אלו הסיבות שבגללן עדיין לא הגעת למיליון הראשון שלך

שני ודאוקר2 דקות קריאה
הטעויות בגללן לא הגעת למיליון הראשון
שתף:

מי לא רוצה, חולם על או מדמיין איך זה ירגיש לראות מיליון שקלים בחשבון העובר ושב שלו? הביטוי מיליון שקל (או מיליון דולר) נחשב בשפה השגורה כיעד שלעולם אי אפשר יהיה להגיע אליו ולכן משמש כמטאפורה בשיחות הקשורות להשגת הישגים, הצבת יעדים או ביצוע עבודה קשה. יכול להיות שזה נכון עבור הרבה מאד אנשים. יחד עם זאת, אי אפשר הרי להתעלם מאי אילו יזמים, אנשי עסקים וגם אנשים רגילים וממוצעים שביצעו שינויים בדפוסי החשיבה וההתנהגות והצליחו, בהתנהלות נכונה ומחושבת להגיע ליעד הזה. מכאן אפשר להבין שזה אכן אפשרי ונגיש. השאלה האמיתית שצריכה להישאל היא – אילו טעויות או שינויים עושים בדרך, שמטרפדים את המטרה ומפריעים להשגה שלה?

 

למה לא הגעת למיליון?
התנהלות נכונה תקדם אתכם למטרה

 

שינוי דפוסי חשיבה

מחקר שהתבצע בארצות הברית וכלל מעל 1,000 נשאלים שנחשבים למיליונרים שהשיגו את הונם בעצמם וללא ירושות או מתנות, העלה תובנות מעניינות אודות השקפת העולם של המיליונרים האלה. בין התובנות האלה אפשר למצוא את תחושת החשיבות העצמית, את השימוש בכספיהם של אנשים אחרים (לא בגניבה, חלילה), הם לא מפחדים לקחת סיכונים גם כשמדובר בסכומי כסף גדולים, הם פחות עוסקים בחישובים תיאורטיים ובמחשבות על "מה יהיה אם…" – אלא עושים ונוקטים בפעולות שונות שקשורות לכסף שלהם. הם רוכשים ידע והשכלה שקשורים בנושאים פיננסיים ומבינים במושגים השגורים בשפה ובעיקר – הם מרוויחים כסף. לא חוסכים אותו. אילו מחשבות מובילות אתכם בנושאי כספים?

 

 

לא צריך לשאוף לשלמות

יש לכם רעיון? נתקלתם באפיק השקעה מעניין שעשוי להיות אטרקטיבי? מיד נקטו בפעולה! אל תמתינו. בזמן שאתם ממתינים האטרקטיביות של הנושא יורדת ומאד יכול להיות שמישהו אחר יתפוס את המקום שלכם או יחשוף את הכדאיות של העניין. כך או אחרת, שום דבר לא יושג במחשבות אלא בפעולות בלבד. מכאן – שבשביל שמשהו באמת יקרה – תצטרכו להוציא אותו אל הפועל ולא תמיד חייבים לחשוב לגמרי עד הסוף.

 

תחיו את החיים שמתאימים לכם

אם הרווחתם סכום גדול של כסף אין זה אומר שאתם חייבים מיד להוציא את כולו. לאן זה ייקח אתכם? בדיוק אל נקודת ההתחלה. השתמשו בכסף בתבונה, הגשימו חלומות ומצו בהנאה את החיים – אבל ככל שזה נוגע לחיי היומיום – מומלץ שתישארו צנועים ולא בהכרח תהפכו את עצמכם ואת האמצעים שלכם למנקרי עיניים שיחסלו במהרה את הכסף שהרווחתם.

 

איך תעשו מיליון?
תהיו מחושבים יותר – ואל תבזבזו על אורח חיים ראוותני

 

סבלנות! העושר מגיע לאט

כשתפנימו שזה ייקח זמן וידרוש עבודה קשה – יהיה לכם קל יותר לקבל את האתגרים שבדרך ובכל אחד מהם תראה עוד צעד בכיוון הנכון של המטרה. הציבו לנגד עיניכם ציפיות ריאליות, נורמליות, כאלה שתוכלו להשיג ושעם קצת תעוזה ולקיחת סיכון, אכן תצליחו.

 

יש לכם מנטור שעשה את זה בגדול – אז מה?

זה מצוין לקבל השראה ממישהו שעשה מעשה, העז, לקח סיכון וגם הצליח. אבל רגע – קחו בחשבון שמה שהוא עשה והכיוון שבו הוא הלך לא בהכרח יתאים גם לכם או יהיה רלוונטי לאישיות שלכם, לתקופה שבה אתם נמצאים או למציאות כפי שהיא כיום. לקבל עצות או תובנות ממי שיש לו ניסיון זה טוב מאד ויעשיר אתכם מעל לכל ספר. אבל חשוב שתוודאו שיש לכם איך לנצל את העצות האלה כך שתהיינה נכונות עבורכם.

 

חשיבה לטווח ארוך

כן, זה אולי נשמע נדוש אבל זה אחד הטיפים החשובים והטובים ביותר. אי אפשר להצליח באמת אם לא מסתכלים קדימה, רחוק קדימה. תמיד צריך לתכנן את העתיד, תמיד צריך לבחון את מצב השוק וכל הזמן צריך להיערך לקראת יום המחר.

 

תכנון מקדים
תכננו קדימה עד כמה שיותר

 

להתרכז בתחושות חיוביות ומחזקות

התרחקו ממי שמנסה לעצור אתכם, ממי שיגיד לכם שאין לכם סיכוי להצליח, למי שירים גבה כשישמע מה אתם רוצים או מתכננים. אל תבזבזו את זמנכם על קבלת ייעוץ ממי שלא תקבלו ממנו ייעוץ נבון, נכון ומקדם. סוג אנשים נוסף שאתם לא רוצים לידכם הוא של אלה שיתפסו טרמפ על ההצלחה שלכם ויראו בה את ההצלחה שלהם.

 

 

אף אחד לא טוב בהכל

האצילו סמכויות, רכזו לידכם אנשים שיכולים להוריד מכם נטל, לסייע בתחומים שבהם אתם פחות חזקים וזכרו –אי אפשר להצטיין בכל. ניסיון לאחוז במקל בשני הקצוות שלו יהיה נדון לכישלון והרי – אתם לא רוצים להיכשל, נכון?

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme