קל יותר להציעו בחינם. בחברה טוענים כי יוציאו בהמשך מוצרים נוספים שיהיו בתשלום וכי תהיה שקיפות לגביהם, אך כרגע מטרתם היא שכמה שיותר אנשים יוכלו לשפר את מצבם הכלכלי באמצעות השירות המוצע.

 

נוח או מסוכן?

המחשבה על הפקדת הסיסמאות ופרטי האשראי וחשבונות הבנק גורמים לי לנוע באי נוחות, אני מודה. אך אם נודה באמת כך גם הרגשנו בעבר לגבי קניות באינטרנט (זה לא ילך! מי יכניס פרטי כרטיס אשראי מלאים באינטרנט?), לגבי אפליקציות של בנקים ושירותים רבים שרכשנו את אמונינו לאט ובזהירות. בחברה טוענים כי המערכת רק קוראת את הפרטים ולא מבצעת שום פעולה, אך כמובן שמי שמעוניין בשירות צריך לבחון בעיון את מדיניות הפרטיות ואת האופן שבו יוכל להתנתק בעתיד, אם ירצה בכך.

 

 

מודעות כלכלית

מכירים את הרגע הזה בסוף החודש שבו עוברים על פירוט האשראי ולא מאמינים שהוצאנו את כל זה? מודעות כלכלית לבדה עשויה לחסוך לנו כסף רב שלא היינו מוציאים אם היינו יודעים כמה כבר הוצאנו בתחום הזה החודש, או מה היתרה המדויקת שלנו בבנק. קיימות שיטות רבות למעקב ותכנון בניהן בניית תקציב, שימוש בשירותי יועץ כלכלי וכן אפליקציות ניהול תקציב שונות שמקבלות גישה לחשבונותינו או לחילופין ניתן להזין בהן הוצאות והכנסות באופן ידני. Riseup מציעה שירות חדש, חדשני ומעניין, המציע דרך נוספת לגשר על פער המודעות, וכן אדם להתייעץ איתו, שלכאורה אינו תלוי בדבר ויכול לתת לנו זווית אובייקטיבית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme