עבודה מהבית לאימהות – עולם שלם של תעסוקה מחכה לך

עומר גלעדי5 דקות קריאה
עבודה מהבית לאימהות
שתף:

השקעת בקריירה, למדת, עבדת בתחילה בשכר נמוך, צברת ניסיון ומוניטין, חשבון הלינקדאין שלך מקושר לכל השמות הגדולים בענף – ואז, הגיע ההריון, ואחריו הלידה. ואל העולם הגיח ייצור קטן, עם עיניים בצבע שלך ובצורה של אהוב ליבך, שמושיט אלייך ידיים קטנות ומתבונן בך כאילו את כל עולמו – ואת כבר לא רוצה לצאת החוצה ולפתח קריירה, את רוצה להישאר איתו, לטפח אותו, להיות שם עבורו. פתאום, השעות המטורפות של עולם העסקים ניראות לא הוגנות, והמחשבה עלייך במשרד, והוא הקטנצ'יק שלך בלול בפעוטון עם עוד עשרים תינוקות – לא באה בחשבון. האם הקריירה שלך חייבת להיפסק? אז זהו, שממש לא. שוק העבודה מהבית לאימהות הוא שוק שנמצא בצמיחה מהירה. יותר ויותר ארגונים מפנימים שלשלוח מייל לעובד שיושב במשרד ליד, זה בדיוק כמו לשלוח מייל לעובד שעובד מהבית, ומשלב הורות עם קריירה משגשגת. אילו אפשרויות עומדות בפנייך בתחום עבודה מהבית לאימהות? ועד כמה זה באמת עובד, ההכנסה הזו בזמן שאת מטפלת בקטנצ'יק? כל המידע, האפשרויות, היתרונות והחסרונות – לפנייך.

 

עבודה מהבית לאימהות
עבודה מהבית לאימהות – שפע של תחומי עיסוק, כשכירה או כעצמאית, בשכר שמתאים לשעות העבודה שתצליחי לפנות – את רק חייבת לדעת, שתידרשי לניהול זמנים קפדני

 

עבודה מהבית לאימהות – מה חשוב שתדעי?

אימהות רבות מספרות שעבודה מהבית היא הבחירה ש"הצילה להן את האימהות". עבודה מהבית לאימהות מאפשרת לך לעבוד בשעות גמישות, ובשאר הזמנים – להיות אמא במשרה מלאה. השכר עשוי להיות גבוה, ההתקדמות המקצועית עשויה להיות ראויה, וגם אם את לא מחפשת עבודה מקצועית אלא משרה רווחית וזמנית שתוכלי לעשות מהבית – יש לנו מה להציע לך.

 

מה שחשוב שתדעי, הוא שבניגוד ל"בילוי" במשרד – עבודה מהבית לאימהות דורשת משמעת. את תצטרכי למצוא (או להמציא) את שעות העבודה שלך, וזה עשוי להיות מאוחר בלילה, בדיוק כשאת רוצה לישון, במקום לנצל את הזמן לכביסות או לבלות ערב שקט עם הבעל. עבודה מהבית לאימהות היא עבודה גמישה – אבל על מנת להצליח בדרך החדשה שלך, תצטרכי לנהל את הזמן שלך בתבונה ולדאוג שיש לך זמן לעבודה.

 

עבודה מהבית לאימהות עסוקות
עבודה מהבית לאימהות עסוקות – ייתכן שתמצאי את עצמך אמא בימים ועובדת בלילות. יהיו בוודאי ימים שתרגישי תשושה. אבל דעי, שעבודה מהבית לאימהות מאפשרת לך להרוויח את הדבר החשוב מכל – האימהות שלך, בשילוב עם שמירה על גובה ההכנסה של הבית

 

באילו תחומים אפשר למצוא עבודה מהבית לאימהות?

עבודה מהבית לאימהות כעצמאית, תאפשר לך לעסוק בתחומים רבים לבחירתך, בהיקפי משרה משתנים. הנה כמה מן התחומים הפופולאריים לעבודה מהבית לאימהות עצמאיות – אשר מנהלות תיק ניכויים בביטוח לאומי ובמס הכנסה ומספקות קבלה (במקרה של עוסק פטור) או חשבונית מס (במקרה של עוסק מורשה) ללקוחות.

 

שיווק באינטרנט – קידום אתרים, כתיבת תכנים, כתיבה לרשתות חברתיות ולפייסבוק, ניסוח חומרים שיווקיים וכדומה – יכול להיות שזו העבודה הפופולאריות ביותר מהבית לאימהות ברחבי העולם. את תחום הכתיבה המקצועית והשיווקית כדאי ללמוד – אפשר גם תוך כדי עבודה עם לקוחות סבלניים. בעבודה מהבית בשיווק באינטרנט, לאחר שתרוויחי קצת ניסיון בתחום אם עוד אין לך, את יכולה לבנות על 80 ש"ח לשעה מינימום – והשכר עולה. העבודה היא מול לקוחות רבים, כך שאי אפשר "לפטר" אותך, ואם לקוח קבוע עוזב – תמיד תוכלי להחליף אותו בלקוח חדש.

 

עיצוב אתרים – עיצוב אתרים היא ללא ספק עבודה מהבית לאימהות מוכשרות בלבד. תחום עיסוק זה דורש לא רק חוש בריא לאסתטיקה, אלא גם היכרות עם כלים עיצוביים ותוכנות רלוונטיות. לא פעם, עבודה מהבית כמעצבת דורשת גם יכולת ניהול לקוחות והתמודדות שיווקית עם הרצונות, הבקשות, והמשובים של לקוחות שונים. עבודה מהבית כמעצבת אתרים עשויה לאפשר הכנסה של כ – 2,000 ש"ח ומעלה עבור עיצוב כל אתר אינטרנט, אולי בתחילה תגלי שמוטב לך לתמחר נמוך על מנת להרוויח ניסיון. תוכלי לעצב גם חומרים להדפסה (כמו פלאיירים וברושורים לחברות), באנרים, ועוד.

 

פיתוח – כאן, אנחנו כבר מדברים על עבודה מהבית לאימהות מקצועיות. פיתוח אתרי אינטרנט, אפליקציות לסמארטפונים, או פיתוח עצמאי אחר, עשוי להיות עיסוק רווחי מאוד, אבל כמובן שעלייך להכיר את הכלים ושפות הפיתוח המדוברות. המשכורת – מתחרה בכבוד עם השכר של מפתח InHouse, ועשויה להגיע ל – 10,000 ש"ח ויותר – תלוי כמה שעות תצליחי לפנות לטובת העבודה מהבית.

 

עבודה מהבית לאימהות – את יכולה לשקול גם עבודה כשכירה

חשוב שתדעי, כי בתחום העבודה מהבית לאימהות, עבודה כעצמאית היא הדרך המקובלת ואולי גם היעילה לעבודה. היא יעילה עבור המעביד, אשר לא מתחייב מולך לגובה התשלום, לכמות העבודה או לפיצויים ותנאי עבודה, אבל היא גם יעילה עבורך, מפני שגם את לא מתחייבת כלפי המעסיק ואת חופשייה לעבוד מול מספר מעסיקים וגם לקחת את כמות העבודה שאת יכולה להתמודד עימה. אבל עבודה מהבית לאימהות מתאפשרת גם כשכירה, כנגד תלוש שכר, במשרות כמו אלה שהוזכרו למעלה, כאשר המעביד פתוח למחשבה שאת לא עובדת מהמשרד שליד. עבור המעסיק, העסקה של עובד מהבית היא יעילה יותר, מפני שהתקורה והתשלומים הנלווים (כמו מיזוג, טלפון, מחשב, וכמובן – המקום שאת תתפסי במשרד) נחסכים לו. ולך, כמובן, העבודה מהבית תאפשר אימהות מספקת בשילוב עם עבודה והכנסה. יותר ויותר מעסיקים מגלים פתיחות בנוגע לעבודה מהבית לאימהות במסגרת שכירה, אולם לעיתים ידרשו ממך לבקר במשרד אחת לשבוע או לחודש, ואת תיבחני באופן מדוקדק יותר בנוגע לכמות ואיכות העבודה שתספקי.

 

לסיכום, עבודה מהבית לאימהות עשויה לאפשר לך שילוב מושלם בין האימהות שלך והזמן שאת רוצה לבלות עם הקטנטנים, לבין המשך התפתחות אישית ומקצועית והכנסה שתאפשר חיים נוחים יותר. יש מגוון תחומי עיסוק עבור אימהות המחפשות עבודה מהבית, גם כשכירות וגם כעצמאיות, וניראה כי שוק העבודה הופך פתוח יותר ויותר לעבודה מהבית, גם לאימהות.

 

איך מוצאים עבודה מהבית לאימהות?

 

במרבית אתרי חיפוש העבודה תמצאו קטגוריית "עבודה לאימהות" ו/או "עבודה מהבית". זו דרך טובה לאתר עבודה שמתאימה לאימהות, מהבית. הנה קישור לשני אתרי חיפוש עבודה מובילים:

 

עבודה מהבית לאימהות – בג'ובמאסטר

 

משרות מתאימות לאימהות – באתר ג'ובנט

 

גם כפרילאנסריות, תוכלו להשיג עבודות נפלאות – לאחר שתוכלו לספק חשבונית ו/או קבלה עם קבלת תשלום. שני אתרים מובילים בישראל לחיפוש עבודה כפרילאנסרים – גם עבור אימהות המחפשות עבודה מהבית:

 

אתר איקספלייס

 

אתר פרילנסרים

 

אתר ייחודי המרכז עבודות מהבית שמתאימות במיוחד לאימהות – אתר Jobs4mom

 

קראו כאן מאמר המרכז רשימה של אפשרויות עבודה מהבית דרך האינטרנט

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme