המטבח הרובוטי החדש: בקרוב כולם יוכלו לבשל לחברים ארוחת גורמה מטורפת

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

אם תמיד חלמתם להרשים את החברים בארוחת ערב מדהימה, אבל אתם עדיין מתאמנים בלהכין מקושקשת, המטבח הרובוטי יכול להגשים לכם את החלום.

 

תמורת 75,000 דולר ממש בקרוב תוכלו לרכוש מטבח שיבשל עבורכם ארוחת גורמה מלאה, וגם ינקה הכל בסוף הערב.

 

המטבח הרובוטי כולל שתי זרועות רובוטיות שמצויידות בחיישני מישוש, תנור, כיריים, ומסך מגע. הזרועות הרובוטיות נראות כמו משהו שמתאים למפעל ייצור ולא לעבודת בישול עדינה, אבל מסתבר שהזרועות האלה יכולות לעשות פעולות עדינות ומדויקות מאוד כמו לערבב רוטב, לקשט את הצלחת בעלי בזיליקום טריים ועוד. מרכז הבקרה של המטבח הוא מסך המגע, דרכו אתם בוחרים את הארוחה שאתם רוצים שהרובוט יבשל, והוא גם יכול תקשר עם רוב אביזרי המטבח כמו כמו בלנדרים, מיקסרים, סכיני שף ועוד.

את המטבח הרובוטי פיתחה חברת Molly Robotics של היזם הבריטי Mark Oleynik,  איש מחשבים שהחליט לפתח רובוט שיעזור לאנשים שאין להם מושג בבישול להנות מאוכל טוב בבית. הפיתוח שלו זוכה להרבה מאוד התעניינות ברחבי העולם, למרות שהמחיר לצרכן לא ממש פונה לאדם הממוצע, אבל הפוטנציאל של המטבח הרובוטי יכול ליצור מהפכה אמיתית במטבחים ביתיים ומקצועיים.

 

אז איך זה עובד? המערכת של המטבח הרובוטי בעצם מתרגמת את  תהליך העבודה  של שף אנושי לסדרת פעולות דיגיטליות בעזרת מצלמת 3D. כל פעולה שהשף עושה מועברות לדאטה בייס, ובעזרת אלגוריתם מיוחד התנועה מתורגמות לתנועה דיגיטלית. בשלב זה למטבח הרובוטי יש מספר מתכונים מוגבל ששמור בדאטה, ואתם יכולים לבחור בעזרת המסך באחד המתכונים, אבל בהמשך מבטיחים בחברה ספריית מתכונים שתכלול אלפי מתכונים מגוונים.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme