הטכנולוגיה החדשנית מטפלת בנחירות ומשדרגת את איכות השינה

מערכת2 דקות קריאה
איך מתמודדים עם נחירות ודום נשימה
שתף:

יותר מ-5 אחוז מהישראלים מפסיקים לנשום במהלך השינה, מה שפוגע באופן דרמטי באיכות השינה שלהם. השיעורים האלה דומים גם במקומות רבים אחרים בעולם, אבל במקרה הזה צרת רבים ממש לא מנחמת. למעשה, יש היום פתרון יעיל מאוד להתמודדות עם דום נשימה ועם נחירות במהלך השינה. שיטת הטיפול בקרן לייזר היא לא רק יעילה מאוד אלא פשוטה ומהירה, ועם התוצאות המעולות קשה להתווכח. בעזרת הטכניקה הייחודית הזו תשנו ותנשמו הרבה יותר טוב, וגם מי שישן לצדכם ייהנה משנת לילה שקטה ואיכותית יותר!

 

מה גורם לנחירות ולדום נשימה?

הנחירות אולי מסבות לנו חוסר נחת, ובעיקר למי שישן לצדנו, אבל זה בוודאי לא אומר שאין להן פתרון. לפני שנבין מה הוא כדאי להבין איך נגרמת התופעה הזו מלכתחילה, ומה מוביל לרעש שמצליח לפגוע באיכות השינה שלנו (ושל הסובבים אותנו). אם כן, הנחירות עצמן נגרמות בעקבות חיכוך בין הרקמות בחלקו האחורי של הפה. כשאנחנו נושמים נכנס אוויר אל חלל הפה, מה שלמעשה גורם לחך הרך (ממנו משתלשל הענבל) לרטוט. במצב שבו הוא רפוי יותר, מופק צליל גבוה יותר, זה שאנחנו מזהים כנחירה. הרעש הזה עשוי להיווצר גם במצב שבו הענבל ארוך מדי, מה שמצמצם את המרחק בינו לבין הלשון – ומוביל לצלילים הלא-אטרקטיביים, והמטרידים במיוחד.

 

נחירות ודום נשימה
הפתרון לנחירות ודום נשימה מבטיח שינה איכותית יותר

 

טיפול בבעיה ללא ניתוח

פעם, כלומר בעבר הלא-מאוד-רחוק, הטיפול המרכזי בנחירות ודום נשימה היה טיפול כירורגי. אלא שהיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והמדע, גם ההליך הזה מיותר ואין בו צורך של ממש. מכשירים שונים מציעים פתרונות מתקדמים שאמורים לשפר משמעותית את איכות השינה שלכם, אבל טיפול NightLase החדשני הוכח כיעיל במיוחד, עם שיעורי הצלחה של למעלה מ-90 אחוזים!

 

האפקטיביות של השיטה לא מוטלת בספק, אבל גם זה לא היתרון היחיד שלה. בהשוואה לטיפולים אחרים, הטיפול בלייזר איננו פולשני, הוא לא דורש כל שימוש בחומר הרדמה והוא גם לא כואב. במהלך הטיפול, שנמשך כרבע שעה, מתבצעת פעולת כיווץ והרמה של החף הרך באמצעות קרן לייזר, מה שמשחרר את דרכי הנשימה ומקל על מעבר האוויר. הפעולה הזו משפרת משמעותית את איכות השינה ומצמצמת משמעותית את הנחירות בלילה.

 

למי מתאים הטיפול החדשני?

שיטת NightLase נבחנה בשורה של מחקרים וסקרים לאורך השנים, והמסקנה שעולה מתוכם ברורה. מדובר באחת השיטות הטובות ביותר לטיפול בנחירות ודום נשימה, פשוט משום שהיא מסייעת למעבר אוויר תקין – מה שמשדרג באופן ניכר את איכות השינה. הבשורה הטובה עוד יותר היא שהשיטה מתאימה לכל גבר ואישה, ובכל גיל – למעט לאנשים הסובלים מבעיה אונקולוגית. מאחר ואין לה תופעות לוואי היא בהחלט רלוונטית ונכונה לכל מי שסובל מהנחירות, וגם למי שישן לצדו כמובן. יתרה מכך, הנחירות הן רק תופעת לוואי אחת של קשיי נשימה בשינה, כאשר הבעיה הגדולה והחשובה יותר היא מצב של דום נשימה, אשר עלול להוביל לדום לב. בשיטה החדשנית גם לבעיה הזו יש פתרון.

 

נחירות ודום נשימה
מכשירים שונים מציעים פתרונות ייחודיים לנחירות ודום נשימה

 

פתרון לכל אדם בכל גיל

הטכנולוגיה החדשנית הזו בהחלט עושה את המצופה ממנה והיא יעילה מאוד בהתמודדות עם נחירות ודום נשימה. חשוב לזכור שגם אם ניסיתם דרכים שונות ומקוריות להתמודד עם נחירות – ממדבקות לאף ועד לזוויות שונות ומשונות – הפתרון האמיתי הוא זה שמשפר את הנשימה שלכם ובהתאם, גם את איכות השינה. כשאתם ישנים טוב יותר אתם מתפקדים טוב יותר, ואתם גם מרוכזים ומלאי אנרגיות. עם טכנולוגיה מתקדמת המותאמת לכל אדם בכל גיל, אתם ממש לא חייבים להתפשר על השינה שלכם, בטח כשיש פתרון פשוט ויעיל כל כך!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme