מחפשים תמונות לאתר? 5 אתרי תמונות חינמיים שיכולים לחסוך לכם כסף

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

בחירת תמונות מתאימות לאתר האינטרנט יכול להיות תהליך לא פשוט  וגם יקר. גם אם מצאתם את התמונה המושלמת בשבילכם, יכול להיות שלא תוכלו להשתמש בה כי היא מוגנת בזכויות יוצרים או שתצטרכו לשלם עבורה די הרבה כסף. אבל יש לכם אפשרות אחרת- אתרי תמונות חינמיים.

 

יש די הרבה אתרים כאלה, שמציעים תמונות באיכות טובה וללא תשלום , רק שימו לב תמיד שהתמונות חופשיות בזכויות יוצרים. הנה 5 אתרים כאלה:

 

FLICKR

פליקר היא רשת חברתית בה יוצרים וצלמים מעלים תמונות שלהם, והיא נחשבת למאגר הגדול ביותר בעולם של תמונות חינמיות. אבל שימו לב שגם אם התמונות חינמיות אתם צריכים לתת קרדיט ליוצר. כדי לחפש תמונות חינמיות, אתם צריכים להגדיר בחיפוש שאתם מחפשים "קריאטיב קומונס".

Flickr

 

 

GRATISOGRAPHY

האתר הזה שייך לצלם ראיין מקגווייר, ויש בו בעיקר תמונות אמנותיות באיכות גבוהה מאוד. באתר אין בכלל זכויות יוצרים והתמונות חופשיות לכל שימוש. אין באתר חיפוש אז תצטרכו פשוט לגלול ולהנות מהתמונות המקסימות.

Gratisography

 

 

PIC JUMBO

אתר גדול יחסית עם יותר מ- 600,000 תמונות חינמיות ופתוחות לגמרי לכל שימוש. כאן יש חיפוש לפי קטגוריות שונות כמו אופנה, אנשים, אוכל ועוד.

Picjumbo

 

 

Superfamous

אתר חינמי ששייך למעצב Folkert Gorter, והרקע העיצובי משתקף בכל תמונה. אם אתם מחפשים תמונות בסגנון אלגנטי ואיכותי, זה המקום.

Folkert

 

 

Unsplash

האתר הזה עובד בשיטה קצת אחרת, אתם נרשמים לאתר ומקבלים 10 תמונות חדשות  כל 10 ימים.

Unsplash

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme