איך לחסוך כסף בקניות ציוד לבית הספר

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

פתיחת שנת הלימודים מתקרבת, וטרוף הקניות של ציוד לבית הספר כבר בעיצומו.

 

החברות השונות עושות הכל כדי שהילדים יבחרו במוצרים שלהם, החל מגיוס כוכבי ילדים שיפרסמו את המותג באינסטגרם ועד מיקום המוצרים על המדפים בגובה של הילדים. ההורים מצידם נאבקים כדי לשמור על היגיון כלכלי מינימלי במסע הקניות, אבל ברוב המקרים הם יכנעו לדרישות הילדים, וירכשו את אותו המוצר במחיר כפול רק בגלל שהוסיפו לו מדבקה של דורה החביבה.

 

אם עדיין לא יצאתם לשדה הקרב, קבלו כמה טיפים לרכישה חכמה של ציוד לבית הספר:

 

1 – הקציבו מותג לכל ילד: על מותגים תשלמו הרבה יותר, אבל אל תנסו לשכנע את הילדים שזה לא הגיוני, במיוחד אם אתם חובבי מותגים בעצמכם. מה שכן אפשר לעשות הוא להקציב לכל ילד מוצר ממותג אחד בלבד לבחירתו.

 

2 – עשו את רוב הקניות בלי הילדים: הילדים נהנים בטרוף מהקניות לבית הספר, וזו יכולה להיות שיטה לא רעה להכניס קצת התלהבות בילדים שלא ממש מתרגשים לקראת החזרה לספסל הלימודים. לכן לא כדאי למנוע לגמרי את התענוג מהילדים, אבל כן מומלץ להגביל אותו. לאחר שהילדים בחרו מותג אחד, מקדו את הקניות במוצר הזה בלבד. את כל השאר תעשו לבד, בלי הליווי של הצאצאים.

 

3 – קניות אונליין: כמו בהרבה תחומים אחרים, גם בתחום הציוד לבית הספר יש לרשת מה להציע. המחירים יהיו ברוב המקרים הרבה יותר זולים, רק חשוב לקחת בחשבון את הזמן שלוקח למוצרים להגיע ולהזמין כבר עכשיו.

 

4 – עקבו אחרי השוואות מחירים: בתכניות הצרכנות וגם במהדורות החדשות תוכלו למצוא  כתבות לקראת החזרה לבית הספר שיכולות לספק לכם מידע רלוונטי והשוואות מחירים.  

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme