הפתרון הפשוט לנחירות ודום נשימה ישדרג את איכות השינה שלכם

מערכת2 דקות קריאה
איך מתמודדים עם נחירות ודום נשימה
שתף:

יותר מ-5 אחוז מהישראלים מפסיקים לנשום במהלך השינה, מה שפוגע באופן דרמטי באיכות השינה שלהם. השיעורים האלה דומים גם במקומות רבים אחרים בעולם, אבל במקרה הזה צרת רבים ממש לא מנחמת. למעשה, יש היום פתרון יעיל מאוד להתמודדות עם דום נשימה ועם נחירות במהלך השינה. עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר תשנו ותנשמו הרבה יותר טוב, וגם מי שישן לצדכם ייהנה משנת לילה שקטה ואיכותית יותר!

 

מה גורם לנחירות ולדום נשימה?

באופן כללי, נחירות ודום נשימה הן תופעות שמאפיינות גברים ונשים הסובלים מהשמנת יתר, מפוליפים באף, מסנטר קטן עם מנשך עמוק, וכן לאנשים שסובלים משקדים מוגדלים או מאי ספיקת לב. הגורמים המופיעים ברשימה הזו, שלמרבה הצער גם היא חלקית בלבד, מסבירים את הנחירות הקולניות ואת התופעה המוכרת כדום נשימה. הבעיה המרכזית בבעיות הללו היא שאיכות השינה שלכם נפגעת, בוודאי כשהסימפטומים הללו חוזרים באופן קבוע.

 

נחירות ודום נשימה
הפתרון לנחירות ודום נשימה מבטיח שינה איכותית יותר

 

טיפול בבעיה ללא ניתוח

פעם, כלומר בעבר הלא-מאוד-רחוק, הטיפול המרכזי בנחירות ודום נשימה היה טיפול כירורגי. אלא שהיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והמדע, גם ההליך הזה מיותר ואין בו צורך של ממש. מכשירים שונים מציעים פתרונות מתקדמים שאמורים לשפר משמעותית את איכות השינה שלכם. כך, מכשיר סיפאפ (CPAP) נועד להבטיח לכם שינה רציפה יותר, מה שתורם לריכוז ומשפר גם את האנרגיה והחדות.

 

דרך הפעולה של המכשיר פשוטה: הוא מזרים למערכת הנשימה לחץ אוויר, והוא זה שלמעשה מבטיח שמעברי האוויר יישארו פתוחים. במצב הזה נמנעת צניחת הרקמות, הגוף מקבל את החמצן וכל תופעות הלוואי שהזכרנו – כבר לא קיימות. הנשימה טובה יותר גם במהלך השינה, ומי שישן לצדכם יעיד שהנחירות נעלמו.

 

מכשירים לטיפול בנחירות ודום נשימה

כאמור, קיימים היום מכשירים שונים שנועדו לשפר את איכות השינה שלכם ולהעלים את הנחירות ואת דום הנשימה. המכשירים האלה נוחים לשימוש, קלים לתפעול וכמובן אפקטיביים בהתמודדות עם הבעיות שלשמן נועדו. למשל, מכשיר Prisma Smart הוא קטן ושקט, מה שהופך אותו לנוח לנשיאה, והוא גם יודע לווסת היטב את האוויר כדי לשפר את איכות הנשימה שלכם במהלך השינה. באופן דומה, גם מכשיר CPAP הוא שקט וקטן, וכמובן פשוט למדי, אם כי מנגנון הפעולה שלו מעט שונה, והוא מתבסס בעיקר על נשיפה.

 

אפשרות נוספת היא מכשיר CPAP קטן יותר, כזה שמתאים לחופשה הבאה שלכם. מה שהופך אותו לנוח לקראת נסיעה הוא המשקל הקל (פחות מחצי קילו) והעובדה שהמכשיר לא זקוק לחשמל – אלא הוא מתחבר לסוללה חיצונית שמתפקדת היטב במשך שבע שעות רצופות. בדיוק הזמן הדרוש לשנת לילה טובה ואיכותית.

 

נחירות ודום נשימה
מכשירים שונים מציעים פתרונות ייחודיים לנחירות ודום נשימה

 

פתרון לכל אדם בכל גיל

המכשירים המצוינים שהצגנו כאן עושים את עבודתם נאמנה, והם ללא ספק אפקטיביים בהתמודדות עם נחירות ודום נשימה. חשוב לזכור שגם אם ניסיתם דרכים שונות ומקוריות להתמודד עם נחירות – ממדבקות לאף ועד לזוויות שונות ומשונות – הפתרון האמיתי הוא זה שמשפר את הנשימה שלכם ובהתאם, גם את איכות השינה. כשאתם ישנים טוב יותר אתם מתפקדים טוב יותר, ואתם גם מרוכזים ומלאי אנרגיות. עם מכשירים שמותאמים לכל אדם באופן אישי, אתם ממש לא חייבים להתפשר על השינה שלכם, בטח כשיש פתרון פשוט ויעיל כל כך!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme