עבודות מהבית – התחומים הרווחיים ביותר לעבודות שלא מצריכות לקום מהספה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

שוק העבודה המודרני ומשתנה כל הזמן. אחד השינויים הבולטים בו הוא היציאה לעצמאות של צעירים רבים, שלא רוצים להתמסר לחברה מסוימת ומעדיפים לגרוף את ההון הראשוני שלהם בלי לצאת בכל בוקר אל המשרד, אלא להישאר עם הפיג'מה ונעלי הבית – ולעבוד מהסלון. שוק העבודות מהבית הינו שוק מתפתח, אשר מאפשר חיסכון במשאבים הן לעובד והן למעביד (במקרים של עבודות מהבית המוצעים לשכירים), וחיסכון גדול של עומס על הכבישים, כמו גם זמנים שיכולים להיות מופנים לעבודה. עבודות מהבית אפשריות במגוון רב של תחומים, כמו למשל פיתוח, עיצוב, מילוי סקרים, שיווק רשתי, מענה למיילים, תוכניות שותפים ועוד – אך לא רק. המטרה של רבים היא להרוויח יותר ממה שמציעות עבודות אלו ולהגיע לקריירה בלי לצאת מהבית.

 

לא רק צעירים מתמסרים היום למגוון עבודות מהבית שמוצעות על ידי חברות ושאותן ניתן גם ליזום כעסק עצמאי. גם אנשים בוגרים יותר, שכבר בילו בשוק העבודה "משמונה עד חמש" (במקרה הטוב) לא מעט שנים, מחליטים לפרוש ולעשות משהו קצת שונה.

 

האם באמת ניתן להתפרנס מכל אותן עבודות מהבית שמציעות חברות שונות? סקרנו את כל התחומים ובחנו איזה תחום הופך היום לרווחי במיוחד. על עבודות מהבית, מה רווחי, מה כדאי, ואיך לעשות את זה – במאמר שלפניכם.

 

 

עבודה מהבית
עבודה מהבית היא אפשרות שחוסכת משאבים, גם לעובד וגם למעביד (במקרים של עבודות מהבית כשכיר). אין צורך בתקורה משרדית, אין צורך באחזקת רכב ובשעות נסיעה רבות, ועוד

עצמאי? יזם? תפתח מחשב, תפתח חנות

האינטרנט עמוס בהבטחות לרווחים עבור יזמים שיש להם את היכולת הטכנית וה"חוצפה" השיווקית, למכור מוצרים בתחום ההתמחות שלהם ו/או בשיווק שותפים (Affiliates). ניתן לפתוח חנויות אינטרנטיות שונות, באופן מקומי בישראל (כמו למשל בשוק מרמלדה, בעיקר עבור היצירתיים שבינינו) או בזירות מסחר גדולות כמו אמזון ואי-ביי. סיפורי הצלחה מכל רחבי העולם מבטיחים גם למי שזה עתה מתחיל שהדרך לרווח מובטחת, אבל למרות שמדובר בהחלט בשוק רווחי, עדיין חשוב להקפיד על כללי התנהלות.

 

תהליך הפתיחה של חנות בפלטפורמות המקוונות הבינלאומיות דוגמת איביי ואמזון הוא לא מסובך, אבל התחרות השיווקית דורשת התעדכנות רציפה בכלים שיווקיים ועדכון שוטף של דפי המוצר שלכם, כמו גם שירות טוב ומשלוחים מהירים ללקוחות.

 

עבודות מהבית באינטרנט
בין העבודות האפשריות מהבית חשוב להזכיר את האפשרות להפוך ספק, כמעט לכל סוג של מוצר שמתאים לכם למכור. תוכלו לפתוח חנות מקומית, בעברית, או להצטרף לממשקי הממכר המובילים בעולם דוגמת איביי ואמזון, ולמכור מוצרים ייחודיים או לקנות בזול ולמכור ביוקר את מה שכולם מוכרים

 

עבודות מהבית בשיווק באינטרנט – אפשר לעשות מזה קריירה

כשמדברים על עבודות מהבית, חשוב לזכור כי האינטרנט, המאפשר תקשורת רציפה גם עם מי שלא יושב במשרד לידך – ואפילו אם העובדים שלך ממוקמים בצד השני של העולם – פותח דלתות רבות לעבודה מהבית, בין אם במסגרת עצמאית או במסגרת שכירה. בתחום העבודות בשיווק עבור אלה המעדיפים לעבוד מהבית – מדובר בהזדמנות פז, בעיקר לשווק, לקדם, ולתחזק אתרי אינטרנט של עסקים – בין אם מבחינת קוד או בין אם מבחינת התכנים בלבד. בין אם מדובר בתפעול ושיווק אתרי אינטרנט, בכתיבת תוכן שיווקי, בניהול עמודי פייסבוק או בניהול כללי של שיווק, חברות רבות מבקשות היום למצוא פרילנסרים שיעסקו בשיווק ומוותרות על העסקה של מנהל שיווק בתוך החברה, מסיבות שונות. אלו הן עבודות מהבית ששולטות היום בשוק הפרילנסרים ובהחלט מספקות פרנסה לצעירים ומבוגרים רבים.

 

כדי להצליח בתחום אתם צריכים להשקיע זמן בלימוד של מערכות השיווק האינטרנטיות, המדיות השונות והפלטפורמות שמוצעות כיום. ממערכת הפרסום המשתנה תדיר של פייסבוק דרך רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ולינקדאין ועד לקידום אתרים – אפשר להרוויח סכומים גדולים בריטיינרים חודשיים קבועים – אם תוכיחו ידע ותעוזה ותשווקו את עצמכם נכון לחברות ולעסקים.

 

 

עבודה מהבית - שיווק מקוון
מלך העבודות מהבית – השיווק המקוון. ניתן לקדם אתרים, לשווק מוצרים ברשתות החברתיות, ועוד – וכל זאת, בלי להתלבש, לנסוע, ולעבוד מחוץ לבית. החוזים החודשיים הקבועים מבטיחים בסיס כלכלי איתן ויציב

עבודה מהבית כשכיר – גם זה אפשרי

אין ספק, ששוק העבודות מהבית נשלט על ידי עצמאיים. בין אם בחרתם "לתגבר" את השכר החודשי שלכם באמצעות מענה לסקרים בתשלום (כנראה שלא תצליחו להשיג יותר מ – 1,000 ש"ח בחודש אלא אם זה יהיה כל מה שתעשו), או בין אם אתם הולכים על עבודה מהבית במשרה מלאה – קל יותר להשיג עבודה מהבית כעצמאי, כנגד חשבונית, במסגרת עבודה מול מעסיק שלא חייב לכם ימי מחלה, דמי פיטורין, או אפילו עבודה שוטפת. עם זאת, חשוב לציין כי עבודות מהבית כשכירים הן אפשריות, יותר ויותר מנהלי כוח אדם מגלים הבנה כלפי העסקת עובדים מהבית ומגלים עד כמה העסקה כזו היא יעילה – כמו גם חוסכת במשאבי הארגון. למעשה, כל עבודה שאינה דורשת נוכחות פנים אל פנים עם אנשי הצוות או הלקוחות (כמו: פיתוח, בקרת איכות, שירות טלפוני, אדמיניסטרציה, כתיבה, הנהלת חשבונות, ועוד ועד), עשויה להיעשות על ידי עובד שכיר מהבית. בעבודות כאלה המבוצעות מהבית, בדרך כלל נחתם הסכם עבודה המחייב את העובד לכמות עבודה או שעות מסויימת, לזמינות גבוהה ולאחריות על איכות העבודה.

 

יותר ויותר חברות ועובדים בוחרים בעבודות מהבית – מקצועיות או שאינן דורשות התמחות. שלל העבודות המוצעות מהבית, עבור אלה שחושבים יותר טוב כשהם בפיג'מה, הופך עשיר יותר ומגוון. העבודה מהבית מאפשרת גמישות (הן לעובד והן ללקוח או למעסיק), שביעות רצון גבוהה, וחיסכון במשאבים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme