5 טיפים להרגלי עבודה שיכולים להפוך כל אחד לעובד טוב יותר

ענבל ויזל5 דקות קריאה
שתף:

ההצלחה האישית שלנו נמדדת בהרבה מאוד מדדים שונים. אחד התחומים בהם ההצלחה האישית שלנו יכולה לבוא לידי ביטוי הוא הקריירה שלנו. אנשים רבים לא מודעים לכך שניתן לרכוש הרגלי עבודה בריאים יותר שיוכלו לסייע להם להפוך להיות עובדים טובים יותר ואנשים מצליחים יותר. ההצלחה האישית במקום העבודה שלנו באה לידי ביטוי ביכולת שלנו לבצע משימות, לעמוד בלוחות זמנים וגם ביחסי האנוש שלנו עם הקולגות שלנו. אף מנהל מצליח או עובד מצטיין לא קם בבוקר והופך להיות מצליח מאוד. ההצלחה היא תמיד תוצאה של עבודה קשה מאוד ולימוד דרך ניסיון וטעייה. מומחים רבים מצביעים על מספר הרגלים מרכזיים שיכולים לסייע לכל אחד להפוך להיות מצליח יותר. כל אחד מהרגלים אלו הוא הרגל שניתן להתחיל ליישם אותו כבר היום באופן מידי.

 

הרגלי עבודה – להצלחה אישית גדולה יותר

1 – לקחת אחריות – כאשר אנחנו מתמודדים עם אתגר בעבודה שלנו, עם מחסום יצירתי או עם מורל נמוך של אנשי הצוות שלנו אנחנו לא צריכים לוותר ולהגיד שאין לנו מה לעשות בעניין. נקיטת פעולה ולקיחת אחריות על הקשיים שלנו יכולה לאפשר לנו להצליח להתגבר על הקושי.

 

2 – מתן תשומת לב לאנשים – היכולת להקשיב לאנשים אחרים שאנחנו עובדים איתם היא יכולת חשובה מאוד. יכולת ההקשבה היא אחת התכונות שמעסיקים הכי מחפשים אצל עובדים חדשים או עובדים ותיקים. כאשר אנחנו מקשיבים לאנשים אנחנו מעניקים להם תשומת לב ומראים להם שאכפת לנו מהמחשבות שלהם והדעות שלהם וכך אנחנו מניעים אותם לפעולה ועשייה חיובית.

 

3 – לשמור על מקצועיות – כאשר אתה עובד כמנהל או כעובד בתפקיד זוטר יותר, אתה חייב להיות מקצועי כל הזמן. המקצועיות שלך צריכה לבוא לידי ביטוי ביכולת שלך להיות ענייני ולעמוד בלוחות זמנים.

 

4 – לא להשוות את עצמנו לאחרים – מנהלים מצליחים או עובדים מצטיינים לא מרבים להשוות את עצמם לעובדים אחרים בחברה. המדד הכי טוב שלך להצלחה הוא השיפור שלך לעומת עצמך. לא צריך לחשוב שהדשא של השכן הוא ירוק יותר. כאשר אתה משווה את עצמך לאחרים אתה פוגע ביכולת האישית שלך ויוצר תחרות לא בריאה במקום העבודה שלך.

 

5 – יכולת לקבל ביקורת ומשוב – כאשר עובדים בכל מקום עבודה לא עובדים בחלל ריק. כל עבודה היא עבודה עם אנשים אחרים. כאשר אנחנו עובדים במסגרת של צוות אנחנו צריכים להיות פתוחים לביקורת ולמשוב מצד חברי הצוות שלנו. קשב ופתיחות למשוב ולביקורת משדרים ביטחון עצמי והם יכולים לאפשר לך להרגיש הרבה יותר טוב במקום העבודה שלך ובסביבת הקולגות שלך שאתה פוגש כל יום.

 

אחת התכונות הכי חשובות שכל עובד או מנהל צריך שיהיה לו הוא צניעות. כאשר אנחנו צנועים אנחנו יכולים להסתדר טוב יותר עם האנשים שאנחנו עובדים איתם. צניעות משדרת ביטחון טוב ויוצרת רושם של שלווה עצמית. מנהלים או עובדים שהם צנועים הם אנשים שנעים יותר לעבוד איתם והם יכולים להגיע להישגים משמעותיים יותר במקום העבודה שלהם. גם לאחר שיש לנו הצלחות במקום העבודה חשוב לשמור על צניעות ולא לתת להצלחה לעלות לנו לראש. צניעות יכולה לאפשר לנו להרגיש הרבה רגועים והיא יכולה לאפשר לנו להצליח כל פעם קצת יותר. צניעות מאפשרת שיתוף פעולה טוב יותר בין כל העובדים ובנינו והיא מהווה גשר להקשבה ויצירה פורה במקום העבודה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme