המכשיר הקטן והדיסקרטי הזה עולה 80 דולר – והוא ישפר לכם את היציבה משמעותית

מערכת2 דקות קריאה
הכירו את Upright Go
שתף:

המלצות ריאלי מתמקדות במוצרים ובשירותים שתוכלו לרכוש אונליין. אתר ריאלי מקבל עמלות מהשותפים העסקיים אבל ההמלצות ותיאורי המוצרים אובייקטיביים ובלתי תלויים.

 

גם אימא שלי, כמו אימהות רבות אחרות כנראה, תמיד הייתה מעירה לי על הישיבה הכפופה. היא התעקשה שאני חייבת לשבת זקוף, ובאמת שניסיתי. מדי פעם אני נזכרת בנזיפה הזו גם כשהיא ממש לא בסביבה, אבל הרגלים ישנים קשה להעלים, ומי שמבלה את רוב שעות היום מול מסך המחשב יודע בדיוק עד כמה. זה לא אומר שאנחנו לא מודעים להשפעות היציבה על הגב, למשל. זה פשוט אומר שהתרגלנו לשבת כפופים, ואם רק היה מכשיר קטן שיזכיר לנו להזדקף, הכול היה נראה אחרת, לא?

 

אז זהו, שיש. למכשיר הקטן הזה קוראים Upright Go (מחירו 80 דולר באמזון). הוא נצמד אל הגב ושולח רטט כדי להזכיר לכם שאתם פשוט לא יושבים זקופים. המכשיר גם מתחבר לאפליקציה שמספקת מידע בזמן אמת, הכול כדי לגרום לנו להזדקף ולשמור על הגב.

 

Upright Go - 80 דולר
שבו זקוף! (התמונה מאתר אמזון)

 

מכשיר שנעלם בכף היד שלכם

אז האם מכשיר קטן, כזה שנעלם בכף היד שלכם, הוא מכשיר שבאמת יכול לחולל שינוי? התשובה הפשוטה היא כן. בתור התחלה, הוא כל כך קטן ודיסקרטי עד שאתם פשוט שוכחים שהוא שם, והוא גם ממש לא בולט מבעד לבגד שאתם לובשים. בתוך החבילה (הקטנה כמובן) יש גם תיק לנשיאה, מדבקות ומגבוני אלכוהול – כדי שתוכלו לחטא את המכשיר לפני השימוש בו.

 

 

מתקינים את האפליקציה ויוצאים לדרך

לפני שמתחילים את השימוש במכשיר, מתחילים דווקא מהטלפון – ומהתקנת האפליקציה. גם השלב הבא די פשוט, שכן האפליקציה מסבירה לכם בדיוק מה לעשות ואיך לחבר בין המכשיר לטלפון (רמז: בלוטות'). אחרי שמסיימים את השלבים הטכניים מצמידים את Upright Go לגב ובעיקר מפסיקים לחשוש: המדבקה לא תיפול כל כך בקלות.

 

עכשיו אתם בטח תוהים איך המכשיר בכלל יודע אם אתם כפופים או זקופים. אז הדרך שלו להבחין בין שני המצבים גם היא פשוטה: כשאתם מצמידים את המכשיר לגב אתם צריכים לתת לו הדגמה אחת קצרה ופשוטה כדי שיידע מה התנוחה הנכונה, ומתי הוא אמור לרטוט כשאתם שוכחים לשמור עליה.

 

אפליקציית Upright Go
מתקינים את האפליקציה – ומצמידים את המכשיר לגב (התמונה מאתר אמזון)

 

נודניק או שותף שקט?

באופן כללי יש למכשיר Upright Go שני מצבים. המצב הראשון הוא מצב Training, שאפשר לכנות גם כשלב הנודניק משום שהמכשיר רוטט בכל פעם שאתם יוצאים מהתנוחה הרצויה. הוא גם מציב לכם יעדים ומעודד אתכם להגיע אליהם, כמובן. המצב השני הוא Tracking שבו לא תרגישו כל רטט. במקום, המכשיר יעקוב אחר התנוחה שלכם וידווח לכם (כשתבחרו לדעת) האם הייתם ילדים טובים עם גב זקוף.

 

עוד שאלה מתבקשת היא עד כמה הרטט מורגש, אם בכלל. לפני הכול אפשר להרגיע ולספר לכם שהוא לא מרעיש, מה שאומר שאנשים סביבכם לא אמורים לשמוע אותו. מצד שני, אתם בהחלט תרגישו אותו, לא משום שהרטט כואב (כי הוא לא), אלא משום שהוא אולי עדין – אבל הוא עקבי ואם לא תתייצבו הוא רק ימשיך.

 

כאמור, אם תבחרו לעבור למצב Tracking לא תרגישו את הרטט. סביר להניח שגם אם תבחרו באופציה הזו, כשתראו בסוף היום כמה זמן ביליתם כפופים – זה יספיק כדי להעיר אתכם. עם הזמן השיפור ביציבה פשוט קורה מעצמו, ואתם הרבה יותר מודעים ליציבה שלכם.

 

תיק הנשיאה של Upright Go
מה מגיע בחבילה? (התמונה מאתר אמזון)

 

החסרונות שצריך להכיר

המטרה לשמה פותח המכשיר הזה מבורכת, וכאמור – גם אימא שלי כנראה תהיה מרוצה מזה. זה לא אומר שהמכשיר מושלם, והוא גם לא מתאים לכולם.

 

בתור התחלה, מי שמזיע הרבה או באופן כללי סובל מעור שמנוני, יכול מאוד להיות שהמכשיר לא יישאר צמוד לגב כפי שהייתם מצפים ממנו. כשזה קורה, זה בהחלט מתסכל, וסביר להניח שגם אתם לא ממש רוצים להתמודד עם מכשיר שנופל כל הזמן. חוץ מזה, מאחר ומדובר בגאדג'ט לכל דבר, תצטרכו להטעין אותו במהלך יום העבודה.

 

מצד שני, המכשיר קטן, לא-מאוד-מורגש מתחת לבגדים, ואם תקפידו להשתמש בו כנראה תגלו שאתם זקופים יותר. בהתאם תשמרו על הגב שלכם ויש מי שטוען שישיבה זקופה תורמת גם לביטחון העצמי שלכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme