רוצים לטייל ולעבוד? חמישה מקצועות שיאפשרו לכם לחיות את החלום

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

אם תמיד חלמתם על טיול בעולם בלי תאריך חזרה או לגור בכל מקום שבא לכם, אבל בסוף היום מצאתם את עצמכם במשרד אפרפר, היום אתם יכולים להגשים את החלום די בקלות. הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם הפכו את החלום שלהם לדרך חיים, ואפילו יש לזה שם – נוודות דיגיטלית או digital nomads.

 

נוודות דיגיטלית היא טרנד עולמי חם, בעיקר בקרב אנשים שמתחזקים קריירות אונליין, ובמקום לעבוד מהבית בוחרים להחליף את הבית כל כמה זמן, תוך כדי טיול בכל מקום שמתחשק להם.

 

במקביל לפריחה של דרך החיים הזו, גם אתרי הפרילאנסרים כמו elance או oDesk התחילו לצבור תאוצה. מעסיקים רבים זיהו את האפשרות לגייס עובדים טובים שתלויים בהכנסה כדי להמשיך ולטייל, והפרילאנסרים מצידם זיהו את האפשרות להגדיל את כמות המעסיקים הפוטנציאלים מכל מקום בעולם ולפעמים אפילו לזכות בעבודה קבועה במדינה שמצאה חן בעיניהם במיוחד, ולהתיישב בה באופן קבוע.

 

Flickr / Steven Zwerink
Flickr / Steven Zwerink

נוודות דיגיטלית לא מתאימה לכל אחד, יש כאלה שחוסר היציבות לא עושה להם טוב ואם הבחירה היא בין עבודה קבועה לבין עסק עצמאי הבחירה תהיה תמיד באפשרות הקבועה יותר. רוב הנוודים הדיגיטלים הם צעירים ללא משפחות, אבל לא רק. יש די הרבה משפחות שארזו את הילדים, כמה לקוחות קבועים ויצאו לדרך.

 

בדרך החיים הזו יש לא מעט סיכונים פיננסים, וגם ביטוח הבריאות היקר יחסית יכול להיות עול כלכלי לא קטן, אבל מצד שני זו דווקא יכולה להיות הזדמנות לא רעה לחסוך קצת כסף. זה לא סוד שיוקר המחייה בישראל הוא גבוה, אבל כאן יש לכם אפשרות לבחור בשהיה במדינות שיוקר המחייה שלהן נמוך משמעותית ובמקביל להרוויח את אותם סכומים שהרווחתם בארץ.  

 

אם כבר ברור לכם שלהיות שכירים  זה לא בשבילכם, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להיות נוודים דיגיטלים זו אשרת שהייה, קצת תעוזה ויצר הרפתקנות וכמובן קריירה שאפשר לתחזק אונליין.

 

אם אתם לא סגורים על איזו קריירה לבחור, הנה כמה תחומים שמתאימים בול לנוודות דיגיטלית:

 

כתב פרילאנס: כשחושבים על זה, הדברים העקריים שאתם צריכים כדי לכתוב הם לפ טופ, אינטרנט סביר והשראה, ואותם אתם יכולים למצוא היום כמעט בכל מקום בעולם.  את רוב הלקוחות שלכם אתם ממש לא חייבים לפגוש, ובמקרה וזה ממש חשוב שיחת סקייפ אמורה להספיק.

 

Flickr / Eelke
Flickr / Eelke

 

 

 

מפתחי אתרים: כמו במקרה של כותבי תוכן, הלוקיישן לא ממש רלוונטי לעבודה ויש לכם אפילו יתרון על אנשי התוכן כי קוד היא שפה בינלאומית. הביקוש למפתחי אתרים הוא גבוה כמעט בכל מקום בעולם, אז יש אפילו סיכוי תמצאו את משרת חלומותיכם תוך כדי נוודות.

 

web dev

 

 

צלמים: אם החלטתם להיות צלמים מקצועים, ניידות היא גם ככה חלק מדרישות התפקיד. כל מה שאתם צריכים זו מצלמה ממש טובה, והנדודים שלכם בעולם כבר ידאגו לזה שתיק העבודות שלכם יהיה מדהים.

 

Photographer

 

 

בלוגר/ית: כדי לתחזק בלוג מצליח אתם צריכים להציע לקוראים שלכם מידע, וטיול בעולם יכול להיות אוצר של מידע שאין לכל אחד. אתם יכולים לתחזק בלוג עצמאי או להציע לאתרים בתחום הטיולים שיתופי פעולה שיכולים להניב לכם הכנסה נוספת. אתם יכולים גם להקים בלוג שמיועד לקהילת הנוודים הדיגיטלים, שרק הולכת וגדלה.

 

Blogger

 

 

מורה פרטי אונליין: היתרון העקרי של מורים אונליין הוא שהם חוסכים מהתלמידים שלהם להגיע אליהם. היתרון הזה נשמר בכל מקום שאתם נמצאים בו בתנאי שהבדלי הזמנים הם לא בלתי אפשרים. כל עוד יש לכם סקייפ בתפקוד אופטימלי, אתם מסודרים.

 

Online Tutor

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme