אפשרויות לעבוד מהבית – 6 מקצועות שיגשימו לכם את החלום

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

מנכ"לית יאהו מריסה מאייר, אולי הצהירה שבחברה שלה לא יעבדו יותר מהבית, אבל נראה שאף אחד לא ממש התרגש והמגמה של אנשים שמעדיפים לפתח את הקריירה מהסלון ומחפשים אפשרויות לעבוד מהבית רק גדלה.

 

הסיבות לכך שהרבה אנשים מעדיפים לעבוד מהבית מגוונות, חלקם אנשי משפחה שמעדיפים להיות בבית כשהילדים חוזרים מבית הספר או הגן, אחרים החליטו להם מעדיפים להיות עצמאים ולנהל את הזמן שלהם ויש גם כאלה שלעמוד כל יום בפקקים אינסופיים נראה להם כמו בזבוז זמן מיותר. גם המעסיקים גילו את היתרון הכלכלי שיש בהעסקת עובדים מהבית, בעיקר כי זה מאפשר להם לצמצם למינימום את שטח המשרדים.

 

הקפיצה הגדולה במספר האנשים שעובדים מהבית התרחשה בזכות הטכנולוגיה, כי היום כלי העבודה המרכזי בשורה ארוכה מאוד של תחומים הוא המחשב, ואותו תמצאו בכל בית.

עבודה מהבית לא מתאימה לכל אחד, וגם לא לכל תחום. אם העבודה שלכם כוללת בעיקר עבודת צוות או פגישות, זה פחות מתאים. אבל אם כבר החלטתם שזה הכיוון ואתם מחפשים אפשרויות לעבוד מהבית אלה חלק מהתחומים שיכולים להתאים לכם:

 

מתכנתים

ברוב המקרים מתכנתים עובדים לבד מול מחשב, ויכולים בקלות לדלג על השלב של להגיע למשרד מידי בוקר. עדיין אין מספיק חברות בארץ שמעסיקות מתכנתים במשרה מלאה מהבית, אבל כנראה שזה רק עניין של זמן. גם אם ממש תתגעגעו לסיעור מוחות עם הקולגות, תוכלו לפתור את זה בשיחת סקייפ.  

 

אנשי תוכן

גם אנשי תוכן צריכים בעיקר חיבור לאינטרנט וטלפון, כך שבעצם אין להם ממש סיבה להגיע למשרד כל בוקר. אם תכנסו לקבוצות פייסבוק של אנשי תוכן, תגלו שהיום רבים מהם מעדיפים לעבוד כפרילאינסרים, בעיקר כי כך הם יכולים להרוויח קצת יותר ולבחור עבור מי ובאילו נושאים הם כותבים.  

 

מעצבים גרפיים

כלי העבודה העקרי של מעצב גראפי הן תוכנות גראפית, וגם את ההשראה שלהם הם שואבים בעיקר מעולמות הדיגיטל. באתרי הפרילאנסרים אפשר למצוא הרבה הצעות עבודה למעצבים פרילאנסרים, עם ובלי ניסיון.

מעצבי אתרים

מעצבי אתרים מתפרנסים מעולם הדיגיטל, וזה רק טבעי שכל מה שהם צריכים כדי לעשות את העבודה הוא מחשב טוב. מלבד חברות שעוסקות בעיקר בעיצוב אתרים, הנטייה היא להעסיק מעצב אתרים כפרילאנס לפרויקט נקודתי ולא במשרה מלאה, אז אם תבחרו בקריירה של עיצוב אתרים רוב הסיכויים שתעבדו מהבית.

 

מנהלי מדיה חברתית ומקדמי אתרים

מנהלי מדיה חברתית הם אלו שאחראים על התנהלות החברה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר. מותגים גדולים שפעילים מאוד ברשתות חברתיות יעסיקו בדרך כלל מנהלי מדיה אינהאוס, אבל יש כאלה שאין להם הרבה נכסים דיגיטלים. כאלה יחפשו בדרך כלל עובדים שיוכלו לעשות את העבודה מהבית. גם מקדמי אתרים (SEO) יכולים בהחלט לעשות את העבודה שלהם מהבית.

 

מתרגמים

מתרגמים חייבים לשלוט בשפות, אבל האם הגעה למשרד כל בוקר תשפר את עבודתם? רוב הסיכויים שלא. חברות תרגום רבות שמעסיקות מתרגמים לשפות שונות, אפילו מעדיפות שהם יעשו את העבודה מהבית ויספקו את התרגומים בלי עיכובים מיותרים כמו פקקים בדרך למשרד.

 

אנשי גיוס והשמה

חברות רבות נעזרות בחברות גיוס והשמה חיצוניות, אם זה בגלל שהקפי הגיוס שלהם גדולים, או שהם דווקא מחפשים מועמדים בתחום מאוד ספציפי.  אם יש לכם מספיק קשרים וניסיון, אתם יכולים להקים חברת השמה מהבית ולהציע לחברות אפשרויות גיוס חיצוניות או להקים חברת בוטיק שתתמחה באיתור מועמדים מבוקשים במיוחד.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme