סוד ההצלחה של המיליארדרים – תעבדו כמה שפחות

שני ודאוקר2 דקות קריאה
זה הסיפור מאחורי הצלחת המיליארדרים
שתף:

בטח מעולם לא העליתם את זה על דעתכם אבל מאחורי השמות הגדולים של האנשים הכי מצליחים בעולם עומדים שמות אחרים – השמות של העוזרים האישיים שלהם, או לכל הפחות – כישורי ניהול יוצאים מגדר הרגיל. ישנו משפט שאומר ש"מנהל טוב לא צריך להיות בכלל בעבודה, כי מקום העבודה מתנהל מעצמו גם ללא המנהל". כשחושבים על כך לעומק – אין משפט נכון מזה. אם נוכחותו ומעורבותו של המנהל דרושות באופן רציף במקום העבודה – סביר מאד להניח שמשהו שם לא עובד כשורה ומוטב יהיה למנהל לבצע תהליך התייעלות ללא דיחוי.

 

מה המשמעות של לסמוך על אחרים?

אדם שנמצא בדרג בכיר או בתפקיד מפתח בארגון חייב לתת אמון בכפופים לו. למה? על מנת לאפשר להם את חופש הפעולה הדרוש להם לשם ביצוע טוב, יעיל ונכון של התפקידים שעליהם הם אמונים. כיום ידוע בנושאים שונים של התרבות הארגונית שלמנהל אסור להתערב בתהליכים היומיומיים או בעבודה השוטפת של המחלקה שלו. יש לו את הנושאים שהוא אמון עליהם בעצמו. ייתכן מאד שיהיה מדובר במספר מצומצם יותר של נושאים, אך מכיוון שהאחריות גדולה – כך תבוא לידי ביטוי הדרגה שלו בארגון. המשוואה, אם כך, פשוטה – תעבוד פחות, תנהל יותר אנשים ומכיוון שאתה בכיר יותר – כנראה שגם השכר שלך יהיה גבוה יותר.

 

המיליארדרים עובדים פחות
תעבוד פחות, תנהל יותר אנשים

 

להרוויח בלי לעבוד, או עם לעבוד מעט מאד

בעידן האינטרנט והדיגיטל אפשר ודי קל אפילו לעבוד מעט זמן באופן יחסי להכנסה הצפויה. קורסים דיגיטליים, מכירה מקוונת של מוצרים ושלל מקצועות ועיסוקים התפתחו עם כיבושה של רשת האינטרנט את כל תחומי החיים. כך הם אפשרו ומאפשרים לאנשים רבים לזנוח את הקונספט המקובל של נסיעה לעבודה לטובת עבודה מהבית או עבודה במשך הרבה פחות שעות ביממה. התוצאה – חופש אישי גדול מאד לצד הכנסה מכובדת ויפה, במקרים רבים הכנסה גבוהה יותר מזו שאפשר היה לקבל מהמשך התפקיד באותו מקום העבודה.

 

 

להפוך למיליארדרים

כן, זה אפשרי. זה לא קל וזה כרוך בעבודה סיזיפית לא פשוטה אבל השנים האחרונות מוכיחות מעל לכל צל של ספק שהתנהלות נכונה, בין אם במסגרת מקום עבודה ובין אם באופן עצמאי המסתמך על רשת האינטרנט – פשוט תהיה יעילה ויכולה לסייע רבות בהכנסת משכורת יפה מאד לחשבון הבנק. חשוב להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, להאציל סמכויות, לוותר על נושאים שפחות בקיאים בהם (בעיקר על מנת לחסוך זמן ואנרגיות) ובשורה התחתונה – פשוט להיות מרוכזים ביצירת הכנסות שוטפות.

 

המיליארדרים לא עובדים קשה כל כך
בעלי עסקים קטנים לוקחים את כל המשימות על עצמם – אבל זו טעות גדולה

כשמעסיקים עוזרים – אפשר להתרכז בהכנסות!

בעלי עסקים (עצמאיים בעיקר) סבורים שעליהם לבצע בעצמם את כל המטלות והמשימות שדורש העסק שלהם. בפועל – ההיפך הוא הנכון. במידה והם יאצילו סמכויות או ישכרו את שירותיו של עוזר אישי, גם אם עבור ביצוע פעולות שמשך הביצוע שלהן קצר – הם יוכלו להרוויח את הזמן הזה לצורך עבודה ומשימות שבסופו של דבר יביאו הכנסות נוספות. גם מספר שעות מצומצם בחודש בלבד יכול לעשות את ההבדל ולספק גם ויתור על נושאים מנהלתיים שלא בהכרח כדאי שבעל העסק יבצע בעצמו גם זמן נוסף וחשוב לעסוק בדברים חשובים הרבה יותר.

 

 

לפעמים מה שצריך – זה פשוט להיות מרוכזים

לפעמים מתבצע מרדף אחרי הזנב של עצמנו – איך להתייעל, איך להרוויח זמן, איך לחסוך כסף. מקרים רבים מספור הוכיחו שמיקוד וריכוז במטרה אחת השיגו בסופו של דבר את כל המטרות ואפילו הצליחו לקדם את מי שהחליט ללכת נגד הזרם. ניסיון ליישם תיאוריות פסיכולוגיות ועסקיות הוא רעיון נחמד וחשוב אבל אסור לשכוח את המטרה האמיתית ולא חסרים מקרים שבהם דווקא העצות הכלליות האלה היו מה שפגע ביעילות ובהכנסות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme