מוציאים ויזה לארצות הברית – מהר ובטוח!

שני ודאוקר2 דקות קריאה
ויזה לארצות הברית בדרך המהירה
שתף:

אזרחי מדינת ישראל מחויבים בהנפקת ויזה לפני שהם נוסעים לארצות הברית. אין שום אפשרות אחרת עבורם להיכנס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות והימצאותה של הוויזה נבדקת כבר בארץ לפני העלייה לטיסה. חשוב מאד לדעת שתהליך האישור והקבלה של הוויזה עלול להיות לא פשוט ולעיתים אפשר גם לקבל תשובה שלילית – סיטואציה לא נעימה בפני עצמה. האם יש דרך הימנע מכך? בהחלט! בעזרת הגשת בקשה לקבלת ויזה לארצות הברית באופן מקוון ועם סיוע צמוד של חברה העוסקת בתחום ויודעת בדיוק איך הכי נכון לעשות זאת! במקום לדאוג או לחשוש שמא הבקשה שלכם תידחה – יהיה מי שיטפל בה, יידע בדיוק מה להגיש, מתי ולאן, יחסוך לכם זמן ובסופו של דבר – זה יצליח. הדרכון שלכם יוחזר אליכם עם הוויזה המיוחלת בתוכו!

 

החשיבות של ויזה לארצות הברית
לפני שאתם יוצאים לדרך – כדאי שתהיה לכם ויזה בתוקף

 

ויזה לארצות הברית? בשביל מה צריך את זה בכלל?

ממשלת ארצות הברית לא מאפשרת לכל אדם להיכנס לשטחה ויש בה השגחה אדוקה ומוקפדת על כך שמהגרים שנמצאים בה ישהו בתחומה באופן חוקי בלבד. יש חשש גדול מאד בקרב העם האמריקאי מפני מהגרים שמגיעים בדרכים לא חוקיות, משתקעים באזורים מסוימים, מאיימים אל ההומוגניות של האוכלוסייה ותופסים מקומות עבודה. הפתרון של הממשל האמריקאי – הנפקת ויזות לאזרחים של מדינות מסוימות, כמו גם לאזרחי מדינת ישראל. הנפקת הוויזה היא הדרך של האמריקאים לברור בצורה מאד מוקפדת את מי שרשאי להיכנס למדינה ואת מי שלא. לבקשת ויזה שנענית בשלילה יש השלכות עתידיות ולכן לבקשה עצמה יש לייחס חשיבות גבוהה מאד.

 

מכאן חייבים להבין שכל אזרחי ישראל הנושאים דרכון ישראלי חייבים ויזה לארצות הברית ואין שום אפשרות אחרת. מי שמתכנן טיול, ביקור משפחתי או נסיעה לצרכי תיירות צריך לקבל ויזה ואין זה משנה אם הוא מתכנן נסיעה של מספר ימים או של כמה חודשים. ישנם כמה סוגים של ויזות וכאשר מחליטים להתחיל את התהליך חשוב לבחור את הטופס הנכון ואת סוג הוויזה הדרוש. תהיה זו עוגמת נפש לא קטנה להגיע לביקורת הגבולות ביעד ולגלות שלא ניתן להיכנס למדינה בשל ויזה לא נכונה שהונפקה. פקידי הממשל לא יהססו להשיב למדינת המוצא אנשים שהגיעו עד פתחה של ארצות הברית אך לא מצוידים בוויזה שמתאימה לאופי וסגנון הביקור המתוכנן שלהם.

 

כאן תקבלו ויזה לארצות הברית
עוד תחנה קריטית בדרך לקבלת הוויזה – שגרירות ארה"ב

 

אז חייבים. איך עושים את זה?

דרך אתר האינטרנט של שגרירות ארצות הברית בישראל יש למלא טופס בקשה מקוון. האם אפשר לעשות זאת לבד? אפשר. אבל מאד לא מומלץ. מדובר בטופס באנגלית שלא כל אחד יבין או יצליח לקרוא ויש בו התייחסות מעמיקה גם לעניינים טכניים – העלאת תמונה בפורמט מדויק, ביצוע תהליך בכמה שלבים בסדר מסוים וכל טעות, קטנה ככל האפשר, עלולה לגרום לכך שהטופס לא ימולא כראוי ודינו להיכשל ולקבל תשובה שלילית. אז מה עושים? פונים לנציגים של חברה מקצועית, אבל ידע וניסיון בעולם הנפקת הוויזות לארצות הברית ומסתייעים במקצועיות שלהם. הם מכירים את כל הטפסים, מה צריך למלא ובאיזה מקום, איך לצלם את התמונה הטובה ביותר, ומה צריך להיות כתוב בכל סעיף.

 

אל תעשו את זה לבד! יש מי שעושה את זה על בסיס יומיומי ויידע לכוון אתכם ולעזור! מעבר לכך, מי שלא מכיר את הטופס עלול למצוא את עצמו לא מבין מילים מסוימות באנגלית ולכן יבזבז זמן רב במילוי הטופס. כשאדם מקצועי שזהו העיסוק שלו יעשה זאת עבורכם – הטופס ימולא תוך פרק זמן קצר, יועבר לגורמים המתאימים והסיכון שתיפול טעות או שמשהו בטופס לא יהיה בסדר – נמוך מאד, עד כדי אפסי. אם אתם רוצים להיות בטוחים שמטרת הנסיעה שלכם טהורה ונכונה ולכן מגיע לכם לקבל ויזה – היעזרו בשירות מקצועי שזו המטרה שלו – מילוי ושליחה של בקשות לוויזה ותוכלו להיות בטוחים שהבקשה שלכם תאושר ללא עיכובים!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme