עבודה מהבית דרך האינטרנט – 14 דרכים לייצר הכנסה נוספת בישראל ב-2019

עומר גלעדי7 דקות קריאה
עבודה מהבית דרך האינטרנט - יצירת הכנסה נוספת מהבית
שתף:

למי שפספס, יש היום שפע של דרכים לייצר הכנסה נוספת מהבית. בזמן שאתם שומרים על העבודה הרגילה, היומיומית שלכם, אתם יכולים להרוויח עוד כמה מאות ואף אלפי שקלים. יש גם מי שבוחר לעשות זאת במשרה מלאה, וממילא לא תמיד נדרשת הכשרה מיוחדת. במקרים רבים תוכלו ללמוד את הכול לגמרי לבד, בלי ניסיון ובלי ידע מוקדם. תוכלו גם לשלוט בשעות, לקבוע את לוח הזמנים ולהחליט כמה עבודה תיכנס מתי. זה אולי יפתיע אתכם, אבל יש גם מי שמייצר הכנסה מרשימה מאוד באמצעות עבודה מהבית דרך האינטרנט.

 

אז עכשיו הגיע הזמן להישען לאחור, להכין דף ועט, ולהתחיל לחלום. אם אתם רוצים למצוא עבודה מהבית ויש לכם איזו פנטזיה לעבוד מרחוק גם כשאתם מטיילים בשדרה החמישית בניו יורק או מהחוף במקסיקו, יש לנו כמה פתרונות נהדרים. אפשר לשכוח איך הבוס אוהב את הקפה ואפשר לשדרג את השכר הקבוע שלכם עם תוספת מכובדת למדי. מי יודע, אולי אפילו תגיעו סופסוף לעצמאות הכלכלית המיוחלת ולפנסיה המוקדמת שאתם מייחלים לה כל כך. מוכנים? הנה כמה אפשרויות נהדרות למי שמחפש עבודה מהבית דרך האינטרנט.

 

 

עבודה מהבית דרך האינטרנט – תתחילו היום

ניתן ליצור הכנסה נוספת מהבית בבחירות קטנות ופשוטות, ממש בשעה ביום, כשיש לכם זמן ובדרך שמתאימה לכם. אם יש לכם קריירה אחרת, אם אתם בדיוק מגדלים ילדים קטנים או סתם אם אתם מאמינים בהכנסה פסיבית או בהכנסה ללא מאמץ גדול מדי בצידה – הנה כמה מהדרכים הכי חזקות ליצירת עבודה נוספת מהבית – אתם מוזמנים להתחיל ממש עכשיו!

 

1 – מילוי סקרים באינטרנט

 

עבודה מהבית - מילוי סקרים

 

חברות גדולות משקיעות מיליונים בערוצי שיווק שונים, והאינטרנט מציע פילוח לקוחות על פי תחומי עניין, שהופך את ההשקעות בשיווק רווחיות וממוקדות יותר. זוהי אחת הסיבות לכך שאנחנו רואים עוד ועוד חברות המציעות תגמול עבור מילוי סקרים באינטרנט. הסקרים הם לרוב מטעם חברות וארגונים מסחריים, המעוניינים לברר על הרגלי צריכה, שימוש ורכישה, לבדוק מסרים שיווקיים בקמפיינים חדשים, או לחשוף מוצר חדש ולבדוק את האטרקטיביות שלו. עם המילוי של פרטי המשתמש שלכם בפעם הראשונה, תתבקשו ליצור חשבון ובו פרטים עליכם כמו רמת ההכנסה, גודל המשפחה, הקרבה לדת, ולפעמים אפילו סוג הביטוח הבריאותי שבידיכם. כל אלה ישמשו את מערכות הסקרים השונות בהפניית סקרים מתאימים אליכם. על מילוי סקרים מתוגמלים בדרך כלל ביחס ישר לאורך הסקר וכמות השאלות שבו, כשהממוצע הוא בערך 2-5 שקלים לסקר במרבית האתרים בסקרים באורך ממוצע. הנה לפניכם, קישורים לאתרי הסקרים המובילים בישראל:

 

פרויקט המדגם

iPanel

Panel4all

בלובריז

סקרנט

 

הנה כמה מאתרי הסקרים החזקים בזירה הבין לאומית, המאפשרים עבודה מהבית דרך האינטרנט:

SwagBucks – תמצאו באתר אפשרות להרוויח כסף ממילוי סקרים, צפייה בפרסומות, ושימוש במשחקים אונליין. הרווח המוצהר הממוצע הוא בערך 2.5 אירו לשעה.
Toluna – סקרים לבדיקת איכות של מוצרים. באתר זה – ניתן לענות על סקרים מישראל עבור מוצרים בין לאומיים בלבד (ולא מוצרים מקומיים אך עדיין מאפשרים עבודה מהבית). זהו אתר המספק סקרים איכותיים והוא אינו עוסק בכמות גדולה של סקרים. לכן, בדרך כלל תמצאו מעט סקרים באתר – כלומר, אם תירשמו, תקבלו רק סקר מדי פעם – אבל הסקרים מאתר זה רווחיים יחסית, לכן שווה להירשם.
Vivatic – מילוי סקרים, כתיבת ביקורות ומשובים, ועוד.

 

 

2 – עבודה מהבית על ידי קריאת מיילים

 

עבודה מהבית - קריאת אימיילים

 

אתרים ישראליים מבססים רשימות דיוור של עשרות אלפי מנויים ומציעים לחברות וארגונים פרסום דרכם, כאשר החברים ברשימת התפוצה מתוגמלים – אם הם קוראים את המייל ופועלים על פי משימה פשוטה המפורטת בו (כמו לחיצה על באנר או על פרסומת במייל). מדובר בתגמול בדרך כלל לא מאוד גבוה (על פי רוב 25 סנט למייל, ובדרך כלל מתקבלים בין חמישה לעשרה מיילים כאלה ביום למשתמש מכל אתר), חלק מהאתרים מציעים דרכים נוספות להרוויח כסף כמו צפייה בפרסומות ביו-טיוב או הצטרפות לשירות הסקרים שלהם – בכל מקרה, מכיוון שאם לא תקבלו מיילים לא תפסידו שום דבר – למה לא להירשם?

הנה רשימה חלקית של אתרים המספקים שירות תשלום עבור קריאת מיילים ומילוי המשימות המפורטות בהם:

 

אתר 2שקל

PureCash

Cash4Mail

 

 

3 – לשחק ולהרוויח

 

עבודה מהבית - לשחק ולהרוויח

 

ישנם אתרים ברשת המאפשרים לכם לשחק במשחקים שלהם – בחלק מהמקרים הסיבה היא קידום האתר, לעיתים התגמול הוא גבוה אם אתם מפנים חברים למשחק באותו האתר; בחלק מן המקרים הסיבה היא סוג של QA – בקרת איכות. אתם משחקים במשחק ומספקים משוב לחברה, והם מבינים אם המשחק שלהם הוא הצלחה היסטרית – או שמא אולי כדאי לצמצם הפסדים ולהפסיק את הפיתוח שלו. הנה לפניכם, כמה אתרים ישראליים ובינלאומיים המתגמלים את המשתתפים במשחקים אצלם היאפשרו לכם לשחק מהבית (לא בדיוק עבודה מהבית):

 

פאלאוורה הישראלי

G2A – מאפשר מכיר משחקים במחירים זולים והופך אתכם לשותפים (Affiliates) שלו בקלות. אם תמכרו מן המשחקים של האתר – תזוכו בעמלה. האתר פופולארי מאוד ויש לו מיליוני משווקים ברחבי העולם.

AppRedeem – אתר גאוני המתגמל את הגולשים שלו על הורדת אפליקציות ודירוג שלהם. גם כאן, מדובר באתר אינטרנט פופולארי בעל מיליוני משתמשים רשומים.

Moola – אתר המציע לכם סכומי כסף על המשחק, ומוכר פרסומות בשל התנועה (Traffic) הגבוהה באתר.

 

 

4 – עבודה מהבית באמצעות אתרי PTC – להרוויח כסף על קליקים

 

עבודה מהבית PTC

Pay To Click היא שיטת תגמול עבור צפייה בפרסומות או קליקים על קישורים המופיעים בדרך כלל בתכנים שיווקיים. לא מצאנו אתרי PTC חזקים בארץ – אבל אם יש לכם חשבון פייפאל (Paypal) – אתם יכולים לגרוף הכנסות בשיטת PTC – גם מאתרים בין לאומיים. הנה כמה מהמובילים בתחום:

Neobux

Clixsense

Buxp

You Cubez

User Testing – אתר מעניין במיוחד בתחום הביקור באתרים בתמורה לתשלום – הוא אתר User Testing, המציע לא רק ביקור באתרים שונים אלא גם כתיבת משוב על האתר – וכל זאת, בתמורה לעשרה דולר(!) עבור משוב. חשוב לציין, כי המשובים הנשלחים ממשתמשי האתר נקראים, והציפייה היא לקבל משוב בעל ערך בתמורה לתשלום זה.

 

 

5 – עבודה מהבית תוך שיווק תכניות שותפים

 

עבודה מהבית - שיווק שותפים

 

פעם, תכניות השותפים התאפשרו רק עבור בעלי אתרים שיכולים להקים פלטפורמה אינטרנטית עצמאית עבור מכירות. היום – כל מה שאתה צריכים הוא בלוג או אתר אינטרנט משלכם – פרסמו קמפיינים ותהפכו לשותפים (Affiliates) של אתרים המציעים למכירה… בעצם ממש כל דבר – החל מהפתעות ליום הולדת וכלה בכלי רכב.

הנה כמה אתרים שמציעים תכניות שותפים שאולי יעניינו אתכם:

 

Click On – פלטפורמה מתווכת בין בעלי אתרים לבין מפרסמים, המאפשרת מחד לבעלי אתרים לפרסם אצלם באנרים מטעם החברה ולהרוויח פר קליק – ומצד שני למפרסמים לפרסם בעלויות מופחתות ברשת החברתית.

We Sell – רשת שותפים מובילה לפרסום על-פי הצלחה. גם כאן תוכלו להעמיד שטחי פרסום באתר שלכם לטובת פרסום בשיטת Pay Per Click. הייחוד של We Sell הוא שהפרסום מפולח על פי תוויות אתרים, לכן התשלום לקליק עשוי להיות גבוה יותר.

Trust Media – עוד רשת שותפים ישראלית, מן הגדולות והמובילות בארץ.

Pay Per Lead – רשת פרסום המבוססת על מודל Pay Per Click, דווקא לגיוס לקוחות לאתרים.

Affiligo – תכניות שותפים ועוד הרבה יותר, כולל תכניות שותפים ייחודיות לאתרים רספונסיביים לטובת פרסום בסמארטפונים וטאבלטים, שיווק ויראלי, שיווק ברשתות חברתיות ועוד.

 

 

6 – עבודה מהבית דרך האינטרנט תוך שליחת הזמנות לחברים

 

עבודה מהבית - חבר מביא חבר

 

יש המון אתרים שמאפשרים לכם לייצר הכנסה נוספת מהבית, אם אתם מצידכם תזרימו אליהם עוד משתמשים. הרעיון הוא הגדלה של התפוצה באתרים מסויימים. אתם שולחים לחברים הפניות, לעיתים בתנאים משופרים, למבצעים, או להרשמה לרשימות תפוצה – ובתמורה, אתם מקבלים שכר, נקודות או הטבות. הרעיון של "חבר מביא חבר" הוא זמין בחלק ניכר מאתרי הסקרים והתשלום עבור צפייה או עבור קליקים – והנה עוד כמה אתרים שמשתמשים בשיטת החבר מביא חבר ומתגמלים על הפניות:

פה לאוזן – שיווק בשיטת Cost Per Lead. הרעיון הוא פשוט – אתם מזמינים חברים רלוונטיים שייחשפו לתכנים שיווקיים שלהבנתכם יעניינו אותם. אם הם ממלאים פרטים בבקשה לשמוע מידע נוסף – אתם מקבלים תגמול. הם לא חייבים, אגב, לרכוש את המוצר על מנת שתתוגמלו – רק להתעניין.

AdFly – עושים SHARE לפרסומות ומרוויחים. אתר AdFly מאפשר לכם לקבל כתובת מקוצרת אישית לעמודים שיווקיים, ולהפיץ כתובת זו. תתוגמלו על כמות הכניסות לכתובת שלכם.

קליקות – הפצה ברשת חברתית ייחודית. אתר "קליקות" מציע תגמול על כתיבה ו/או הפצה ברשתות החברתיות של תכנים שיווקיים. דרך האתר תוכלו להשתמש בכלים כמו תיבת מייל, אלבומי תמונות ובלוגים על מנת להפיץ תכנים פרסומיים למכרים שלכם – ולהרוויח כסף.

GotFriends – למצוא עבודה לחברים ולהרוויח כסף. אתר GotFriends  ניראה כאתר "רגיל" לאיתור משרות – אבל הוא משתמש באחד הכלים החזקים לאיתור עובדים מתאימים לכל משרה – שיטת "חבר מביא חבר". מנגנון של תגמול מציע לך להרוויח (כמו שהם מתארים את זה: "צ'ק שמן במיוחד") על איוש משרה דרך המלצה שלכם.

GetTaxi ו Uber – משלמים לישראלים על הפצת האפליקציה. מדובר בשתי אפליקציות מובילות בעולם להסעות קהילתיות – GetTaxi מאפשר למצוא מונית קרובה בזול, ואובר מאפשרת למצוא אדם פרטי שנוסע במסלול שמתאים לכם, לנסוע איתו ולשלם לו עבור הנסיעה. בשתי האפליקציות ממוצעים קופונים לשימוש בנסיעות, אם תזמינו חברים להורדת האפליקציות. ב GetTaxi תרוויחו 15 שקלים חדשים על כל חבר שתזמינו להוריד את האפליקציה – ובאובר לא פחות מ – 30 ש"ח. לשימוש – יש להוריד את האפליקציות (GetTaxi ו – Uber) לסמארטפון או לטאבלט – ולבחור בתפריט "הזמנת חברים".

 

 

7 – טובים בלכתוב? תכתבו!

 

עבודה מהבית - כתיבת מאמרים

מספר לא קטן של אתרים מאפשר לכם לכתוב תכנים ולהרוויח כסף, וזו יופי של עבודה נוספת מהבית. אתם יכולים לכתוב עבודות אקדמיות ומאמרים "רציניים" ולגרוף תגמולים בהתאם, למשל באתרים הללו:

Ubank – מאפשר לך למכור עבודות אקדמיות ולחלוק את ההכנסות עם האתר – 50%-50% (בארבע המכירות הראשונות).

תוכלו לקבל כסף על עבודות אקדמאיות שכבר כתבתם או שתכתבו במיוחד, גם באתרים הללו:

Acadelist

Smarter

Write2me

S.N

אבל אתם גם יכולים לכתוב מקטעים קלילים יותר, שלא ידרשו מכם הרבה זמן השקעה – וגם כאן לאסוף רווחים:

מנטאליקה – יפורסמו מקטעים שכתבתם (זה יכול להיות כל דבר – שיתוף או דיון בנושאים בוערים, בדיחה, תמונה, וכדומה – כל זמן שהתוכן ראוי ומקורי) ולצידם יפורסמו באנרים שיווקיים. הכותבים מתחלקים עם בעלי האתר ברווחים מן הבאנרים.

 

8 – מכרו את השירותים שלכם

 

עבודה מהבית - מכירת שירותים

 

לפרסם מוצרים שאתם כבר לא צריכים ביד 2, זה כמעט ברור מאיליו. אנחנו אומרים – למה שלא נלך יותר חכם, ונבסס אתר חברתי מצליח שבו כל משתמש מציע את מרכולתו / יכולותיו, בסכומים מוגבלים מראש?

בזירה הבין לאומית זה עובד נהדר עם אתר Fiverr בו מפרסמים אלפי אנשים מכל רחבי העולם שירותים תמורת החל מחמישה דולר.

בארץ, למעוניינים בעבודה מהבית, יש אתר שניסה להעתיק את הפורמט ולבסס פלטפורמה למכירה שירותים תמורת החל מעשרים שקלים – תשפטו בעצמכם. אתר "עשרים שקלים".

 

 

9 – תתמקצעו במכירת מוצרים

 

עבודה מהבית - מכירת מוצרים

 

עוד אפשרות לייצר הכנסה נוספת מהבית דרך האינטרנט היא כמובן מכירת מוצרים. זה יכול להיות מוצר ייחודי או מוצר פופולארי, מוצרים גדולים או "פיצ'יפקעס". אתם יכולים ללכת על הכיוון של יודאיקה ומוצרים ייחודיים לישראל ולמכור אותם בחנויות בין לאומיות. אתם כמובן לא חייבים לבנות לעצמכם פלטפורמה מכירתית – לכו על איביי, אמזון, עלי-אקספרס, או אחרים – ואולי תגלו שגם אם תרוויחו עשרה סנט לכל מוצר שתמכרו – אתם עדיין יכולים "לעשות קופה" ממכירת מוצרים בזירה בין לאומית ענקים כמו אלה.

 

 

10 – כמה אתרים כלליים בזירה הבין לאומית שתוכלו להרוויח מהם כסף ולעבוד מהבית

 

עבודה מהבית - עבודות כלליות

 

iStockPhoto מאפשר לכם למכור תמונות שצילמתם לשימוש חברי הקהילה
MyLot מוכן לשלם לכם על פעילות באתרים שמפרסמים דרכו או על הזמנת חברים לאתר
20/20 מוכן לשלם לכם על מנת שתבקרו באתרים ותתנו משוב בנוגע אליהם. דרך האתר תוכלו גם להשתתף בקבוצות מיקוד מקוונות לקראת פעילויות שיווק של חברות גדולות בחו"ל.
SliceThePie ישלם לכם על מנת לכתוב חוות דעת (באנגלית בדרך כלל) על אמנים – תוכלו להיחשף ליצירות ויזואליות ומוזיקליות, לכתוב חוות דעת מנומקת, ולהרוויח עד 50$ לחוות דעת.

 

עבודה מקצועית לאינטרנט – תחומי עיסוק שידרשו מכם עקומת למידה והתמקצעות

אם מה שאתם מחפשים הוא בנייה של קריירה, שתאפשר לכם עניין, התפתחות, למידה, ושכר נאה – הרשו לנו להציג בפניכם מספר אפשרויות לעבודה מהבית דרך האינטרנט, כעסק לכל דבר ועניין. בכל אחת מהאפשרויות – נכתוב גם מהו השכר הממוצע וכמה בערך תצטרכו להשקיע על מנת להפוך מקצועיים בתחום העיסוק המוצע. אם אתם מחליטים ממש "לפתוח עסק" בתחומים המוצעים – אנחנו ממליצים על אתרי המשרות לפרילנסרים כמו אקספלייס, אתר פרילנסרים, או אתר וילאנסר.

 

11 – עבודה מהבית עבור מפתחי אתרים באינטרנט

 

עבודה מהבית - פיתוח אתרים

 

פיתוח אתרים באינטרנט הוא מקצוע שמתאים לאנשים ריאליים, שיש להם זיקה לתחום המחשוב. אין גבול לרמת המורכבות שתוכלו לקחת על עצמכם – החל מהקמה פשוטה של אתרים קטנים מעל ממשקי ניהול מוכרים ותוך שימוש בתבניות לרכישה – וכלה בהקמה עצמאית של מערכות מורכבות המתממשקות לבסיסי נתונים שתכננתם בעצמכם. בכל מקרה – גם במקרה הפשוט ביותר – יידרש מכם ללמוד את הנושא, וגם להישאר מיודע, מפני שמדובר בתחום שמתחדש ממש באופן יומי. ניתן ללמוד פיתוח אתרים בקורסים אקדמיים או מקצועיים, בדרך כלל בהיקפים של בין ארבעה חודשים לשנתיים, ורבים מהמקצוענים למדו תחום זה לבד, דרך מדריכים באינטרנט או דרך התנסות (מה שנקרא – ניסוי ותעייה). השכר הממוצע עבור עבודה מהבית מסוג זה הוא גבוה – לפחות 8,000 ש"ח לפרויקט, כאשר עצמאי מנוסה שעובד לבדו (ללא עובדים נוספים כשכירים או במיקור משנה) יכול לקחת על עצמו בקלות ארבעה פרוייקטים בחודש. כמובן, שניתן לשכור עובדים נוספים שיעשירו את העסק שלכם בידע ויכולות שלכם אין.

 

 

12 – הכנסה נוספת מהבית למעצבי אתרים באינטרנט

 

עבודה מהבית - עיצוב אתרים

 

משרה משלימה לפיתוח האתרים היא משרת המעצב, המגיש שירותים של עיצוב לוגו, תדמית, באנרים, וחומרים שיווקיים לעסקים אחרים. כאן, מומלץ להסתמך על כישרון או נטייה, ובמרבית המקרים מומלץ לעבור קורס הדרכה, בעיקר על מנת ללמוד להשתמש בכלים ובתוכנות המקובלות כיום. גם כאן מדובר ברווחים גבוהים למעצב טוב שיש לו עבודה, לאחר שהשקעתם בלימוד, צבירת ניסיון ותיק עבודות.

 

13 – עבודה נוספת מהבית: קידום אתרים באינטרנט

 

עבודה מהבית - קידום אתרים

 

קידום אתרים הוא משרה שתמיד יש בה לקוחות, מפני שהתחרות בכל ביטוי מקודם היא קיימת, וככל שעסק מקודם יותר, הוא פשוט מרוויח יותר. קידום אתרים הוא עבודה שבה יש לחלוש על תחומי עיצוב הממשק וחוויית המשתמש (UI/UX), פיתוח (לפחות ברמה בסיסית, כמו התקנת פלאגינים באתרי וורדפרס וכדומה), וכתיבה רהוטה ושיווקית. כמקדמי אתרים, תידרשו להשתמש במגוון רחב של כלים (כמו גוגל אנליטיקס ואחרים) ברמה מקצועית, להפיק מהם דו"חות, לנתח את מצב האתר ולגזור מתוכו טקטיקה לקידום שלכם באופן רציף. את תחום קידום האתרים אפשר ללמוד בקורסים מקצועיים, אבל אפשר גם ללמוד אותם דרך בלוגים, מאמרים וחומרים מקצועיים המצויים בשפע ברשת – בעברית וגם באנגלית. בקידום אתרים אין נוסחה מדויקת שתביא כל אתר להצלחה שיווקית – זה עניין של ידע, אינטואיציה, השקעה, תקציב, תחרות, ועוד. מקדמי אתרים מצליחים, גורפים רווחים גבוהים מאוד, עד כדי עשרות אלפי שקלים בחודש.

 

14 -עבודה מהבית על ידי כתיבת תכנים

 

עבודה מהבית - כתיבת תכנים

אם יש לכם משיכה למילה הכתובה, כתיבת מאמרים עשויה להיות בדיוק הדבר עבורכם. כתיבת מאמרים אינפורמטיביים, מוטי קידום, שיווקיים, בנושאים מגוונים, רבים ושונים, עשויה לגלגל לכיסכם בערך 100 ש"ח לכל מאמר שתכתבו.

כמו טיפים נוספים ליצירת הכנסה נוספת מהבית – וגם מה באמת אתם יכולים להרוויח?

כמו בתחומי עיסוק רבים אחרים – גם כאן עם עבודה מהבית אתם יכולים לגלגל סכומים גדולים – אבל לפחות בהתחלה, תידרשו להשקיע זמן בהרשמה, בפעילות בתוך האתר, בצפייה בפרסומות וכדומה. עם הזמן, תגלו במה אתם טובים יותר, מה הולך לכם יותר טוב ומתי, ויהיה לכם קל יותר לנהל את ה"קריירה" החדשה שלכם. אנשי מחשבים רבים מסביב לעולם מרוויחים משכורת חודשית מכובדת רק מהאתרים שישלמו לכם כסף בתמורה לפעילות שלכם – ואם אתם כבר בתוך זה – תגלו עוד המון אתרים שיתאימו לכם, ויספקו מבצעים, הנחות, קופונים, תחרויות, ועוד.

 

על מנת להתחיל, נמליץ לכם להירשם לכל אתר שתוכלו למצוא – אם אתם דוברי אנגלית רהוטה – הירשמו גם לאתרים בין-לאומיים. אל תסתפקו באתרים שהובאו כאן לשם ההדגמה – המשיכו לחפש באינטרנט אתרים נוספים שיעשירו את רשימת האתרים שאתם עובדים איתם.

 

הקפידו לנהל רישום של האתרים שאתם עובדים איתם, ורצוי שיהיה לכם מעקב בנוגע לכמות העבודה או התשלומים שכל אתר חייב לכם. באתרים רבים תגלו שיש סכום מינימאלי לתשלום – כלומר, לא תוכלו לדרוש תשלום כבר על הדולר הראשון – וזה בסדר. רק חשוב שלא תשכחו שכבר הרווחתם כסף באתר זה, ושתמשיכו לנהל פעילויות רווחיות באתר עד לשלב שבו תוכלו לבקש את הרווחים שלכם – שיגיעו בדרך כלל בצ'ק בדואר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme