חלי ממן: "תחום הדיאטות מתרחב למקומות חדשים בעולם הדיגיטלי"

מערכת2 דקות קריאה
למרות האתגרים בשוק - ההצלחה של חלי ממן
שתף:

תמונה ראשית: רונן פדידה

 

עולם הדיאטות מתמודד עם לא מעט אתגרים בתקופה האחרונה. לצד הקריסה של ילנה מלישבה והירידה בהכנסות "שומרי משקל", נדמה שגם בתחום הזה מרגישים את השפעות הדיגיטל. אלא שיש גם מי שמתמודדת עם האתגרים האלה בהצלחה, וממשיכה לתחזק את המותג שלה במשך כמעט שני עשורים. קוראים לה חלי ממן, וסביר להניח שגם אם אתם לא מנהלים תפריט, סופרים קלוריות או מחשבים נקודות – השם הזה אומר לכם לא מעט.

 

"כל תחום ותחום מתמודד עם אתגרים חדשים," מסבירה לנו חלי כשאנחנו מנסים להבין את ההצלחה שלה גם מול האתגרים הקיימים. "אחד הדברים שאני דואגת לעשות כל הזמן, זה ללמוד ולחפש את הדבר הבא, אבל יחד עם זאת להישאר נאמנה לדרך שלי. תחום הדיאטות ללא ספק מתרחב למקומות חדשים שהם בעולם הדיגיטלי ואנחנו עושים את המקסימום בכדי להיות שם."

 

האפליקציה של חלי ממן
צילום מסך מתוך האפליקציה של חלי ממן

 

הסיפור של חלי ממן

גם חלי ממן לא הייתה ילדה רזה במיוחד, ובשיאה הראה המשקל הביתי שלה 3 ספרות. היא ניסתה דיאטות כמו רובנו לפני שהבינה שהיא מכורה לאוכל, ושהמסגרת הקבוצתית עוזרת לה להתגבר על המכשול הזה. היא השילה ממשקלה 30 ק"ג בתוך 8 חודשים, ואז פתחה את קבוצת התמיכה הראשונה שלה – בבית.

 

"אם אספר שלפני כמעט 19 שנים ישבתי בסלון בבית הוריי עם 6 נשים תכננתי או ידעתי לאן נגיע – אצא שקרנית," היא אומרת. "לאורך כל הדרך שלי אני אדם שבונה תכניות רק כאשר יש לי את האפשרות לראות את התוצאה. אני לא אדם שמסתכל 20  שנה קדימה. בתחילת הדרך היעדים שלי היו מקבוצה אחת לשלוש, משלוש לשש, וכך הלאה. אני חושבת שכאשר מציבים יעד בו ניתן לראות את התוצאות, יש הרבה יותר מוטיבציה וכוחות בעשייה."

 

 

אלא שמאז הקבוצה הקטנה בסלון חלי ממן כבר מותג מוכר כמעט בכל בית. כ-22,000 משתתפים פעילים ביותר מ-400 קבוצות תמיכה ב-143 מוקדים, והיד עוד נטויה. אז איך היא בכל זאת עושה את זה בזמן שמתחרים גדולים מרגישים את העגלה חורקת? היא פשוט מתאימה את עצמה לשוק.

 

חלי ממן לפני ואחרי
30 ק"ג בתוך 8 חודשים

 

אפליקציות חדשות וספר בישול

ההצלחה שלה לא מובנת מאיליה, גם אם נדמה שמדובר בתחום שבו יש לה לא מעט מתחרים. אולי זה משום שהיא מסמלת את האישה החזקה שהקימה אימפריה של ממש, ואולי משום שהיא ממשיכה לחדש גם בעולם התזונה. לראיה: רק לאחרונה ראה אור ספר הבישול שלה, שהגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של סטימצקי, ו-2 אפליקציות חדשות.

 

אחת האפליקציות הללו היא wis2biz, הזמינה להורדה באייפון ובאנדרואיד ומיועדת למשתתפים ומייצרת עבורם פרופילים אישיים. הרעיון מאחורי האפליקציה פשוט: ככל שהיא אוספת מידע על הרגלי המשתתף לאורך זמן, כך היא יודעת לנתח מתי הוא עלול לנטוש את התהליך, ולמה.

 

"הפלטפורמה יודעת להתאים פרסונלית לכל משתתף את פעולות השימור והשרות שכל אחד זקוק להם," מסבירה חלי. "אנחנו צריכים להבין שהיום חברות מתחרות לא רק על טיב המוצר. הדבר הראשון שעומד מול הלקוח זה רמת השירות. כל שהשירות יהיה טוב יותר, מקצועי יותר ומותאם לכל אחד, זה בדיוק מה שיביא כל משתתף לתחושת הצלחה טובה יותר, לתוצאות טובות יותר ולנאמנות למותג עצמו."

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme